1.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Michelle P
Michelle P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22

Hjemmelavet boblevand? Hjemmelavet boblevand?

Er der nogen der ved hvordan man kan lave boble vand med smag, som de flasker der bruges til bubble buddy maskinen? Synes det umiddelbart lyder som en sjov aktivitet for hunden, men boblevandet er lidt dyrt når det nu "bare" er vand med et eller andet i, så ville gerne høre om nogen har "opfundet" deres eget ;-). Vil også gerne have at vide om nogen kan oplyse ingredienserne på de købte flasker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet boblevand?
  • #2   7. aug 2007 ja den opskrift vil jeg da osse gerne kende;O)

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    apr 2007

#3   7. aug 2007 Okay, tak, for det er da mange penge at spare hvis man kan lave det selv, og så kan man evt. lave mange forskellige slags smiley

• #4   7. aug 2007 ja nden vil jeg da ogsågerne vide smiley

• #5   7. aug 2007 Prøv at spørge i Matas,ved at de sælger det der skal bruges til sæbebobler,men kan selvfølgelig heller ikke huske hvad det hedder.Sidst der blev skrevet om emnet herinde ,var der nogen der mente ,at det var synd for hunde at den ville blive syg og skide i flere dage.Dertil svarede jeg, at det var ok at ens børn legede med sæbebobler,men hunden måtte ikke?Kan ikke lige se logikken i de meninger,selvfølgelig bliver sæbevandet ikke hældt ufortyndet i halsen på hunden og det bliver brugt med måde , syntes at det er en ok ide.Så forresten Animal channel,der var et super program om et engelsk par der redder chimpanser og andre abearter overalt i verden.De havde sat boblemaskiner op til samtlige chimpanser der gik i deres udeanlæg og gud hvor de nød det,de små abekatter.

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    apr 2007

#6   7. aug 2007 Tine J: Vil helst ikke bruge alm. sæbeboblevand da det jo er meningen hunden skal spise dem, og selv om det muligvis ikke er direkte farligt er det nok ikke sundt, og det smager som bekendt ikke for godt, hvilket hunde sikkert heller ikke synes. Vil gerne have boblevand lavet af naturlige/spiselige ting, hvilket jeg går ud fra det originale Bubble Buddy boblevand er lavet af. Så behøver man ikke bekymre sig om hvor mange bobler hunden spiser smiley

• #7   7. aug 2007 Tine J....Forhåbenligt fanger børnene ikke sæbeboblerne med munden *ss*

• #8   7. aug 2007 øhh jeg mener heller ikke sæbevand, men noget i stil med det der med bacon smag og sådan.h

• #9   7. aug 2007 ja jeg kunne da også godt tænke mig at høre om der fandtes en gør-det-selv opskrift på de bobler smiley

• #10   7. aug 2007 Nej men de puster på den pind boblerne kommer fra ,og får det i munden +de får det på fingrene osv.Hvis hunden ikke kan lide smagen holder den sig fra det,så som skrevet længre oppe,alt med måde.

• #11   7. aug 2007 Lav en mild bobbel væske med noget sæbe som ikke er skadeligt i små mængder.. derefter kan man putte en boulionterning eller flydende boulion i.. Jeg har ikke prøvet det, men kunne forstille mig at det vil virke lige så godt som det man kan købe

• #12   7. aug 2007 PS Vil meget gerne vide når i finder opskriften på boblevand lavet af"naturlige ting"Grundopskriften for at lave bobler er vel det man laver boblerne af(Som jeg selfølgelig ikke kan huske,da de ikke står på den flaske jeg har).Der er vel en grund til, at den boblemaskine der nu bliver solgt i markede, at producenten ikke har skrevet indholdt af flasken?Tror at det er ganske alm boblevand med kunstige baconsmags dråber.Tror ikke man kan lave "sundt"boblevand,desvære.

• #13   7. aug 2007 Jeg vil da også gerne have opskriften hvis den findes smiley

• #14   7. aug 2007 Er da lige med på en lytter smiley

• #15   7. aug 2007 Jeg har fundet en opskrift med whisky i........mon ikke de så sover godt? ;o))

(link fjernet)

• #16   7. aug 2007 boulionterning .. smart .. gad vide om det virker smiley det må vi prøve

• #17   7. aug 2007 Jeg kunne næsten ikke forstille mig andet end at det burde virke =)

Kommentér på:
Hjemmelavet boblevand?

Annonce