{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Twista er blevet syg.... {{forumTopicSubject}}

Den 6 August skulle Twista få sin vaccination, og han fik den, men så skulle vi over til stranden, og twista svømmede og gravede i sandet og spiste noget af sandet, men da vi kom hjem var han ikk helt frisk, og gad ikke og lave noget andet end at sove... Dagen efter havde han kastede op 2 gange om morgnen og det var hvidt bræk han havde kastet op. Et par timer efter kaster han op igen og vi begyndt og blive bekymrede,, hele den dag gad han ikk og lave noget andet end at sove og han gad ikk engang og spise noget... Dagen efter igen ringede min mor til dyrlægen for den dag var vi blevet alt for BEKYMREDE... Da min mor så snakket med dyrlægen sagde dyrlegen at det var på grund af at han havde spist sand,, og hun sagde at vi må ikk giv ham et lille styk mad og vi må kan giv ham vand,, og hvis han bliv ved med at kast op skulle vi give ham kogt ris,, og idag gav vi ham så kogt ris men han bliver ved med at kaste op,, og hver minut kigger jeg på om han stadvæk trækker vejret og det håber jeg han bliver ved med.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Twista er blevet syg....
Kommentér på:
Twista er blevet syg....

Annonce