{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Sletning af udfordringer {{forumTopicSubject}}

Hey alle hundeelskere.

Da jeg stadig føler mig halvny herinde, er jeg ikke inde i alt der foregår, og hvordan sitet fungerer.

Kan det passe at, når folk sletter en udfordring, hvor de ikke er tilfreds med resultatet, at så bliver udfordringen og slettet på modstanderens konto?? Jeg har nemlig vundet flere end min profil siger, og forstår ikke hvorfor de ikke fremgår på min "oversigt" eller hvad man nu kalder den.

Og hvis dette er tilfældet, må jeg nok sige jeg skuffet. Hvad er meningen med at udfordre hinanden, hvis man sletter dem, når man ikke vinder?? Synes det er dybt unfair overfor modstanderen, hvis det også blivet slettet på deres konto. De udfordringer er jo bare for sjov, så synes folk skal tage sig lidt sammen, selvom man selvfølgelig helst vil vinde. Vil vi jo alle. Men folk har nu engang forskellige opfattelser af hvem der er sødest. Og hvad enten jeg selv vinder eller taber, synes jeg da absolut selv, at min hund er sødest, og det kan ingen tabt udfordring ændre på! Synes jeg folk skulle tænke lidt over.

Mvh Sabina og hunden der i min verden, er den dejligste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sletning af udfordringer
Kommentér på:
Sletning af udfordringer

Annonce