{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Genstridig flåt {{forumTopicSubject}}

Bassen har fået en flåt på indersiden af låret (på den tynde hud) som har gravet sig godt ned i huden og jeg kan ikke få fat i den hverken med flåt tang eller negle, og det bliver ikke nemmere af at den stakkels hund bare ikke vil have at man rør der (første gang han har snappet efter mig). Jeg tror den er død, for nu har den siddet der i 2 dage uden den er blevet større (og har heller ikke set den bevæge sig).
Hvad gør jeg? Lader jeg den sidde? Han er begyndt at blive lidt rød rundt om


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genstridig flåt
  • #3   28. jul 2020 Jeg har kun min mand til at hjælpe mig, og han slipper hunden når den spætter fordi han syntes det er synd for den smiley
    Og problemet er lidt at Bassens hud ligesom folder ind over flåten, så at få fat i den kræver lidt fingerfærdighed, og med en hund der bliver panisk, så er det svært.
    Egentlig sjovt, jeg må godt fjerne når de sidder andre steder på kroppen


  • #5   28. jul 2020 Kan man ikke komme noget lokalbedøvende på (plaster eller creme)? Så er det nok nemmere at få lov. Jeg er enig med Pia, hvis man kan se flåten, kan man også få fat i den.

  • #6   28. jul 2020 Min kæreste er også en pyllerrøv når det kommer der til smiley
    Så jeg har lært, hvordan jeg holder hunden selv, selvom den er strid.

    Jeg tror jeg ville gøre hvad jeg kan, for at få den fjernet hurtigst muligt.
    Kan du komme til at pakke hunden ind i et tæppe, med benet fri? så kan din mand måske holde hunden i tæppet, mens du fjerner flåten?


  • #7   28. jul 2020 Jeg er kommet frem til at ringe til en ven smiley
    Hun kommer så senere i dag og hjælper mig, så må vi håbe det lykkedes smiley


  • #8   28. jul 2020 Det lykkedes kun at få bagenden ud, resten sidder dybt inde. Så håber jeg det er nok

Kommentér på:
Genstridig flåt

Annonce