{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Ubehagelig gåtur... {{forumTopicSubject}}

Har netop været ude at gå en tur med min schæfertæve Sidney. På vejen hjem, ser jeg at der pludselig står en stor schæferHAN midt ude på vejen, og jeg spejder lidt efter en ejer, men der er ikke et øje i kvarteret!
Jeg går så over på den anden side af vejen, mens jeg taler beroligende til min hund, da jeg kan se at den anden hund har rejst samtlige børster hen ad ryggen og det samme gør sidney. Da jeg er ved at være tæt på den, sætter den bare af mod os (absolut ikke venligt), og jeg reagerer ved at råbe HEEEY!!! ved fulde lungers kraft, og det får den så til at stikke tilbage mod sit hjem.
Jeg tror så er alt er overstået, men da jeg har gået 40-50 m, hører jeg noget og vender mig så om og ser den køter igen i fuld galop mod os, og jeg når bare at råbe igen og slå ud efter den med snoren (uden at ramme), og den giver et piv og stikker ud i marken. Og herefter ser jeg den ikke igen.. Og jeg går med dirrende ben, det sidste stykke hjem, med min hund som jeg er utrolig stolt af!
Men hvorfor fanden står der sådan en sur møghund alene midt ude på befærdet vej, med både biler, børn og andre hunde?? AARGH jeg er tosset!!

Skulle bare ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig gåtur...
  • #1   4. aug 2007 oplever også tit en schfæfer nede hvor vi går forbi . .

    tror ikek den vil andet end hilse . . men råber stadig heey af den og peger over på dens hjem hvor efter den løber afsted . .

    Hvis det var Kambei jeg gik med var det intet problem den kom over og hilste på . .( tror jeg da ikke )
    men hvis det var en af de andre havde jeg nok gjordt det for at skåne den schfæferen da de andre 3 ikek bryder sig om andre end dem selv . . :o(


  • #2   4. aug 2007 Ja det er bare ikke en sjov oplevelse...har også selv prøvet det et par gange :(.... og man råber bare alt hvad man kan efter den her hund....

  • #3   4. aug 2007 Ja det er underligt nok som man råber! Det kom helt bag på mig, hvordan jeg råbte! Hehe...

  • #4   4. aug 2007 Jeg skulle ikke råbe så højt . . døren over ved hvor den boede stod åben og de var vidst i gang med at lave noget så da de hørte jeg råbte kaldte de på hunden .

    sååh . .


  • #5   4. aug 2007 hihi ja...man bliver helt forskrækket bagefter

  • #6   4. aug 2007 Linne M
    Ja, jeg tænkte det samme! Schæfere har også tendens til at være lidt "racistiske", og jeg ved at der kun er den og min i området, ellers er det en masse andre racer... Så hvis der har været andre forbi, kunne det jo ha været gået værre..

    Men jeg ved hvem ejeren er, hun går til træning i min klub, og vi starter igen efter sommerferien på tirsdag, og så kan det være at jeg konfronterer hende med det.


Kommentér på:
Ubehagelig gåtur...

Annonce