{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Bade med hunden {{forumTopicSubject}}

Min hund, Felix, er bare ikke til at lokke med ud i vand, hvilket selvfølgelig er meget irriterende. han har dog engang for 2 år siden været ude at svømme i en sø, sammen med mig og min veninde. Men der gik han i vandet uden tøven,og nu nægter han simpelthen at gå i...
Nogen gode forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bade med hunden
  • #1   7. aug 2007 Hvorfor er det irriterende?

Min han går ikke længere ud en til hans poter er dækket uanset hvad.

Det respekterer jeg, kan da ikke se han skal bade fordi jeg synes han skal.

• #2   7. aug 2007 Fordi at jeg gerne vil bade med ham, og han har jo villet bade engang.

Nej, han går kun til vandkanten. Han kom engang for 2 år siden frivilligt ud, når jeg var ude at bade.

• #3   7. aug 2007 Janie F: han har jo gerne villet - endda svømmet (altså rigtig svømmet hvor han ikke ku' nå bunden)

• #4   7. aug 2007 Det har min også. EN gang, og jeg vurderer han åbentbart ikke har haft en god oplevelse ud af det, siden han ikke har villet siden.

Men hvis der er så vigtigt kunne det måske hjælpe at starte op i en svømmehal under kontrolerede forhold med instruktør så han får glæden?

• #5   7. aug 2007 Karin: Det kan jeg ikke huske.. Jeg tvivler på det.

Måske han kun vil bade i roligt vand? Altså en sø? Svømmehal er da bestemt en mulighed

• #6   7. aug 2007 Caia elsker at bade og svømme... men hun nægter, hvis der er bølger... Vega går ud til maven bliver våd - så stopper hun... Hun vil absolut ikke med ud og svømme!!!! Til gengæld står hun på stranden og klynker bekymret til Caia, der svømmer lystigt rundt... (c:

Vi kunne ikke finde på at tvinge Vega med ud... Det kan hun bare ikke lide - så det slipper hun jo for!

• #7   7. aug 2007 Balto er gerne helt ude og svømme og dykker med snuden efter vandmænd.

har du prøvede at kaste sten ud, dem plejer Balto at løbe ud efter.

• #8   7. aug 2007 Jeg kunne da ikke finde på at tvinge Felix ud i vandet - det er da synd. Spurgte bare eefter fif og erfaringer - netop som det tip med stille vand og smide sten ud i vandet.

Kommentér på:
Bade med hunden

Annonce