{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Kan hunde mobbe, staves?????? {{forumTopicSubject}}

Min genbrugshund er konstant efter min stakkels tæve. Hun er bare en skygge af sig selv nu hvor han har været her i 5 dage.
Hver gang han ikke lige ved hvad han skal lave, så skal han lige hen og bide hende i nakken og stillle sig over hende hvis hun ligger ned.
JEG ER SÅ TRÆT AF DET.
Jeg går imellem og siger nej til ham, det gør hende endnu mere bange. Jeg har ham i snor, så hun kan få fred, men prøver hun at komme ind i huset, så skal han lige markere sig, og så styrter hun ud i haven og lægger sig igen.
Det er næsten lige gamle omkring et år.
Er så tæt på nu at give ham en røvfuld, som jeg aldrig tidligere har været med nogen hund.
Og hvis jeg troede det ville hjælpe så fik han den, men det tror jeg så ikke.
HJÆLP, nogen som har gode råd???????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hunde mobbe, staves??????
  • #1   5. aug 2007 Papirløs. Usikker, det er nok det sidste jeg vil kalde ham. Han er den mest selvsikre unge hanhund jeg har oplevet.
    Ja nu er min tæve så desværre den bløde pige, som lader sig tygge på, som hun nu er blevet i 5 dage.
    Han skulle for længst have fundet ud af at læse at hun under kaster sig ham, så det han gør er bestemt ikke hvad jeg ser er normalt hos en hanhund, og jeg har jo haft en del af slagsen.
    Og hvis hun ikke skal fuldstændig ødelægges af ham psykisk, så er det hende som jeg skal støtte, eller sagt han skal lære at respektere, at den form for adfærd, vil jeg ikke have, han skal lære at respektere et menneske, det har han ikke lært der vor han har været. Der var det ham som bestemte over familien.

• #2   5. aug 2007 Da Zille var 1 år kunne hun heller ikke sætte min kærestes rott/schæfer hvalp på 10 uger på plads. Hun var simpelthen for ung til det.

Jeg kan godt forstå du ikke kan tage det. Det kunne jeg heller ikke. Zille blev stresset af at blive bidt og jagtet konstant. Og hun blev ikke sig selv igen før hun var alene igen (vi flyttede fra hinanden) Det var først da hun var næsten 2 år hun turede at sige fra over for andre. Og hendes selvtillid har aldrig fejlet noget, ud over det.

Jeg ved ikke helt hvad du kan gøre, måske det som Papirløse Hunde siger om at hælpe ham op.
    Men jeg kan sagtens forstå dig smiley

• #3   5. aug 2007 Ja selvfølgelig er han usikker på at det er mig som bestemmer, men der er det så ved at dæmre for ham, og ja det er jo sværere med hensyn til en anden hund end til et menneske.
    Han er ikke end onskabsfuld hund overhovedet, han har bare denb livserfaring, at han er verdens navle, hi hi.
    Og det er han jo så lige pludselig ikke mere.
    Nu ser jeg tiden an lidt endnu, en uge eller 2. Og hvis femøren så ikke falder for ham, sååå.

• #4   5. aug 2007 Så trådte han i karakter......:o/

Kommentér på:
Kan hunde mobbe, staves??????

Annonce