{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pet farm family foder
  • #2   5. okt 2020 mon ikke det bare er en "skjult reklame" ?

  • #3   5. okt 2020 hvad tænker du på Anni?
    Jeg spørger fordi jeg forhåbentlig skal have hund til januar, og jeg er i gang med at undersøge fodermarkedet?


  • #5   5. okt 2020 bare lige for at få det ud af det her, så har jeg absolut intet at gøre med pet farm family.
    Jeg syntes at de virkede interessante på grund af deres umiddelbare, økologiske tilgang til det, men jeg synes også at det er meget dyrt, og derfor ville jeg høre om nogen har brugt det, og hvad de tænker.


  • #6   5. okt 2020 Det, der falder mig i øjnene:
    Hvis du skal have hvalp, så har de ikke et decideret hvalpefoder.
    F.eks. deres foder med kalkun"kød" indholder kun hjerte, mave, lever, skind, altså det der er "affald" fra alm. produktion. Så synes jeg godt nok at det er overprissat med 564,- kr. for 3 x 2 kg.
    Hvis det er samme "kvalitet"kød, der er anvendt i de øvrige fodertyper (det er ikke beskrevet), så vil jeg også der sige overprissætning.
    2. ingrediens er rismel, så der er nok en god del af det i, det består typisk af brudris, skaller og dårlig kvalitet risrester.



  • #7   5. okt 2020 Tak for meget brugbart svar Kirsten smiley

  • #8   5. okt 2020 Det er enormt dyrt for foder med kun 50% kød i.

  • #11   9. okt 2020 Kenzie, jeg er ikke uenig - det er ikke som sådan kødtypen til hunden jeg opponerer imod, men det er f... en høj pris at betale for affaldsprodukterne fra kødproduktionen. Der er nogen her, der har fundet en god fidus til at tjene penge, det er min mening.

Kommentér på:
Pet farm family foder

Annonce