{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Mathias M
Mathias M
Tilmeldt:
9. okt 2018
Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373

Halsbånd med seperat hundetegnsholder {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter halsbånd der er lig XTRM halsbåndene.
Altså holdbare, blød på indersiden og seperat holder til hundetegn. Skal kunnes fåes i ret store str., og helst i lidt friske farver og gerne med refleksdetaljer.

Jeg kan desværre kun finde XTRM halsbåndene i 4 forskellige farve kombinationer og vil gerne have forskellige til alle vores hunde..

Nogen bud? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halsbånd med seperat hundetegnsholder
  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #2   1. dec 2020 Mhm.. jah.. jeg kan bare ikke finde en model hvor jeg kan se at der er seperat holder til hundetegnet.. smiley

  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #6   1. dec 2020 Ej de er fede, tak Krumme smiley

    De behøver ikke ligne - vil bare gerne de er bløde for hunden at have på og så af god kraftig kvalitet. smiley


  • #7   1. dec 2020 Jeg må tilstå at jeg oplever de der dobbelte ringe som supertrælse. De er blevet moderne og jeg ser mange af dem på seler og halsbånd på træningspladsen. Og for pokker hvor er de irriterrende; folk står og fumler helt absurd meget med at sætte snoren fast. Istedet for en enkelt lidt stor ring som man meget nemt kan finde i pelsen og 'ramme' med karabinhagen - også med handsker på smiley

  • #8   1. dec 2020 Mathias, men vær obs på, om holderen er god nok, kan se på de der dog halsbånd at det er metal, fedt, men hvad sidder de fast i? For ofte knækker det, eller slides over smiley

  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #9   1. dec 2020 Jeg tænker det ligger trykket på halsen (og halsbåndet) en anden måde når der er to. smiley

    Vi skal ikke bøvle med Line af og på, vi bruger ikke snor i halsbånd til træning - så det gør ingenting smiley


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #10   1. dec 2020 Salla den er vist syet på. På xtrm er det plastik der er syet på og det har jeg aldrig oplevet falde af, så tænker der skal en del års brug til og det synes jeg er fair nok. Der er jo ikke træk i hvor hundetegnet sidder.

  • #11   1. dec 2020 Super, har oplevet på et fra Trixie, at det der plastik/gummi knækkede lige der hvor holderen sidder fast i, heldigvis mens hunden var i køkkenet, så ejer mistede ikke hundetegnet.


    Med så man fede halsbånd, er det helt ærgerligt jeg ikke har en hund, at pynte smiley smiley
    Kaninen vil nok helst være fri smiley


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #12   1. dec 2020 De har også seler.. det er måske noget for kaninen smiley

  • #13   1. dec 2020 smiley smiley

    Jeg har på en anden kanin, afprøvet en lækker lilla hurrta sele, men det duede slet ikke.


  • #14   1. dec 2020 Der er to ringe, for at fjerne trækket fra klikspændet, som er halsbåndets svageste punkt, er spændet af ordentlig kvalitet, burde det ikke være nødvendigt.

    Hilsen en, der har syet halsbånd til stort set alle racer i snart en menneskealder smiley


  • #16   1. dec 2020 Ruffwear har vist seperat hundetegnsholder på alle deres halsbånd og ingen dobbelte ringe.

  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #17   1. dec 2020 Synes ikke jeg kan finde noget fra ruffwear som er polstret indvendigt

  • #18   1. dec 2020 Min veninde har noget lignende dem her med broderet navn og telefonnummer.
    De er dejlig bløde og kan laves i de størrelser og farver man selv vælger.
    Måske det kunne være et alternativ til det du søger.


    https://broderishop.dk/produkter/17-halsbaand-med-navn/


  • #19   1. dec 2020 "Jeg tænker det ligger trykket på halsen (og halsbåndet) en anden måde når der er to." Naarhh det tror jeg nu ikke. Det er nok snarere for at beskytte spændet. Men hvis ikke snoren er et issue så ser det nu ret fedt ud smiley

  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #20   1. dec 2020 Anni - det har vi prøvet men synes de er frygtelige når de bliver våde.. og vores hunde bader rigtig meget. De er ellers fine smiley

  • #21   1. dec 2020 Vi er glade for Dog Copenhagen og indenfor rimelighedens grænser -så tørrer det ret hurtigt og er nemt at rengøre hvis det bliver beskidt smiley

  • #22   2. dec 2020 Jeg holder også meget af fleecehalsbåndene fra Broderishop. Men ja, de er lidt trælse når de bliver våde.

  • #23   2. dec 2020 Jeg synes nu ikke at fleecehalsbåndene bliver så trælse når de er våde.
    Måske lidt om vinteren, om sommeren synes jeg at det er en fordel, da de så virker lidt som et kølehalsbånd.


Kommentér på:
Halsbånd med seperat hundetegnsholder

Annonce