{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores nye træningsbane..
  • #1   15. dec 2020 Wauw, hvor fedt ??

• #2   15. dec 2020 Helt vildt !!
    Vi rejste master sidste weekend og i lørdags blev lyset endelig sat op og tilsluttet smiley

• #3   15. dec 2020 Så det er jeres helt egen??

• #5   15. dec 2020 Bella -
    '
    Jeps smiley Vi købte huset og grunden der er 3 ha for et år siden, og fandt så ud af, at vi ville lave en ordentlig træningsplads. Det har så bare taget lidt længere tid end vi havde regnet med, men nu er den altså klar smiley

• #6   15. dec 2020 Hvor er det fedt smiley

Glæder mig også til at flytte på landet om 2 måneder , dog uden lysanlæg, whipperne må nøjes smiley

profilbillede
  • #7   15. dec 2020 Aj, det ser dælme lækkert ud !!!

Vi ville ha lys, for om vinteren er det jo ikke til at træne i hverdagene, de dage jeg har dagvagt (til kl 15). Så at komme hjem idag og i ro og mag få skiftet tøj og lufte hunde - og så bare tænde for lyset, da jeg skulle træne dem bagefter.
    Luksus smiley

• #8   15. dec 2020 Hvor er det fedt Martine ??

• #9   15. dec 2020 Martine - Det forstår jeg udmærket i vil. Det er da en fed luksus at give sig selv.

Jeg arbejder i lange vagter 2 hverdage om ugen, så jeg tænker whipperne overlever, når de kan spurte lige så tosset de vil de andre.
    Der er 2,3 hektar og jeg krydser fingre for en mild vinter. Er der ikke for meget frost i jorden, bliver det hele hegnet ind en af de første dage efter vi har overtaget midt i februar.
    Vi har lavet aftale med hegnsfirma smiley

• #11   15. dec 2020 Mine spæner skam også rundt, selvom det er mørkt smiley
    Så får de bare lyshalsbånd på, så jeg kan holde nogenlunde øje med dem - men jeg kan jo ikke træne i mørke, så derfor lys.

Vi har indhegnet 5000 m2, som jeg bruger om morgenen til dem, inden jeg skal på job. Hader lufteture kl øv, og så er det altså fedt, bare at kunne lukke dem derud smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #12   15. dec 2020 Tillykke med banen, Martine! Det ser fedt ud smiley

• #13   15. dec 2020 Nej nej nej jeg er SÅ misundelig, hold kæft hvor er det fedt:D??

Også dit nye hus Kirsten. Det er nok mit største ønske en grund gerne så stor så mulig og så indhegnet... ?? Min mand er træt af at høre om det faktisk????

Tillykke med den fede træningsbane..

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #15   16. dec 2020 Når drømme går i opfyldelse. Hold kæft hvor må det være lækkert.

• #17   16. dec 2020 Mega fedt.
    Jeg nyder også at have træningsplads herhjemme.
    Hvilken kommune har givet tilladelse til lysmasterne? Det er enormt svært at få tilladelse til sådanne installationer.

• #18   16. dec 2020 Fedt, at have sådan en træningsbane lige udenfor sin dør.

• #19   16. dec 2020 Hvor ser det bare totalt fedt ud smiley Tør man spørge hvad det er for master, hvor høje de er og hvilke lamper i har sat op? Og hvor i har købt hele herligheden ? Vi er i klubben ved at planlægge at få lys op på vores træningsbane så vi også kan træne på vores egen bane i vinterhalvåret i hverdagene. Og det ligner lige præcis sådan noget vi kigger efter smiley
    Hjemme går jeg over i laden og tænder lyset og træner stuedressur, DKK LP øvelser og nosework smiley

• #21   16. dec 2020 @9: Kirsten: Vi fik også indhegnet vores grund (5 ha) så snart forpagtningsaftalen var løbet ud. Det var den første uge i januar 2019. De penge var SÅ godt givet ud. Det er simpelthen så fedt at man kan gå en lille runde på sin egen mark uden at skulle tænke på om hundene render afsted noget vildt osv. Om morgenen får de en længere tur i omegnene, men om eftermiddagen nyder jeg vildt meget bare at tage overtøjet på, stikke i gummistøvlerne, gå ud af døren med et par glade hunde uden halsbånd og snor. Og så bare drysse en stille runde eller to på marken, mens hundene leger, spæner, graver efter mus (stort hit lige i disse dage, hvor en lavning midt på marken tilsyneladende er blevet invaderet af mus smiley ) og hvad de nu ellers laver. Og så lige sidde på bænken på toppen af højen i stirre tomt i luften og tømme hovedet for tanker i 10 min. Pt er det mørkt når jeg går derude, men jeg er kommet til at holde vildt meget af mørket herude. Jeg har kun en lygte med ud når jeg skal fodre 'ninerne'.

• #22   16. dec 2020 Åh, hvor er I bare heldige alle jer med jord, indhegninger og træningsplads på egen matrikel. Og jeres hunde er endnu heldigere smiley

• #24   16. dec 2020 Ej hvor lækkert, egen trænings bane luksus!!

Og en lækker grund du også får Kirsten smiley

Jeg drømmer så meget om min egen gård med masser af plads, indhegnet grund og egen trænings bane! Åhhh en dag lykkedes det vel smiley

• #25   16. dec 2020 Mette - Jeg glæder mig så meget til at kunne slippe whipperne uden at skulle have øjne i nakken med hensyn til , hvad der dukker op af fremmede hunde.
    Hvor vi bor nu, er der kommet flere og flere hunde de senere år og ikke alle ejere har lige godt styr på deres firbenede, så pt. får whipperne kun lov til at løbe løs om formiddagen, hvor risikoen for at møde andre er lav.

Jeg vil også fortsat gå ture, men det bliver rart bare at kunne nyde synet af glade hunde der spurter og ja, graver efter mus, det er livskvalitet når man er whippet smiley

• #26   16. dec 2020 #19

Jeg ved det faktisk ikke?
    Det er kæresten, der har stået for det hele - jeg har bare hjulpet til, de steder hvor jeg evnede det smiley

• #27   17. dec 2020 OK. Kan du evt spørge ham? Især kunne jeg godt tænke mig at vide hvor høje jeres master er smiley Her er vi nemlig lidt i tvivl.

• #28   17. dec 2020 Misundelse er en grim ting, så derfor vil jeg fokusere på, at det er satme meget græs at skulle slå smiley Desuden behøver jeg jo ikke at træne Conor, da han kan alt smiley
    Nå, men bortset fra det, så er det da et nogenlunde fornuftigt areal.

• #29   17. dec 2020 Jeg tænkte også straks på den med græsslåning smiley
    Super fedt for jer og hundene - tillykke! smiley

Jeg har i et års tid gået med overvejelser om at hegne vores ene mark ind. Ikke fordi jeg træner noget, men det vil være fedt at kunne lukke mine + pensionshunde ud på et større areal end haven. Det er bare pisse besværligt og dyrt, når der skal et finmasket hegn op.

• #30   17. dec 2020 #29 haretæt vildthegn er ikke voldsomt dyrt og kan holde en to kilos hund inde uden problemer, vi har i alt 1 1/2 hk hegnet inde, det var lidt dyrt og lidt bøvlet,men to mand et pælebor, en traktor og nogle dage så stod det der smiley

• #31   17. dec 2020 #30 - Der er også bare den hage, at her skal hegn graves et stykke ned, for jeg kan ikke risikere noget, når jeg har pensionshunde. Der skal være totalt rockerborg-aflukket.
    Alt kan jo lade sig gøre, når lysten bliver stor nok, så vi må se smiley

Kommentér på:
Vores nye træningsbane..

Annonce