{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Amstaff = Kamphund {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til at Amstaff er en overordenligt populær hund blandt mange brugere. Af ren nysgerighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvad der får så mange til at anskaffe sig en hund som jo er en del af diskutionen vedr. kamphunde/muskelhunde og deres berettelse i hundemiljøet. BEMÆRK venligst at jeg ikke fordømmer jeres valg af race. Jeg er som sagt bare lidt nysgerig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff = Kamphund
  • #1   4. aug 2007 Dem som går op i at have hund har nok valgt recen af de rigtige grunde, de alt for unge mennesker som anskaffer sig den/de racer som går unde navnet kamphund osv, har valgt den/dem fordi de tror det ser smart ud.. møder alt alt for mange af de unge mennesker hvor jeg bor

  • #2   4. aug 2007 * Bullrock *:
    det er de da også... og dig med!! Du vidste bare ikke hvor stor din hund ville ende med at blive((=;
    *GGGGG*


  • #3   4. aug 2007 * Bullrock *

    ja det med de små hunde er meget rigtig.. tit... men ikke hos mig.. jeg er meget langt fra Paris Hilton.. jeg ejer ikke chanel tørklæde, eller ysl tasker... hehe


  • #4   4. aug 2007 Maria - jeg er faktisk stortset enig med dig ..

    for det gør de fleste unge . .
    desværre . . især amstaff'en .

    men nogen unge vælger også af de rigtige grunde .


  • #5   4. aug 2007 vi valgte den pga den næsten aldrig gør hader hunde der gør hele tiden, og det er også en god famile hund som også funger som alarm når vi ikke er hjemme

  • #6   4. aug 2007 Jeg bliver altid så glad i mit gamle hjerte når kærligheden til hunden skinner igenem istedet for at det handler om et eller andet statussymbol/magtmiddel.

    Men hvad så på jeres daglige gåture?

    Er folk bange for når de ser jer med jeres store monstre som de har hørt så meget om.

    jeg bliver nok nød til at indrømme at jeg ikke ved hvordan jeg vil reagere hvis jeg ser sådan en hund. der er dog heller ikke den store chance for at jeg skulle ende som en muskelhunds middagsret, da vi simpelthen ikke ser dem her hvor jeg bor. Det virker lidt som muskelhunden er et storbyfænomen. Er simpelthen aldrig stødt ind i en.


  • #7   4. aug 2007 nogle er lidt bange men vores har ørene så det er ikke så galt det er mest damer på 40-50 år der er nervøse, vi går mest i skoven hvor hun kan løbe frit rundt og brænde enegi af

  • #8   4. aug 2007 puhaa jeg er glad for jeg ikke har en amstaff med alt den dårlige omtale den får ...
    så en kamphund smiley


  • #9   4. aug 2007 Nu har jeg ingen "kamphund", men er dog "mormor" til 2 Amstaff. Man skal lede længe inden man finder så venlige, kærlige, rolige hunde.
    Anne S: Jeg er en af de der damer på 40-50 og jeg er sgu mere bange for en lille arrig tæppetisser end en amstaff eller lignende.
    Blev som ung bidt af en Puddel, av for den, hvor sådan en bider hårdt. Men jeg er da ikke bange for pudler.


  • #10   8. aug 2007 jeg vil os heller have en amstaff end en Chihuahua

    hvis jeg ikke fik min franske bulldog så havde jeg valgt en amstaff


  • #11   23. aug 2007 Jeg vil da lige være med her, for jeg er en af de unge der har valgt en amstaff. Jeg valgte den fordi jeg elsker dens udseende, den er ikke alt for stor, men heller ikke en lille hund.
    Jeg elsker dem, fordi de ikke er "begynder" hunde. Jeg har ikke temperament til en "nem" hund. Jeg nyder at bruge min tid på en træningsbane og især at jeg får lidt modstand.
    Amstaffen er ikke en nem hund at have, men med de rette metoder og en masse kærlighed, bliver det en rigtig dejlig hund. Den er en god familie hund, loyal, kærlig og beskyttende overfor dens familie.

    Vil da lige sige at jeg bruger rigtig meget tid på at være et godt eksempel på de unge mennesker der har en amstaff. Og har fået meget ros for min store indsats, med Bataya.


Kommentér på:
Amstaff = Kamphund

Annonce