{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Ældre kanin, syg? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kanin, verdens sødeste Basse som fyldte 8 år i maj.
Han var ALTID frisk, glad og fuld af sjove hop og fart på trods af at han ikke er ung mere.
Men en fredag for snart 3 uger siden, sad han bare i buret uden nogle reaktion på at jeg kom som han plejer. Jeg undrede mig og gav ham weekenden over for at se om det ville blive bedre. Det gjorde det ikke og jeg fik tid til dyrlæge tirsdag. Han blev tjekket helt igennem og intet var og finde..
Det er selvfølgelig godt, men han har stadig ændret adfærd hvilket jeg tænker må betyde at der er noget. Han kom på smertestillende i 3 dage uden nogen effekt. Dyrlægen sagde at hvis ikke det hjælp kunne man tage en blodprøve for at se det indre.

Mit problem er at jeg ikke ved om det er noget jeg skal? Det kan selvfølgelig ikke skade, men han spiser og drikker normalt. Det "eneste" er at han bare er stille og lidt mut.. Slet ikke den Basse jeg kender, ved ikke om det "bare" kan være alderdom synes bare det mærkeligt når det kom fra dag til dag?

Han har altid haft stritøre det ene begyndte at hænge for mange mdr siden og nu hænger de begge?? Dog er han ikke generet af det

Hvad ville i gøre hvis i stod i samme situation? Ikke være bekymret så længe han spiser og drikker osv som han plejer eller få taget blodprøven? Eller noget helt andet?

Billede for et lille mdr siden, da han var normal og frisk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ældre kanin, syg?
Kommentér på:
Ældre kanin, syg?

Annonce