{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

apport m bløde sider {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender et andet sted end just be dog hvor man kan købe denne apport m. Bløde sider i str. Medium?

https://justbedog.com/vare/apport-med-blode-sider/

Det er vigtigt at pinden er max 2 cm i diameter.
Jeg har købt en fra Dalum dyrehandel men den er meget tyk.

Måske nogen der selv laver dem? Eller hvis nogen har en i overskud de vil sælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  apport m bløde sider
  • #1   5. mar 2021 Jeg har en fra IEC i viborg, jeg tror ikke pinden er mere end 2 cm

• #3   5. mar 2021 Tak for svar! smiley Det er den jeg har i forvejen, den er 2,6 cm Desværre!

• #4   5. mar 2021 Den kan du snild lave selv.
    Gå i byggemarked og køb sådan en til at ligge "måtte eller hvad det hedder", en rundstok og så kan du lave den selv.
    Det der ville holde længst er en måtte til skuldersår hos svin, men de er vanvittig dyre. Hvis du kender en svinebonde kan du måske få et stykke, for du skal jo ikke bruge ret meget.

Må jeg spørge hvorfor en apportbuk med bløde sider ? Jeg kan forstå med blødt bidestykke, men anede ikke engang, at de fandtes med bløde sider.

• #5   5. mar 2021 Tak for svar! smiley Det er den jeg har i forvejen, den er 2,6 cm Desværre!

Kunne du så ikke finde et stykke rundstok i passende tykkelse og sætte de bløde sider over på den ?

• #6   5. mar 2021 Tak Anni! Det kan godt være jeg skal kaste mig ud i det. God idé at skifte bidestykket ud.
    Har også allerede tænkt på at jeg selv må lave en til min chihuahua, der har jeg ikke fundet én jeg synes er let nok smiley

Grunden til jeg søger én med bløde sider, er fordi det er mere skånsomt hvis hunden taber den ned over poterne smiley

• #7   5. mar 2021 Tak for svar.
    Indrømmer, at jeg griner lidt over dette med at det er fordi at det er bedre, hvis den taber den over fødderne. smiley

Det er så ikke et ondskabsfuld grin, men synes at det er meget sødt. smiley

• #8   5. mar 2021 Tanja, man kan få sådan nogen bitte små apporter der ikke vejer noget særligt.
    Jeg har en til at ligge fra Taliban, den må du gerne få, hvis du vil have den.
    Den vejer 74 gram.

profilbillede
  • #9   5. mar 2021 Hahhaa jamen det er også lidt sjovt! smiley Han er en lidt sensitiv fyr smiley

Ej det er virkelig sødt af dig! Men jeg har faktisk allerede én magen til, som jeg også bruger til ham nu smiley ellers tusind tak for det flotte tilbud!

Kommentér på:
apport m bløde sider

Annonce