{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Hunde-og børnevenlig sommerferie i DK {{forumTopicSubject}}

Som en lille corona-adspredelse drømmer jeg om sol og sommer og tænker på at planlægge lidt sommerferie i DK.

Jeg er ude i, at det skal være i et grønt område,hvor det optimalt set er muligt at gå med barnevogn, gerne i nærheden af en by, hvor der er lidt liv.

Umiddelbart forestiller jeg mig, at vi vil indlogere os på et hotel, en hytte eller lignende. Nok ikke sommerhus, da jeg forestiller mig, det skal være en forlænget weekend.

Har I nogle anbefalinger til områder, bestemte hoteller eller lignende?

Bonusinfo: det kan være hele DK, barnet vil være knap et år til den tid, hundene er to mopser, og vi har bil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde-og børnevenlig sommerferie i DK
  • #1   10. feb 2021 Prøv at kigge på Rønbjerg ferie center.
    Der var vi i sommers, og jeg fortryder sådan, at jeg ikke havde hundene med!


  • #3   10. feb 2021 Tænker at du skal ud i hotel, da de fleste steder ikke lejer hytter, sommerhuse og ferielejligheder ud for en forlænget weekend i sommersæsonen.
    Men går du ind på Booking.com, så kan du angive "kæledyr tilladt" i din søgning og så kommer den mange frem.


  • #4   10. feb 2021 Vi har holdt mange skønne ferier i Skallerup Klit med vores hunde, der er pragtfulde gåture omkring feriecentret, både skov og strand, og ikke langt til Hjørring. Når man har barn/børn med, er der også en masse faciliteter for dem, både lege- og badeland, og en tilhørende bondegård med en masse masse dyr.

    Skallerup Klit har både ferie- og weekendudlejning.


  • Jytte B
    Jytte B Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
  • #7   10. feb 2021 Tusind tak for alle jeres inputs so far. Jeg kan da se, at jeg skal være lidt hurtig, da der mange steder er udsolgt allerede.

  • #8   10. feb 2021 Jeg har haft stor succes med booking.com
    Så er det nemt at se hvad der er ledigt, priser, viser kun tilladt med hunde og gode steder at gå med hunde, er der somregel de fleste steder, der ikke er i de store byer


  • #9   10. feb 2021 Vi har haft sommerhus i over 10 år nær Skallerup Klit og kan kun tilslutte mig Lillian. Fine områder til gåture (med barnevogn) og vældig børnevenligt. Der er kun en lille smuttur til Lønstrup, som er en livlig og hyggelig lille by om sommeren, kan også godt være en del turistet. Der er is-steder, restauranter, et par små butikker og fin strand. Jeg elsker det smiley

Kommentér på:
Hunde-og børnevenlig sommerferie i DK

Annonce