1.040 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Online bestilling, oplyse cpr? Online bestilling, oplyse cpr?
Sidder og leder efter gode tilbud på hundetræningsvest, og falder over en svensk side med gode tilbud.
Kan dog ikke rigtig finde Trustpilot resultater..
Jeg studsede primært over deres krav om national ID number (cpr) ved bestilling..
Nogle tilbud kan jo være FOR gode.. er det normalt at skulle oplyse dette, aldrig oplevet det før
0 synes godt om
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 241 Svar: 9.591
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 618
Jeg pakkede pænt sammen og forlod siden..
feb 2016
Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 151
feb 2007
Ved ikke om man må spørge til specifik hjemmeside herinde? Kunne være nogen kendte den
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 3.424
CPR-nummer skal du ikke udlevere, hvis du:
Bliver ringet op af en telefonsælger fra et ukendt firma
Du kan bede om en uddybende mail eller henvisning til en hjemmeside, hvor du kan læse mere om produktet, hvis du er interesseret i at købe en vare, men aldrig har hørt om firmaet før.
Køber et produkt kontant i en fysisk forretning eller på nettet
Bliver stoppet eller afhørt af politiet
Politiet skal du give dit navn, adresse og fødselsdato, hvis de beder om det. CPR-nummeret behøver du ikke give.
Skal købe et taletidskort til din mobiltelefon
Skal have penge tilbage, for eksempel fra dit elselskab
feb 2016
Udover det, så må man gerne spørge til specifikke hjemmesider herinde, du søger jo erfaringer og er ikke tilknyttet firmaet
feb 2007
Det er arrakoutdoor.com..
Det ser dog ud til at jeg kan snyde ved at skrive noget forkert i de sidste 4 cifre..
okt 2018
Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
feb 2007
feb 2016
Jeg har altid betalt med det samme via Klarna, men undgår dem så vidt muligt. Der er rigtig mange der har oplevet problemer efter at have købt på afbetaling eller har valgt at først betale når varen er ankommet. De har en tendens til at sende en rykker meget hurtig, ofte inden folk overhovedet modtager den originale faktura. Selv har jeg oplevet at modtage en SMS med et gebyr jeg skulle betale, uden at have købt noget. Det viste sig at være noget min mor havde købt og betalt flere måneder inden, så hvorfor de sendte en regning og hvordan den havnede hos mig ved kun Klarna.
Kundeservicen lader også meget tilbage at ønske. De få anmeldelser jeg kan finde om hjemmesiden er for det meste heller ikke gode, hvor kundeservicen heller ikke virker til at eksistere.
feb 2007
Online bestilling, oplyse cpr?