Små/store børn og lille hund!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har igennem 20 år ønsket mig en yorkshire terrier. Det har jo altid heddet sig at denne race ikke egner sig til små børn, så derfor har jeg endnu ikke fået mit ønske opfyldt. I dag er mine børn 8, 10 og 12 år gammel, og jeg tænker på om de er ved at have alderen hvor man kan sige at jeg kan begynde at lede efter den rigtige kennel og hvalp. Hvor gamle mener i at børn skal være før sådan en lille hund kan komme på tale i en børnefamilie?? Erfaringen med små hunde har vi jo, men de er selvfølgelig alligevel en del større og robuste.
Kan jeg begynde at se mig om efter en yorkshire terrier eller bør jeg vente lidt endnu????
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 204
Held og lykke.o)
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.557
Jeg haar det sådan at mine hunde skal være glade og føle sig trygge uanset hvem der er/kommer hos os. Så derfor giver jeg de børn der besøger os ren besked med det samme. Måske lidt hårdt, men jeg vil hellere være lidt hård end lige pludselig stå i en uheldig situation fordi et barn som er på besøg måske ikke ved hvordan man omgås hunde.
Grunden til mit spørgsmål er fordi jeg for et år til halvandet år siden ringede på en yorkshirre terrier hvalp, og der virkede det som om opdrætter mente at mine børn var for små.
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 33
Små/store børn og lille hund!!