{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

hva sys i?? {{forumTopicSubject}}

hva syns i om hundegårde?? selv syns jeg at det er deiligt at kunne sette doffen ud når jeg er på skolen..vi bor på et værelse med en seng,skrivebor,to stole og et lille bur, doffens seng og tv og mere er det ikke plass til..hehe..så jeg syns helt klart det er bedre at jeg kan sette ham ud end at han skal være inde på det lille værelset hele dagen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva sys i??
  • #1   31. maj 2005 har ikke selv løbegård men jeg syntes at det er en fortræffelig ide bare de ikke går der hele tiden

• #2   31. maj 2005 ja det er synd vis de går der hele tiden..doffen står der kun når jeg ikke er der eller det ikke er noen som kan passe ham for meg..våres nabohund hjemme står ude hele tiden, dog i lænke bundet til våres hundehus..hehe..men det er synd i den hunden men men.

• #3   31. maj 2005 syntes ikke at en hund skal stå i lænke,men en løbegård er da en god løsning om dagen

• #4   31. maj 2005 synes heller ikke der er noget galt med det :o)

• #5   31. maj 2005 Jeg synes at en hundegård er en god ide, og nu hvor vi går og kigger efter hus, er det faktisk vigtigere for os at grund arealet er stort frem for selve huset, således at vi kan få plads til en dejlig stor løbe/ hunde gård. Især når vi nu har to hunde som ELSKER at være ude....

• #6   31. maj 2005 En hundegår er da en fin ting så længe der findes: græs (ikke kun betonunderlag), , skygge og masser af frisk vand - vi skulle nødig have en hund med hedeslag, en lem til indendørsfaciliteter (evt. hundehus) hvor hunden kan finde læ.

Og så skal du jo også være sikker på din hund ikke underholder hele nabolaget mens du er væk! Så et godt kødben der ikke splintrer og noget legetøj er nok en god ide...

Jeg lider selv under naboens boxers uvilje mod at sidde ude til langt ud på natten fordi ejeren åbenbart tror hans hunde kan være alene i ubegrænset tid bare fordi de er ude. Så har vi andre fornøjelsen af den stakkels hund der sidder og savner sin ejer... (Se forumindlæget "en hunds 11 bønner")

Hermed ikke sagt en hundegår er dårligt, bare at det KAN være dårligt smiley

• #7   31. maj 2005 heldigvis har gården skygge da det ligger opp av en gisefjøs det er bare ikke noget tag på..jeg er nu så heldig at doffen bare sidder og ser dum ud og piber når man går mens nabohundene bare sidder og gør hele tiden.. desverre er det ikke noget han kan gå ind under/hundehus men nu er gårdene også først sat opp for tre uker siden men jeg kommer nokk til at ta et hundehus med/bygge til neste år vis de ikke får gjort noget med det.

• #8   31. maj 2005 Malene - undskyld, men hvad i alverden er et gisefjøs??

• #9   31. maj 2005 hehe grisestald måske..ved ikke hva det hedder på dansk eller jeg husker ikke hvad det hedder..men det er i hvetfald grise innen i..hehe

• #10   31. maj 2005 Jow, grisestald er der da noget der hedder *GG* Men sådan et ord kan man jo godt komme til at fortrænge - især hvis man er københavnersnude *SS*

Iøvrigt, hvis vufferen sidder og piber og "ser dum ud" er han måske utryg ved at være alene udenfor? Micho ville i hvert fald ikke bryde sig om det.

• #11   31. maj 2005 ikke mobb københavnere..blæ..han er ikke helt trygg akkurat men det er han heller ikke inde..men jeg har flyttet ham til den første hundegår da han elles står mellom to enorme hunde som bar egjør ham endu mere skvetten.

• #12   31. maj 2005 Så kan jeg godt forstå han ikke er så stolt ved situationen. Jeg har en ide om - og synes at have erfaret med Micho - at hunde som måske ikke har den store selvtillid har det generelt skidt med at være alene. Så mangler jo flokføreren der passer på den, og udenfor er der endnu flere farer der lurer. Micho vil kun være alene ude hvis døren står åben så han kan kigge ind til os en gang imellem!

Det er måske en god ide at stille hans bur ud i gården med betræk/tæpper over så han har sin hule at krybe i skjul i. Og så selvfølgelig noget at fordrive tiden med smiley

Kommentér på:
hva sys i??

Annonce