384 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bums????"
bums?
hej hg. jeg har lige trykket en mega bums/hundorm agtig ting ud på min hund, skal jeg så bare lade det være ved det eller rense eller noget? er det normalt at hunde får bumser, og er det helt harml...
hej hg. jeg har lige trykket en mega bums/hundorm agtig ting ud på min hund, skal jeg så bare lade det være ved det eller rense eller noget? er det normalt at hunde får bumser, og er det helt harml...
Skrevet af: Michelle . - 10. jun 2012
Bums
Hej! Jeg har lige opdaget at min hund har en mærkelig vorte/bums lignende på inderlåret tæt ved hans tissemand. Og der er en masse mindre omkring. Den som jeg opdagede er helt gullig/grønlig inden...
Hej! Jeg har lige opdaget at min hund har en mærkelig vorte/bums lignende på inderlåret tæt ved hans tissemand. Og der er en masse mindre omkring. Den som jeg opdagede er helt gullig/grønlig inden...
Skrevet af: Nana V - 6. jun 2009
Vorte/knude/bums???
Min hund har fået sådan en gevækst på sin overlæbe. Er der nogen der har bud på, hvad det kan være?
Min hund har fået sådan en gevækst på sin overlæbe. Er der nogen der har bud på, hvad det kan være?
Skrevet af: Maria D - 20. nov 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
- Mobil Cykelreparation 500 kr.
- opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
- There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
- Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.811
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.101
Bums????