{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Hormonfyldt teenager {{forumTopicSubject}}

Hvis en hanhund bliver så påvirket af hormoner i teenagealderen , at den begynder at humpe , hvor lang tid vil det så normalt tage ? Altså hvilken alder kan man regne med at det der "TeenagerVilKnaldeAlleMedEnPuls" er overstået ?

Henning har i en måneds tid prøvet at humpe min mands arm en del gange ( ikke dagligt) , og i dag forsøgte han også på mig. Det er tydeligt ikke pga stress , han stopper med det samme man siger nej og skubber ham væk , så tænker det er fordi han er blevet teenager og propfyldt med hormoner og ikke rigtig kan tackle det hensigtsmæssigt endnu, præcis som mange teenagedrenge smiley

Ozzy gjorde det aldrig , så jeg har ikke rigtig styr på hvor lang tid man kan forvente sådan en fase. For jeg satser på at Henning ikke er en af de få hanhunde der er så oversexet at kastration er nødvendig, men at det bare er hormoner der raser i kroppen pt.


Lokale nyheder fra Tilst
Hold dig opdateret på det seneste nye fra Tilst og omegn - læs lokale nyheder fra Tilst på vores-tilst.dk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hormonfyldt teenager
  • #2   8. feb 2021 Sam kunne finde på at humpe en pude eller dyne, men her var det dog fordi han var opkørt, han blev stoppet og tilbudt en anden mere hensigtsmæssig adfærd.
    Det var ikke noget der varede i lang tid.
    Men Sam var meget stresset da han var unghund og hormonerne fik fuldt udløb, så han endte med at være på noget "beroligende" natur medicin som lige hjalp med at tage toppen..


  • #3   8. feb 2021 Og hold da magle Henning er såååå lækker smiley

  • #4   8. feb 2021 Mathilde: Det er bare slet ikke i stressede situationer Henning gør det , hvor Mailo netop humpede Ozzy hvis han stressede , men han humpede aldrig os. Så jeg tror simpelthen han bare er så proppet med hormoner pt, at han ikke lige altid kan styre det.
    Men som skrevet stopper han med det samme vi beder ham om det.

    Og tak , synes jo også selv han er ret så lækker , også selvom hans næse er fejlfarvet ( som man ikke rigtig kan se på billedet ) ? Dyrlægen roste ham også den dag vi sagde farvel til Ozzy , og synes han havde så fin en muskelsætning allerede , tror han ender med at blive ligeså muskuløs som Mailo var i mange år.


  • #5   8. feb 2021 Vores stoppede ret hurtigt, fordi vi bad ham konsekvent lade være. Men det er nu heller ikke noget, han gjorde ret ofte. smiley

    Lækker vaps iøvrigt.


  • #6   9. feb 2021 Udfra jeres svar satser jeg på han snart stopper , for han bliver jo netop stoppet med det samme og det acceptere han , så tænker altså det bare er hormoner .

    Og tak for rosen , vi synes også selv han er ret så lækker , og har udviklet sig rigtig fint indtil videre .


  • #7   9. feb 2021 Jeg har jo fået unghundehold nede i klubben, efter at have haft konkurrencehunde i en evighed. De der unghunde, altså smiley smiley

    Hanhundene vælter rundt, letter ben op ad alt, humper hinanden, deres ejers ben eller bare ud i luften. Tæverne stener og hviner, når de er løbske. Og ejerne forsøger tappert at smile sig igennem det kaos smiley

    Jeg tror den fornemste opgave som træner er, at fortælle dem, at det går over, og at deres hunde faktisk genfinder deres hjerne en dag smiley Og at de bare må væbne sig med tålmodighed, grænser og nemme øvelser indtil da smiley

    Henning lyder som om han ville passe perfekt ind på mit hold smiley

    (Jeg HÅBER at nogle af hundene på holdet, er blevet bare en smule mere modne, siden vi lukkede ned for 2,5 måned siden smiley )


  • #8   9. feb 2021 Ahahahaha , du burde optage det ??

    Det er heldigvis ikke så meget Henning gør det, og nu har han jo ikke Ozzys ryg at springe på , så ja nu er det min mands arm og en enkelt gang min arm . Men som skrevet stopper han heldigvis med det samme vi beder ham om det.

    Men det er bare et godt eksempel på hvor forskellige hunde kan være , Ozzy gjorde det aldrig , han var faktisk aldrig i den der hjernedøde periode ?? Han var så til gengæld umulig at køre træt både fysisk og mentalt de første 3 år.


  • #10   9. feb 2021 Hvad er der sket med hans poter Sofia?

    Ham Bobby ser så nuttet ud!


  • #12   9. feb 2021 Nåååå haha smiley

Kommentér på:
Hormonfyldt teenager

Annonce