{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Små/store børn og lille hund!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har igennem 20 år ønsket mig en yorkshire terrier. Det har jo altid heddet sig at denne race ikke egner sig til små børn, så derfor har jeg endnu ikke fået mit ønske opfyldt. I dag er mine børn 8, 10 og 12 år gammel, og jeg tænker på om de er ved at have alderen hvor man kan sige at jeg kan begynde at lede efter den rigtige kennel og hvalp. Hvor gamle mener i at børn skal være før sådan en lille hund kan komme på tale i en børnefamilie?? Erfaringen med små hunde har vi jo, men de er selvfølgelig alligevel en del større og robuste.

Kan jeg begynde at se mig om efter en yorkshire terrier eller bør jeg vente lidt endnu????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små/store børn og lille hund!!
  • #1   3. aug 2007 altså tror bare nogle små racer er mere reseveret over for de mindre børn. Min tæve (dværgpincher) er ikke specielt glad for børn i alderen (4-7 år) ellers funker det helt fint. tror det kommer an på hundens opvækst med børn, men man kan jo kun finde ud af det ved at prøve.

Held og lykke.o)

• #2   4. aug 2007 De legekammerater som kommer her hos os får klar besked med det samme om hvad de må og ikke må ang. hundene, samt hvad hundene vil finde sig i og ikke.
    Jeg haar det sådan at mine hunde skal være glade og føle sig trygge uanset hvem der er/kommer hos os. Så derfor giver jeg de børn der besøger os ren besked med det samme. Måske lidt hårdt, men jeg vil hellere være lidt hård end lige pludselig stå i en uheldig situation fordi et barn som er på besøg måske ikke ved hvordan man omgås hunde.

Grunden til mit spørgsmål er fordi jeg for et år til halvandet år siden ringede på en yorkshirre terrier hvalp, og der virkede det som om opdrætter mente at mine børn var for små.

• #4   4. aug 2007 Min kæreste og familie fik Yorkie da hun var 10-12 år.... Han har kun gode ting at fortælle smiley

• #5   4. aug 2007 Dine børn er efter minegen personlige mening gamle nok til at lære hvordan man behandler sådan et lille væsen. Så tag du bare og find en lille yorkie. Det er en skøn lille hund. Vi havde den sødeste tille tæve da jeg var en knejt.

Kommentér på:
Små/store børn og lille hund!!

Annonce