{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

seriøst hjælp emma bider og bider HÅRD {{forumTopicSubject}}

emma bed først stille og rolig vi sagde nej det virked to sek..... så prøved vi med ah ah høje lyde det prælled fuldstændig af.... nu er vi nødt til a gå med fem strømper på for a hun ik bider igennem huden og hun er såå skide ligeglad med legetøjer at vi ignorer hende og at vi lige holder for hendes mund og siger nej! hva *biiip* gør vi??? intet hjælper a alle de råd vi får....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seriøst hjælp emma bider og bider HÅRD
  • #1   27. jul 2007 Beni bider også nogen gange i fingerne og gjorde det meget da han var mindre. Skrig ligesom hvalpen selv gør, når noget gør ondt på den. Hvalpen gør det af kærlighed og ikke for at være ond. Hunde bider i hinanden for at nusse. Og forstår derfor ikke det gør ondt på mennesker. Derfor kan I vise hende det ved at udstøde et højt skrig "af smerte". Beni reagere på det og stopper og gør hun det igen så gør det samme. Det tog ca Beni 2-3 uger at lære det og nu er det nok bare at sige nej smiley held og lykke med det.

- signe

• #2   27. jul 2007 man skal bleve ved og ved med at sige NEJ bestemt uden at råbe af hunden, og prøv at give hende noget hun må tygge i samtidlige med, vores ville gerne at vi holdt benet i starten, da han ikke kunne finde ud af at holde på det *gg*

trække lege plejer hunde at være tosset med

• #3   27. jul 2007 Måske forkert, men min mors hvalp hoppede op i hovedet på folk så snart hun fik chancen, dette gik os ud over min dreng på 2 år som hun jo kontants kunne springe i hovedet på, og hun bed altså os, og det har lykkes hende at bide hul i min læbe så det virkelig blødte smiley .. anyway vi begyndte at ta fat i nakke skindet på hende og sige nej meget hårdt til hende og det hjælper som det eneste smiley

• #4   27. jul 2007 øhh louise er du der ??

• #5   27. jul 2007 Smør hænder og arme ind i stærk sennep og lad hende bide ;o)

• #6   27. jul 2007 hej er her ja jamen a tage hende i nakke skindet så piver hun og går bagefter straks til angreb igen.... øhh ignorer hjælper ik og nej er hun også total ligeglad med vi har også prøvet pinning....

• #7   27. jul 2007 *gg* hun lyder til at være lidt dominant

det ville godt med noget hvalpe træning med hende

• #8   27. jul 2007 Nu spørg jeg nok dumt............ikke til dig Louise :O), men til jeg andre......er der ikke noget der hedder SKRÆKBIDER?

da jeg var barn, havde min oldemor en puddel der bed.....og der blev sagt at den var skrækbider og at det var på grund af usikkerhed...........er jeg misinformeret?

Syntes Emma har samme symtomer som min oldemors puddel.......den stoppede aldrig trods træning

• #9   27. jul 2007 Jeg har altid brugt at sige AV som om det virkelig gør ondt....
    Men har aldrig oplevet det så slemt at der gik hul

• #10   27. jul 2007 Dorthe B -
    Har været nødsaget til at gøre det samme med min hvalp.. Min søn er 9 mdr og han sidder jo meget på gulvet. Og i starten kom Laura tonsende og hoppede op af min søn og væltede ham tilmed et par gange :,-( Min søn blev meget hurtigt bange for ham, så blev også nød til at tage mere fat , end bare at sige nej.. DET måtte hun simpelthen ikke...
    Nu er hun så stille og rolig som en hvalp nu kan være. Men det går rigtigt godt med dem og min søn er ikke bange for hende mere. Når Laura er træt , går hun hen og ligger sig mellem benene på min søn.. Ser mega sødt ud...

• #11   27. jul 2007 vi har lært cloey at hun ikke må bide i vores hænder eller noget. ved at tage hende i nakke skinde og vende hende og så virke dominerende ved at lænde sig ind over hende. og det er bare at sige nej, eller føj, eller av men det samme ord hele tiden og når hun så ikke kigge på dig mere eller piver sige du dygtigt. og hvis hun forstætter så bliver man ved. og man skal også sige til ens gæster at de skal gøre det samme. det kan også hjælpe ved så at give hende en godbid og måske lære hende ting nu som at sidde og dæk, stimmulere hende så hun ved at når hun gør det rigtig får man mad og når man gør det forkerte er det skæld ud. sådan er min hund blevet opdraget. og gør det samme med min søsters og han forstår det nu. for han har ødelagt et par at mine bukser.

• #12   27. jul 2007
    Jeg vil råde dig til at sige av eller give et højt piv og derefter ignorere hende.
    Jeg vil bestemt fraråde at du tager din hvalp i nakkeskindet, vender den om osv.

Det er naturligt at hvalpe bider og undersøger med munden. I en hundeflok ville de andre hunde reagere ved at give et piv og derefter ignorere hende.

Jeg tror ikke på at hvalpe er dominante.

• #13   27. jul 2007 Det er muligt at hvalpe ikke direkte er dominante, men det lyder for mig som om Emma trænger til at vide, hvad der er OK, og hvad der IKKE er ok:
    Og spørger du mig, så er det IKKE OK at bide, så det gør ondt.
    ...jeg gider ikke engang bides ganske stille og roligt i leg!
    Hos os leger vi fint uden at hundene bruger deres tænder!

Oscar har der ikke været problemer med(..nogensinde..med noget som helst...han er jo mors engel!!! ) men Mille havde en periode hvor hun hapsede ungerne i armen, og DET vil jeg bare ikke tolerere!!!

Vi tog hende stille og roligt, men fast om snuden og holdt ved, samtidig med et Puuuuha og vrede øjne,, indtil hun gav et lille "undskyld-piv".
    Når vi så slap, slikkede hun os på hånden og det gjorde vi 2-3 gange, og så var dét ovre. Og nu har vi en hvalp på 4 mdr og snart 30 kilo, der kan løbe og lege med ungerne (på 2 og 5 år) i haven uden at de bliver jagtet af hende.

Og nej! Hun har ikke tage skade!
    Nej; hun er ikke blevet usikker og underdanig af det!
    Nej; hun kaster sig ikke skrigende om på ryggen hver gang, hun blir irettesat!
    Nej; Det er ikke synd at gøre!!!

Hellere få vist hunden tydeligt, at det er FORBUUUDT, én gang for alle, end at ha en hund der snapper efter en.
    Mange skriver at det går over, når de har smidt deres mælketænder....Det passer simpelthen ikke.
    Det er et spørgsmål om opdragelse!!!
    Og i må se at få sat grænser, inden jeres hvalp blir et stort, stærkt skrummel. Der er stor personlighed og vilje i racerne bag hende...husk det!!!

Hvis hun "går til angreb" på jer, når i har irettesat hende, så hold ved hende igen indtilhun siger "piv", og SÅ skal der roses!!!!!!!!

I er NØDT til at træde i karakter...også selv om hun "bare er en hvalp": Det er dét som hun lærer nu, der skal gøre hende til en dejlig afbalanceret hund senere i livet!!! ;o)

Pøj pøj med krudtuglen!!!

Kommentér på:
seriøst hjælp emma bider og bider HÅRD

Annonce