{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Hundetaske {{forumTopicSubject}}

Nu har vi ikke bil længere, men vil gerne ud at opleve noget nye steder med Melvin, især når han bliver ældre og rigtigt kan komme ud og lave sjove ting. Så det hedder bus og tog, men vil helst have ham i taske i bussen/toget. Han kommer nok op på at veje 8-10 kg.
Nogen ideer til en god solid hundetaske som også er til at holde ud at have med når hunden ikke skal være i den?

Og så lige et billede af skønheden smiley


Kommentarer på:  Hundetaske
  • #1   16. feb 2021 Har du overvejet en hundeklapvogn af god kvalitet i stedet for ?

    Og tillykke med Melvin, hvor er han nuttet.
    Håber at i får mange gode år sammen.


  • #2   16. feb 2021 jeg havde overvejet det. Men tænker den fylder for meget i bussen og når vi ikke kører i bus/tog så regner jeg da med han kan bruge sine ben smiley
    Så tænker det er lidt overdrevet med en klapvogn (og ved heller ikke hvor glad buschaufføren er for en klapvogn til hunde til at stå og fylde, samt hvad så hvis der så kommer en barnevogn, så skal jeg vel væk eller?)


  • #3   16. feb 2021 Karen marie, jeg har kun snakket med busselskabet i Århus for år tilbage, så jeg ved ikke om reglerne er lavet om eller om der er samme regler alle steder, men i Århus kunne man dengang ikke rejse med hund i klapvogn, heller ikke selvom det var en lukket hundeklapvogn. Jeg tænker også det bliver træls for dig at gå rundt med, så jeg ville helt sikkert finde en god taske smiley
    Jeg har før hørt at folk med de lidt større som din bruger en sportstaske.

    jeg har helt små hunde, så jeg kan desværre ikke så godt hjælpe med en anbefaling af en god taske til den størrelse. Jeg håber du finder en.


Kommentér på:
Hundetaske

Annonce