928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Vådfoder Vådfoder

Nu hvor Mailo ikke er her mere, får Ozzy igen varieret mad og snacks, og derfor også vådfoder.

Men jeg synes virkelig det er en jungle, Ozzy vil helst have vådfoder hvor det er "kød i sovs" og ikke det der pate`.

Så er der mon nogen der kan anbefale noget vådfoder af god kvalitet som ikke er pate`?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder
  • #1   31. jul 2020 Prøv at kigge på portionsposerne fra Rinti og Lukullus hos ZooPlus. Jeg mener altså at de begge to er kødstykker i sovs.

• #2   31. jul 2020 Tak Karina det vil jeg prøve. Jeg har prøvet at kigge forskellige steder , altså i fysiske butikker, men jeg bliver simpelthen rundtosset af at læse og lede, fordi der er SÅ mange mærker at kigge på smiley Så tænker der altså måtte være nogen herinde der kendte til noget.

• #3   31. jul 2020 Ja Rinti Kennerfleisch (Jød for kennere fra zooplus.dk) er vores rigtig glade for

• #4   31. jul 2020 https://www.petworld.dk/hundefoder/brit-fresh-duck--millet-hundefoder

De har flere forskellige varianter.
    Det kan sikkert også købes andre steder smiley

• #5   31. jul 2020 Fedt, så kan jeg da i hvert fald prøve det. Jeg er gået total amok i at købe alt mulig snack halløj , for åh lille Ozzy det er så synd du har måtte undvære det i 2,5 år , Ahahahaha.

Han er jo sat på slankekost, og så får han lidt mindre end han burde , så der netop er plads til en lækker snack dagligt. Og jeg synes altså han har fået lidt mere talje.

Men vådfoder skal der altså også til ind imellem, og rester fra moars tallerken ; - )

• #6   31. jul 2020 Jeg har købt Pedigree Pal i portionsposer til mine i dag. Det er totalt slik - men de skal have det med på ferie, til at supplere deres tørfoder - og så må man gerne få noget, man ikke ville få normalt smiley
    Oooooggg så var det på tilbud i MaxiZoo smiley

• #7   31. jul 2020 RINTI Filetto fåes med kødstykker i sovs, af de billigere er der pedigrees poser med bidder i sovs og aldi har en af deres pate-bakker, der også er bidder i sovs. smiley

• #8   31. jul 2020 Vi har også givet Ozzy de der pedigree et par gange, fyyyha Rikke smiley

Men når det sådan er til mere ofte brug, vil jeg bare gerne have noget af ordentlig kvalitet.

Det er super fedt der kommer så mange bud, så har vi noget at vælge imellem og afprøve smiley

• #10   31. jul 2020 Dette her er rigtig lækkert ... dufter dejligt ... man kunne næsten finde på at spise det selv .. smiley smiley

Det findes både som pate' ... og med hele kødstykker
    Jeg bruger den med hele kødstykker ... ( det er den med den gule strimmel på , hvor der står ( Special Selection ) .
    Jeg køber den i Netto ... eller på Nemlig .com. ..... der er 4 forskellige brikker i pakken .

profilbillede
  • Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #12   31. jul 2020 Taste of the Wild fra Zooplus er favoritten, eller rettere favoritterne da der er flere at vælge mellem, her hos os, både fra Luffes og min side. Det dufter faktisk sådan, at man selv kunne være fristet til at smage...

• #13   1. aug 2020 Platinum Menu er virkelig lækkert! Små brikker med 375 g. De er lidt til den dyre side, men alle pengene værd, og virkelig et hit her smiley
    Det er en klump “sammenkogt” kød i lækker sovs. Jeg skæret selv klumpen ud i passende stykker og hælder sovsen ud over.
    Kan købes hos Butik Lunden.

• #14   1. aug 2020 Tusinde tak for alle jeres bud , så har vi lidt af afprøve.

Kommentér på:
Vådfoder

Annonce