22. jun 2007 Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.913
Fordring af hvalp {{forumTopicSubject}}
Min dejlige lille hvalp er en værre én, når det kommer til mad...
Fik Royal Canins hvalpefoder med til hende, - det vil hun ikke spise...
Så købte jeg Dyrlægens hvalpfoder, det gik super den første uge, - nu spiser hun heller ikke det...
Så gav jeg hende lidt af de voksnes Happy Dog, - det gled ned så hurtigt som jeg aldrig har set før...!!
Hun får foder 3 gange dagligt, og jeg tager foderet fra hende så snart hun går fra det... - Jeg vil helst ikke blande alt muligt i hendes foder, da jeg er af den overbevisning at hunden spiser nok hvis den er sulten... MMeeeennn jeg har heller aldrig haft en hvalp som ikke vil spise, og hun skal jo have det hun har brug for...!!
Nogen der har nogen gode foreslag...??
jun 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.913
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.932
Møffe er meget kræsen og tror vi var igennem stort set alt (kvalitets-)foder før jeg fandt noget hun gider spise i mere end en uges tid.
Hun får nu Oliver's og det fungerer fint. Det sker der er en enkelt dag engang imellem hun ikke spiser, men det er jo osse ok
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 146 Svar: 908
så må du vente til den er sulten nok!! som du selv siger ellers får den jo ikke hva den skal bruge.
jun 2007
jun 2007
Hun er jo en lille dame som ikke bliver så stor, så hun vokser hurtigt uanset hvad...;o)
Men hvalpefoderet er jo tilsat alt muligt ekstra i forhold til voksenfoderet, så kommer hun ikke i underskud af viatminer, mineraler, fedt mv....??
jun 2007
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Det mad Laura fik med fra 'opdrætteren', spiste hun ikke særligt meget af, og blev mærkbart tyndere efter den første uge....
Jeg skiftede så til Royal Canin og Laura elsker det!!
Men hvis hun heller ikke habde spist det så havde jeg prøvet indtil jeg havde fundet noget hun ku' li'.. Og hvis der ikke var noget så ville hun også ha' fået voksenfoder hvis det KUN var det hun ku' li'.... Nu er det en lille hund du har kan jeg se så det er ikke fordi at den skal vokse sig 80 kg større i løbet af det næste års tid....
Jeg ville nok lige snakke med dyrlægen... Hvalpefoderet er der mere fedt og nogle andre ting i.. Det kan du jo sådan set bare give hunden ved siden af så...
Fordring af hvalp