{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.316 visninger | Oprettet:

Black friday {{forumTopicSubject}}

Nu er det jo "black week", som man siger, lige om lidt.
Har I nogle ting I skal holde øje med, eller planlægger at købe?

Jeg har længe kørt på de allersidste dråber af min ansigtscreme i håbet om, at jeg i det mindste får en eller anden rabat på den i løbet af ugen. Jeg mangler både ansigtscreme og toner.
Lidt mere for hyggens skyld holder jeg også øje med et par sider med legetøj (doggie-zen, havohravo, performancedog etc), og holder optimistisk håbet oppe om at de måske får mere end 20% på deres ting.
Og jeg skulle måske også få taget mig sammen og sat en Orbiloc på hunden når vi går ture i mørket.

Hvad med jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Black friday
  • #1   22. nov 2020 Jeg ville rigtig gerne købe alt muligt mens det alligevel er nedsat... Har købt en lejlighed i Høje Taastrup som jeg overtager 1/12, men inden jeg køber mig fattig i alt muligt jeg kunne få brug for, så vil jeg bare godt lige nå at måle lejligheden op. Og fx undersøge hvilke dimensioner min nye mikroovn kan have ift hvor den skal stå, og det når jeg bare ikke inden fredag. Godt det snart er januarudsalg smiley

    Ellers er der ikke det vilde herfra - har brugt rub og stub på at købe den der lejlighed, så egentlig er det ikke fordi der er så meget at shoppe for uanset smiley


  • #3   22. nov 2020 Jeg er på vagt i lidt over 16 timer på fredag, så jeg får nok ikke handlet så meget. xD

    Dog skal jeg være i kø til 2 billetter til Elton John-koncerten (om den bliver til noget eller ej), så, jeg tager en ret lang toiletpause ved 10-tiden smiley


  • #4   22. nov 2020 Jeg krydser fingre for et sæt med tre højbede og bænk i cortenstål bliver sat ned smiley

    Udover det ikke noget specielt, måske endnu et regndækken til prinsessen, som hader dækkener sf er godt hjerte smiley smiley


  • #5   22. nov 2020 Jeg satser på at købe mig fattig i hundefoder og godbidder - og så en enkelt ansigtscreme til mig selv. Hvis Jysk gider lege, skal jeg have købt nye madrasser til sengen i sommerhuset, hvorefter de eksisterende Tempurmadrasser bliver til dejlige hundesenge smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #6   22. nov 2020 Jeg har bestilt et par jakker hos Revolution Race. Jeg overvejede også at købe et par nye vintergummistøvler, men de gamle klarer vist en sæson mere, så det kan vente til næste år.

    Derudover har jeg ikke planer om at købe mere. Jeg skal forhåbentlig snart flytte, og så skal pengene nok få ben at gå på smiley


  • #7   22. nov 2020 Tillykke med lejligheden, Astrid!

    Og fedt at høre jeres svar - der er nogle forkælede hunde landet over smiley smiley

    Jeg ville også såå gerne have bestilt fra Revolutionrace, men deres Hiball pants er udsolgt, og det er altså dem jeg har brug for, øv (eller jeg har også "brug" for 50 andre ting, men hvis man nu lige skal styre sig)


  • #8   22. nov 2020 #2 haha nej sådan et par sneakers holder nok ikke så længe i regnvejr smiley smiley

  • #9   22. nov 2020 Normalt plejer jeg altid at finde noget til luffen. det bliver der jo så ikke noget af i år smiley .. jeg holder mig til hår produkter, måske en creme og ellers lidt tøj, hvis der er noget, jeg vil ha.

  • #10   22. nov 2020 Jeg lurer også lidt, selvfølgelig alt sammen noget Sam kun kan bruge, nyt belønnings legetøj, dækkener, hoops og agility udstyr til hjemmetræning smiley
    Jeg er elendig til at købe tøj og ting til mig selv, der er jeg så nærrig!!

    Og så kunne det være fedt og få shoppet nogle af julegaverne online, jeg har en stor familie, så der skal købes en del gaver ind smiley

    Jeg arbejder i et kosmetik firma, vi holder black week, så jeg kommer til at arbejde rigtig meget ekstra + weekenden med, så dejligt jeg har en søster som hjælper med at tage sig af Sam når arbejds dagene bliver lange!


  • #11   22. nov 2020 Åhh jeg køber også altid godbidder når jeg hundeshopper på nettet, men også når jeg er ude at handle...Jeg kan seriøst ikke gå ind i en butik uden at købe godbidder med til Sam... smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #12   22. nov 2020 Fünke - Jeg ville også gerne have købt et par ekstra Hiball-bukser, men de er dæleme ikke nemme at få fat på. Jeg fandt dog et par jakker, som jeg tidligere har kigget på, og jeg har lige været i gang med at rydde ud i klædeskabet, så dem måtte jeg bare eje smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #13   22. nov 2020 Mathilde - Sådan har jeg det også, så nu er jeg - eller rettere drengene - i gang med at rydde ud i lageret, og der bliver ikke købt flere, før de har spist op smiley

  • #15   22. nov 2020 Jeg tænker at kigge lidt efter julegaver.. Og så skal et par hundesider nok holdes øje med smiley

  • #16   22. nov 2020 Jeg skal have nye Hanwag støvler og et kuffertsæt! Og ellers skal jeg bare se om der kommer nogle gode tilbud på hundeting - fordi det mangler man jo altid smiley

  • #17   22. nov 2020 Uh Eva har du et par Hiball bukser? Det lyder jo til at du er tilfreds med dem - jeg synes de ser ud til at være lidt varmere, og så tror jeg godt at jeg ville kunne lide stoffet. Er de sådan lidt bløde og stretchy?

    Jeg skal også så meget lure på godbidder til Umi! Elsker at prøve nye godbidder og jeg kan godt lide at have en masse at variere imellem smiley og Hundeparadiset har ostegodbidder, dem har vi faktisk ikke afprøvet før..


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #18   22. nov 2020 Fünke - Ja til det hele smiley Jeg har endelig fået fat i dem i år, og det er simpelthen de fedeste bukser til hundetræning, når det er koldt. De virker ikke ret tykke i stoffet, men de er overraskende varme, så det er lige noget for en frossenpind som mig smiley

    Da jeg gjorde huset klar til salg, fandt jeg adskillige kasser med godbidder og tyggeting, så jeg regner med, at vi når at flytte, før drengene har tømt lageret smiley


  • #19   22. nov 2020 Jeg har idag bestilt en Millers forge negleklipper til hundene.

    Vores snack pusher har haft 25% på hele butikken - også nedsatte varer, i sidste uge og forsætter i næste uge.
    Så alle hundevennerne får selvfølgelig julegaver igen i år. smiley

    Thea fik tidlig julegave den anden dag.
    Vi købte snacks og ny hundekurv, men med den gode rabat, var det billigere end hundekurvens normal pris smiley

    Vores lokale snack pusher, kJ dog food, har lige fået en online shop, så jeg vil reklamere lidt for dem. De har så mange fine, naturlige godter!

    https://kj-dog-food.myshopify.com/


  • #22   23. nov 2020 Synes ikke rigtig vi mangler noget.
    Joh køle/frostsæd men det er der nok ikke rigtig tilbud på...


  • #23   23. nov 2020 Jeg ar ingen planer om køb, vi rydder op og smider ud, så vi er klar til flytning i februar og kan ikke lige komme i tanke om noget vi mangler pt.

    Krøllet - I mine unge dage boede Lars og jeg i ejendommen overfor, dengang var der vinhandel i butikken, havde der været den nuværende, var jeg vist blevet ruineret smiley


  • #24   23. nov 2020 Jeg skal forhåbentligt kigge efter lidt julegaver - selvom det er lidt svært, når jeg endnu ikke har modtaget julegaveønsker fra andre end min kæreste. Men så kan jeg da klare hans julegave - det bliver uanset hvad det dyreste.

    Så kunne jeg godt drømme lidt om at købe en ny seng til Menja og en ordentlig bunke godbidder. Jeg er god til at købe tyggeting til hende - men godbidder, not so much. Og sengen er fordi at de to hun har, desværre ikke havde godt af en tur i vaskemaskinen og tørretumbleren. Hun bruger dem stadig, men de er altså skrumpet lidt smiley


  • #25   23. nov 2020 Jeg skal holde øje med om ikke der komme en Dyson V11 støvsuger på tilbud, sådan en har jeg ønsket mig længe smiley
    Og så skal jeg også holde øje med om der kommer lidt lækre hundeting på tilbud, hvad end det er foder, legetøj, snacks eller et dækken smiley

    Mit håb er også jeg måske kan finde nogle julegaver. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for hvad jeg skal give til de forskellige, men måske jeg kan blive inspireret af et godt tilbud smiley


  • #26   23. nov 2020 Millers forge negleklipper er bare guld værd, den klipper let som ingenting igennem tykke Ridgeback negle, ej vi elsker den negleklipper, og vi har godt nok prøvet en del før vi fandt denne, skifter aldrig igen!

  • #27   23. nov 2020 Post Danmark har lige skrevet, at jeg i dag modtager 6 nye ting smiley
    2 x af mine nye yndlings træningstights med mobillomme i, samt et par fra Fusion i kort udgave. Jeg har allerede medium længden og de lange kommer nok juleaften. smiley Så er der Fusion recharge pants, en ny jakke fra Haglöfs samt nogle cykelhandsker fra Craft som jeg har ejet før - men desværre tabte ud af min lomme i skoven sidste år og nogle samlede dem op og kom til at putte dem i egen lomme. Jeg cyklede ellers rundt efter dem længe.

    Så kommer der de næste par dage et par julegaver som Nike træningsshorts og Fila hættetrøje.

    Jeg holder mig vågen til midnat fredag, og så køber jeg resten af julegaverne. Det er en årlig tradition for mig efterhånden. Det er ikke nødvendigvis fordi jeg kan få alle julegaverne billigere, men de fleste af dem og uanset prisen, så er det hele i hvert fald overstået inden december og al dens stress.

    Hvis jeg kan finde en knivsliber jeg tror på, så køber jeg mig sådan en. Vi mangler virkelig en i køkkenet, men kan ikke helt gennemskue hvilken en, der ser god ud på nettet. Det samme er gældende for en ny robotstøvsuger. Jeg vil gerne have en, men har bare ingen ide om hvilken en.


  • #28   23. nov 2020 Jeg ville egentlig gerne have fundet mig et kamera, men det ser ikke rigtig ud til, at der er udsalg på dem nogen steder smiley Udover cashback, men det kan jeg ikke overskue smiley

  • #29   23. nov 2020 Årh jeg glemte at jeg har besluttet mig for at købe Google Nest til huset i stedet for Sonos. smiley Jeg skal bare lige se prisen på fredag, så køber jeg 3. Power har et godt tilbud i denne her uge, men man må kun købe 1 pr person og selvom jeg kender 3 personer, der gerne vil købe, gider jeg ikke betale 3 * fragt

  • #30   23. nov 2020 Nope. Jeg gider ikke rigtigt jagte tilbud. Og ellers så har jeg sådan en uge hvor jeg SKAL være klar ved PC'en fra 8:30 til 19.30 hver dag hele ugen og kunne finde data frem eller svarer på spørgsmål pr omgående (heldigvis har jeg fået lov at gøre det hjemmefra, da jeg er snotforkølet og de helst ikke ser snotnæser på sitet). Så nej, ikke noget shopping til mig.

  • #31   23. nov 2020 Det lyder som noget af en uge, Mette smiley

    Fedt at høre jeres planer - eller ikke-planer smiley Jeg kan se at Doggie-zen har -20% på alt deres legetøj, og det er da bedre end ingenting... så hvis jeg ikke kan vente til fredag, ryger der måske lidt i kurven derfra...


  • #32   23. nov 2020 Mette - sådan en uge har jeg også- vi tager så også lørdag og søndag med 8-16. Jeg glæder mig til det her black friday og december er slut, arbejdsmæssigt! smiley

  • #33   23. nov 2020 Okay jeg ved ikke om det er en tidligere udgave af modellen, men online på Maxi zoo har de ret billige Siccaro Splash dækkener... 550,- koster str S (med rabat) på Siccaros egen side. Her kan jeg få det til 350 kr?
    Nu giver jeg i hvert fald tippet videre smiley


  • #34   23. nov 2020 @and; jeg har heldigvis fri i week-enden smiley

  • #35   23. nov 2020 Jeg mangler slet ikke noget smiley smiley meeen jeg skal købe for en anden på fredag, og mon ikke jeg køber en spand godbidder til hesten smiley

    Skal i så fald, med min spand godbidder nok købe 3 spande og to transportkasser.

    Petworld har 25% på fredag


  • #37   23. nov 2020 Nogen der ved om zooplus plejer at have gode tilbud?

    Skal have købt godbidder og måske foder til hunden.
    Mascara til mig selv, og en julegave til min nevø smiley


  • #38   23. nov 2020 KJ: Jeg kan ikke forestille mig andet. Jeg skal i hvert fald have en masse kilo hundemad på fredag. smiley

  • #39   23. nov 2020 Ziva- Ja håber også de får nogle virkelig gode tilbud.
    Mener måske bare, at det mere plejer at være på specifikke produkter, fremfor hele produktgrupper


  • #40   23. nov 2020 Det er også min frygt. Jeg har lovet mig selv kun at kigge på vores fodermærke og ikke noget andet. Jeg kan bedre lide de hjemmesider, der bare siger 25 % på alt. smiley

  • #41   23. nov 2020 Ziva- Ja helt enig smiley
    Men okay priserne på godbidderne er allerede lave på zooplus ift det fleste danske webshops.


  • #42   23. nov 2020 Ja men har stadig 20 kg mad vil jeg tro, så jeg kunne nemt vente og se om black friday skulle belønne mig smiley men de er klart de billigste.

  • #43   23. nov 2020 Nul & niks smiley





  • #44   23. nov 2020 Ziva- Det kan være vi er heldige smiley

  • mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 3 Emner: 36 Svar: 137
    #45   23. nov 2020 Jeg fylder altid op med hårshampoo og stylingprodukter. Plejer at købe til et helt år.
    Derudover skal jeg kigge efter julegaver, lidt mad og tæpper til hunden og måske et par ridebukser, hvis der er et godt tilbud.


  • #46   23. nov 2020 #3
    Jeg fik heldigvis 4 styks billetter til Elton i hus i dag til presale.

    Ellers er jeg blevet inspireret herinde fra og har lige købt en Millers Forge negleklipper. Jeg skulle egentligt købe foder. Fodrer med Orijen og procenter i alle afskygninger er derfor kærkommen, men jeg løb selvfølgelig tør for foder før tid og måtte derfor bide i det sure æble og betale fuld pris i sidste uge smiley


  • #47   23. nov 2020 Er det de der platinum-billetter? smiley De er jo f*cker dyre! - Håber at kunne skaffe to til fredag, hvis ikke der er andre muligheder smiley

  • #48   23. nov 2020 Naa, vi endte med dem til 1305,- pr. styk. Stadig en vild pris! Sidste år nåede vi ikke at få billetter til København og måtte derfor hele vejen til Bremen smiley

  • #51   26. nov 2020 Ups, så kom tøserne til at handle lidt og købte 4 koksgrå på 80 cm. af disse, dankortet kan ikke ligge ubevogtet ret længe smiley
    https://www.totteland.dk/products/bloed-hundeseng


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #52   26. nov 2020 Tak, Kirsten ... Basso er ved at vælge farver ...

  • #53   26. nov 2020 Ikke noget.

    Jeg har ikke flere penge.

    Som en klog mand engang sagde:

    Ingen arme? ingen småkager! smiley


  • #54   26. nov 2020 Tilla siger, at han skal tage de lyserøde smiley
    Dem ville hun have haft, men divaen sagde at det slet ikke gik, fordi hun selv kom til at ligne en gris i lyserødt, Tilla er ret skuffet, for lyserød er jo hendes farve smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #55   26. nov 2020 Basso ved ikke helt ... slaven siger, at han bliver usynlig i en lyserød, hvis han lægger sig på ryggen smiley

  • #56   26. nov 2020 Tilla fniser og spørger om han også er en forklædt gris smiley

  • #57   26. nov 2020 Jeg har købt en fin snusemåtte og legetøj fra missmolly.dk så fine aktiverings dimser hun laver smiley

  • #58   27. nov 2020 Jeg har endnu ikke fundet noget interessant, de fleste steder har jo "bare" 20%

  • #59   27. nov 2020 Så er alle julegaverne i hus til hele familien : D af hundene fik jeg i dag håndklæder, sengetøj, Google home højtalere, nye spisebordsstole, robotstøvsuger, knivsliber, æggedeler i metal og en ny hvidløgspresser.

    De har fået vingerne fra de kyllinger jeg har købt til julefrokostens tarteletter i morgen.


  • #60   27. nov 2020 Jeg fik igen idag brugt penge smiley
    hundene fik ny kurv, julekalender, foder og og der blev købt julegaver til alle hundevennerne!

    Derudover har jeg købt alle pakkerne til.pakkekalenderen til min venindes datter smiley

    700 kr har jeg brugt idag! Black friday kan altså godt betale sig smiley


  • #61   27. nov 2020 Jeg har fået købt ansigtscreme og toner til mig selv. Må nok indse at jeg ikke kan bruge en masse penge på hundeting lige nu.. MEN jeg skal have nogle gode træningsguffer smiley

    Kan bare ikke bestemme mig for om det bedst kan betale sig at købe godbidder hos Hundeparadiset eller Thedoghouse.. har ikke rigtig erfaring med noget fra Hundeparadiset


  • #62   27. nov 2020 Jeg har ikke købt noget endnu, men jeg arbejder også selv med salg så jeg har haft travlt i dag smiley
    Men jeg snakkede med sælger af den lejlighed jeg har købt, og ovnen er åbenbart en kombiovn, så det var godt at jeg ikke strøg ud og købte en ny mirkoovn i dag smiley


  • #63   27. nov 2020 Hundeparadiset kan anbefales på det varmeste smiley

  • #65   27. nov 2020 Jeg har jo altid haft en Senseo kaffemaskine til kaffepuder, men har været ret utilfreds med prisen på kaffepuder, de er alt for dyre, og "kopierne" fra Aldi og Lidl smager ad hekenfeldt til.
    Så jeg fik købt en Kitchen aid kaffemaskine der bruger almindelig kaffe og brygger direkte ned i et termokrus.


    profilbillede
  • #66   27. nov 2020 Nu har jeg købt noget.

    Citrus hystrix

    Hvis nogen ved hvad det er uden at google er jeg imponeret. Guderne skal vide at det havde jeg hverken set eller hørt om. Endsige nogen sinde troet at jeg ville købe. smiley


  • #67   27. nov 2020 Parfume er altid godt
    smiley


  • #68   27. nov 2020 Har du prøvet deres godbidder, Anni? (altså de der små softies de har med and, hest, bøffel osv). Jeg overvejer at købe lidt forskelligt af dem smiley

  • #69   27. nov 2020 Jeg må altså lige lave en lille reklame fra en virksomhed som jeg med samme skal sige, at jeg er medejer af!

    https://shopping.coop.dk/vare/obh-nordica-ledningsfri-stoevsuger-air-force-460-inkl-stor-tilbehoerspakke/3221614004797

    Det er godt nok billigt, tilbuddet gælder dog kun for andre som også er medejere!

    PS: Man må prøve den i 100 dage og så returnere den hvis man ikke kan lide den alligevel.


  • #71   27. nov 2020 Jeg fik købt 23 kg foder til i alt 700 kr - og den ene er en Acana, den anden en Arion til tykke piger smiley

    Min ansigtscreme fik jeg med 50% rabat smiley Crazy!!! Og så lidt ekstra hist og pist.

    En god shoppedag for både hunde og mennesker smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #72   27. nov 2020 Basso lod sig inspirere af familien og har købt bløde hundesenge til os allesammen smiley Nu skal vi så bare lige have plads til dem smiley

  • #73   27. nov 2020 Funke, jeg tror at jeg har prøvet alt de har. smiley
    Det jeg køber mest er deres tørrede godbidder som kanin, okse eller diverse kalun, for de er lige til at putte i lommen når man går tur, og så smider jeg dem så Gaddafi kan søge efter dm når jeg trænger til en pause på gåturen.
    Jeg kører så selv derhen og køber.


  • #74   27. nov 2020 Hvordan er de størrelsesmæssigt? Er de så bløde de er til at brække over?
    Sorry for spørgsmålene, sidder bare lige og skal til at bestemme mig, og synes det er fedt der er mange forskellige varianter smiley


  • #75   27. nov 2020 Her er nogle af de bløde.


    profilbillede
  • #77   27. nov 2020 Og nogle af de tørrede

    profilbillede
  • #78   27. nov 2020 Ihh fedt tusind tak for billeder smiley

  • #80   28. nov 2020 Jeg har fået købt lidt af det, jeg alligevel manglede til den lille djævel:
    - forskellige godbidder fra Hundeparadiset
    - et Kruuse rehab dækken når hun er våd og skal sidde stille i cykelkurven
    - Meat & treat kødpølser, som jeg glæder mig til at afprøve til træning!
    - nå ja og lidt lakse kronch, det har vi ikke testet endnu.

    I butikken hvor jeg skal hente pølserne plejer hun at have en masse forskellige tyggeting, og dem er vi snart i mangel af. Så der ryger sikkert lidt diller, lunge og andre eksotiske ting med smiley


Kommentér på:
Black friday

Annonce