{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.224 visninger | Oprettet:

Fredericia Dyreinternat (Praktik) {{forumTopicSubject}}

Jeg startede i mandag i praktik på Fredericia Dyreintanat.. Det er også grunden til jeg ikke har været meget på, jeg har simpelthen været så udkørt at jeg er gået i seng lige efter aftensmaden :), men nu er jeg så mere inde i det og vænnet mig til at gå så meget, så jeg vil måske komme mere på..

Jeg har slettet alle mine abbonenter da der var så mange der "blikede" at det var blevet for uoverskueligt, så er så og sige startet på en frisk smiley

Anyways, grunden til jeg har lagt det under gennerelt og ikke under Off Topic, er fordi at jeg har fået andsvaret for den hunde afdeling med flest hunde i, så nu får jeg exstra meget erfaring smiley

Og indtil videre er den der har "hugget" mit hjerte mest en som ikke er internatets, men som bare er i pension, der er Mayday, en blå/grå Grand Danoiser, som ja, er en stor hund med et KÆMPE hjerte, og sin helt egen personlighed.. Mændene på internatet sagde til mig at hun trækker som en sindsyg, fair nok, jeg har gået med en ko der trækker, så var forberedt på det værte, jeg sætter så flexlinen på hende, så hun ikke går lige ved siden af mig konstant, og tja, hun har ikke trukket afsted med mig smiley

Jeg vil lige vise nogle bilelder før jeg fortæller videre *g* Billederne er taget med mobil:

Det smukke hoved: (link fjernet)

månen på¨bagdelen: (link fjernet)

Og mayday fra siden : (link fjernet)

Her de sidste par dage har det været en fast ting at hun liiiige skal ligge og rulle sig på en græsplæne smiley

Og ja, jeg er meget ked af at skulle undvære hende når hende mor kommer og henter hende smiley

Heldigvis kom der i går en anden Grand Danoiser, Theodor, som jeg også er den der går med.. Han har en komplet anden personlighed en Mayday, men det er jo kun godt.. De 2 har hvertfald forstærket mit ønske om en dag når jeg har tid, råd og plads så vil jeg have en Grand Danpiser smiley

Øh ja, tror det her indlæg blev langt, og der kommer sikkert flere hen af vejen, så bær over md mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fredericia Dyreinternat (Praktik)
  • #1   9. aug 2007 Er der nogen ved hvad farven præsis hedde?

  • #3   9. aug 2007 $ Pinky Babs $ - Okay smiley Hehe ja hun er smuk, og endnu smukkere i virkeligheden smiley

    Kan jeg godt forstå smiley Vi havde en dejlig uge (og lidt til) i Haderlsev, hvor vi blev lidt længere pga forvirring ang. lejlighed.. Så hun er (desværre) kommet ud i en ny plejefamilie, dog et sted med 2 andre hunde, som jeg så håber hun må være ved indtil den 1. oktober, hvor vi 100 procent sikkert kan overtage min svigerfars lejlighed..

    Vi kan dog "kun" have den i 2 år for udlejeren, men så har vi heldigvis tid den her gang til at finde noget nyt, så det ikke går ud over dyrene igen.. (hvlket jeg slet ikke vil tillade det gør igen)..

    Og ja, jeg savner det våde kys om morgenen og at have hende rendene efter mig, savner selv det at skulel samle hømhømer op efter hende *g*


  • #5   9. aug 2007 $ Pinky Babs $ - Det lyder rart at du vil springe til hvis det skulle ske igen..

    Hvilket jeg betemt ikke håber.. jeg har også selv været meget forvirret og stresset over det.. Så når vi får lejligheden og jeg får dyrene hjem, kan vi alle sammen få lov til at falde til ro igen...


  • #7   9. aug 2007 $ Pinky Babs $ - Mange tak smiley

  • #8   9. aug 2007 Den korrekte betegnelse for den "fejlfarve" (øv, det er altså bare et trælst ord at skrive:o( ) erMERLEKIN
    En blanding imellem merle (blå-grå-krims-krams)og harlekin.

    Kan godt forstå, at du har tabt dit hjerte til den SKØNNE race!!!



  • #10   10. aug 2007 Oscar 1 år - stadig med "turbo-flåt" *- Ja de er så dejlige smiley

    Frk. Parsberg M - Lige nu går jeg på produktionsskole, og min teamlærer kender hender der ejer internatet.. Så på den måde fik jeg det, men ellers plejer det at være studievejlederen der sørre for det..


  • #11   10. aug 2007 er glad for at det er bleven bedre derovre... (snoghøj ikke?) det altid positivt at høre

  • #13   10. aug 2007 Christel *Papirløse Hunde * - Jeg var også meget mistænksom i starten, og hver gang der kommer en bil, et menneske, en anden hund, så tager jeg fat i det tykke stykke før snoren kommer, så jeg ikke ricikere de bare løber og snoren knækker

    katharina R - Jo det er i Snoghøj smiley Det er første gang jeg er der , så ved ikke hvordan det har været før.. men det lukker desværre til november, hvor jeg så håber der kommer noget nyt i området, men jeg ved dem der har det der er der nu flytter til sjælland og åbner et der..

    Frk. Parsberg M - Produktionsskole er ikke nogen uddannelse *g* Det er ja, betalt tidsfordriv smiley Jeg sagde jeg gerne ville noget med dyr og ham læren foreslog så dyre internatet.. Jeg var så ude og snakek med Lola som har det nu, og fortalte om de dyr jeg har/har haft samt at jeg har grundforløbet til dyrepasser.. Men jeg tror nu hun vil have taget mig ind uanset hvad smiley


  • #14   10. aug 2007 Så¨har jeg taget lidt flere billeder med mobilen..

    Først den anden Grand Danois Theodor, som er hvad jeg vil kalde en forvokset dalmatiner smiley

    (link fjernet)

    http://www.joy06.dk/andet/billeder/Theodor/2.jpg

    (link fjernet)

    theodor er også en som er i pension..

    Her er Zena, hvis jeg havde råd og plads til det havde jeg taget hende med hjem smiley Hun er nemlig en af dem der er til salg, hun er en rigtig dejlig rottweiler/schæfer der "snakker" når hun er utålmodig, men ellers en hund der går pænt, hvordan hun er i hjemmelige omgivelser ved jeg ikke smiley

    http://www.joy06.dk/andet/billeder/Zena/1.jpg

    http://www.joy06.dk/andet/billeder/Zena/2.jpg


  • #17   12. aug 2007 Frk. Parsberg M - Du kan jo ringe og spørge dit lokale internat om de tager imod praktikanter smiley

Kommentér på:
Fredericia Dyreinternat (Praktik)

Annonce