Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folconi syndrom
  • #1   10. mar 2021 Men hvad er så "større mængder"? smiley For Umi får fx tørret kyllinge-jerky fra Trixie hver morgen. Og Trixie er nok ikke det bedste mærke at købe snacks fra, men vi fik det som gave, og tænker da bare at bruge det indtil vi løber tør.

Tænker det kan være ret svært at vurdere ud fra den artikel, men alt skal selvfølgelig gives med måde.

• #2   10. mar 2021 Vores fik ca 10-15 g om dagen, for vores mindste på 9 kg, var det for meget. Heldigvis blev det opdaget i tide.

• Sara
    Sara Tilmeldt:
    feb 2021

Emner: 3 Svar: 15
    #3   10. mar 2021 Gælder det al slags tørret kød? Min får en del smiley

• #4   10. mar 2021 Sara, nej, det gælder ikke alt. Nyheden er knap 2 år gammel, og man fandt aldrig ud af, hvad det var, der gjorde nogle hunde syge. Hos dem der blev syge, var der tale om, at de nærmest levede af godbidder i stedet for mad.

Der var spekulationer om, hvorvidt det var et tilsætningsstof, da alle de hunde, der var blevet syge, havde spist godbidder fra samme producent i Kina. Men trods en bunke tests, fandt de aldrig ud af, hvad problemet var.

Mine hunde får dagligt tørret kød, primært tørret kylling, og har fået det i mange år. De har også i flere år spist de små godbidder fra Treats (som var et af de mærker, der var ballade om i 2019). De lever begge i bedste velgående smiley

• Sara
    Sara Tilmeldt:
    feb 2021

Emner: 3 Svar: 15
    #5   10. mar 2021 Okay godt nok. Min er helt tosset med diverse ører og han får ret mange tyggestænger med hud og tørret kylling eller and her imens tænderne driller. Hans godbidder til træning består stortset også kun af kød og blev sgu lige nervøs over om jeg skulle ud og tænke helt nyt i alt han får smiley

Kommentér på:
folconi syndrom

Annonce