{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

På "herrebesøg" {{forumTopicSubject}}

Om et par timer kører vi til Sverige for at se på den dejligste hanhund, som skal være far til Bianca's første kuld hvalpe.

Han skal ses live for billeder er ikke nok til at beslutte om det skal være ham.

Han er en kanon hanhund og det opdræt som kennelen har er virkelig godt og de gør et seriøst arbejde omkring avl. Alle svenske hunde er HD testet, som ikke er et krav i DK. Så det er rart at vide at han har A-hofter.

Bianca skal ikke med, da hun har drægtige tæver og hvalpe. Ikke fordi vi tror at Bianca smitter med noget, men for en sikkerhedsskyld bliver hun hjemme. Hun er heller ikke så vild med at køre i bil, så hun er nok tilfreds med at hun ikke skal med.

Kameraet er pakket, stambog og masser af billeder af Bianca. Det altafgørende om det bliver ham er højden. Han må ikke være en af de mindste, og det kan billederne ikke afsløre.

Så jeg har stillet Bianca op af mit højre ben og tegnet en streg på benet der viser Bianca's højde. Det samme har jeg gjort med Baloo, for så kan jeg nogenlunde vurdere om han er for lille eller OK.

Bliver det ham, så søger jeg om parringsgodkendelse i september - det skal vi for gårdhunde - og det er rart at få det på plads.

Uha, det bliver altså spændende. Glæder mig helt vildt meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På "herrebesøg"
Kommentér på:
På "herrebesøg"

Annonce