5.430 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

statera stay calm. statera stay calm.

Nones er en lille smule bange for fyrværkeri, faktisk en del. Sidste år flygtede vi langt ud på landet, og så gik det. Men folk holder sig jo desværre bare ikke til d.31. Så sent som igår var de igang her i byen.

Jeg faldt tilfældigvis over statera stay calm. Er der nogen her, som har hørt, set eller prøvet det ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  statera stay calm.
  • #1   13. dec 2020 Jeg kender det ikke. Men kan se det er l-tryptophan ligesom mange af de andre kalm produkter, der er basis for virkningen.
    Blot for at sige at har du selv prøvet andet i den dur så kan du formentlig forvente samme virkning.. ish..

• #2   13. dec 2020 Ja okay, jeg har aldrig brugt sådan noget. Og tvivler lidt på jeg ville kunne se en forskel.

• #4   15. dec 2020 Jeg så et webinar med Karen Frost. Der anbefalede de, at man allerede nu startede op med kosttilskud, såsom Kalm, Aptus Relax og så nævnte de noget, der hedder Thors anti-stress olie. Jeg har købt Kalm, men der er kun til 2 uger (2 hunde). Så jeg har også købt den der olie, sådan for lige at se om det har en effekt. Ellers må jeg købe en æske kalm mere.

Om det har en effekt, ved jeg egentlig ikke. Det kan lige så godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind, fordi jeg giver den. Men det kan ikke skade.

Jeg har sileo til selve nytårsaften til Quila, men op til der, får hun kalm/olie. Jeg har også cbd olie, som hun har fået med god effekt smiley Den nye jeg har købt, smager dog ikke så godt, kan jeg se på hende smiley

• #5   15. dec 2020 Ja det kan være jeg skal overveje, at starte ham op nu her. Det kan jo ikke skade. Den gel man får ved dyrlægen er meget populær også, jeg er bare sådan lidt på vippen, om det er lidt overkill at tage så stærke midler i brug. Det sgu svært.

• #6   15. dec 2020 Gelen fra dyrlægen er Sileo.

Ja, Karen Frost (jeg er ret sikker på, at webinaret stadig ligger på deres facebook side: Hund og træning) var meget fast på at ALLE hunde ville have godt af at få de kosttilskud både før, under og efter nytår. Og at man sagtens kan give dobbelt eller triple dosis selve nytårsaften. Og at får man det lidt stærkere medicin, som Sileo mm. så skal man tage hele kuren, selvom man synes det går fint. Det var rigtig godt webinar.

• #7   15. dec 2020 Okay, det kan godt være jeg skal starte ham op på calm tabletter. Foretrak hun noget frem for andet ? Olien feks ? Der står ikke at man SKAL opstarte et stykke tid før, men det er vel klogt lige at få der kørt ind. Mon virkningen ikke vil være til stede hvis man giver det mindre end en uge før nytår.

• #8   15. dec 2020 Nej hun bekræftede ikke en speciel ting. Det er forskelligt, hvad der virker fra hund til hund. Jeg har prøvet kalm med rimelig effekt (Quila blev forskrækket af skud i maj 19 og fik kalm helt frem til i foråret). Aptus relax havde ingen effekt på hende.

Olien har jeg ikke prøvet endnu. Men jeg er spændt på at se, om det virker. CBD dråber virker ihvertfald, så meget har jeg erfaring med smiley I forbindelse med lyde smiley

• #9   15. dec 2020 Hvis CBD har en effekt på lyde, er det fordi hunden bliver skæv. Det synes jeg godt nok er helt sindssygt, at man vil gøre ved sin hund smiley

Jeg så godt reklamen for Statera, og tænker at den er et fint alternativ. Jeg ved dog ikke hvor stor dosis hunde skal have af det.

Mine får nogle tabletter (dem som hedder Anxitane herhjemme) i ugerne op til, og så får Bella Sileo nytårsaften. Og masser af ben - de gumler gerne nonstop så længe der bliver skudt af.

• #10   15. dec 2020 CBD holder vi os langt fra. Åh jeg husker ikke doseringen, men Nones skal i hvert falde mere end 1 pakke til en dosis. Så rimeligt dyrt for vores vedkommende. 10 mg til stor hund.

Jeg håber jeg kan finde sådan et kæmpe nøgleben et sted, og så prøve at fylde ham med boget kalm. Hvis det går helt galt her inden jul, så må jeg ringe til dyrlægen.

• #11   15. dec 2020 Mine piger får kalveknæ nytårsaften. Og nogle hjemmefyldte hestestruber. Og måske også marvben, hvor jeg har gravet marven ud, og erstattet med leverpostej. Der er tyggetid til mange timer smiley

• #12   15. dec 2020 Kalveknæ, altså råt ? Det tror jeg ikke jeg lige har set. Det må jeg lige undersøge smiley

• #14   15. dec 2020 LP, jeg køber kalveknæ ved hundeparadiset, og ja, de er rå smiley Der er 2 kg i en pose, og der er 2 eller 3 knæ i en pose, så det er nogle ordentlige krabater. Der er lidt kød og sener udenpå, selve ydersiden af knæet (brusk) og så knogledelen, som er forkalket marv.

Der er maaaaaange timers tyggetid i sådan et smiley

• #15   16. dec 2020 Aj hun var altså ikke skæv! Det er noget der blev købt og anbefalet ved en hundekiropraktor. Og jeg vil da vove at påstå, at jeg ville kunne mærke om min hund var skæv!! Tempo og energi var nøjagtig det samme.

• #16   16. dec 2020 Jeg fik Sileo med hjem (til nytårsaften), da jeg hentede Quila efter sterilisation i mandags. Tror jeg gav ca 500 kr, for 2 "sprøjter". Der er nok til at hun får de 5 gange, de må få.

• #17   16. dec 2020 Jeanette, hvis hunden har fået CBD i længere tid, ophobes det aktive stof, og gør hunden “skæv”. Det er fint at du tænker det ikke er sket. Men spørg en læge eller dyrlæge. Hvad du hælder i dine hunde, er selvfølgelig dit valg smiley

• #18   16. dec 2020 Okay, det var jeg ikke klar over. Det var heldigvis (set i bagklogskabens klare lys) kun en kort periode, hun fik det.

Jeg har fundet ud af, hvordan jeg får løst roden til problemet og det kræver ikke andet end min ro (og tro på lortet) og tid smiley

Så holder jeg mig til Kalm og den der antistress olie, resten af året smiley Og sileo til selve d. 31.

• #19   16. dec 2020 Jeg gav også Bella CBD, før jeg opdagede, at de kan blive skæve af det smiley

Sileo er helt genialt smiley

• #20   17. dec 2020 Jeg kender ikke det produkt du skriver om desværre. Jeg er lige begyndt at give Zylkene og nytårsaften får de Sileo og et kødben. Har brugt små 500kr på zylkene og Sileo smiley nytår er dyrt. Vi bor på Frederiksberg.

Jeg hader nytår smiley

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 2 Svar: 48
    #21   22. dec 2020 bare lige en kommentar til CBD olie, hvis der købes det til dyr, så bliver hunden på ingen måder skæv af det, heller ikke ved længere tid brug, for der er ikke det aktive htc stof i, som netop er det man skal blive påvirket af, og uden det er resten ufarligt og har en rigtig god virkning for mange ting

Kommentér på:
statera stay calm.

Annonce