{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Fie halter.... {{forumTopicSubject}}

Fie er jo desværre begyndt at halte igen når hun har løbet og leget ....

Så på mandag skal hun have benet og måske rygget røngent fotografet for at se om der er noget der giver årsag til denne halten.

Hun er jo opereret i hasen for et par år siden og når hun bliver træt trækker hun benet, nu er det konstant det bliver trukket, på trods af gentagne kiropraktor behandlinger er det ikke blevet bedre, så har vi forsøgt med metacam og der er heller ingen virkning smiley

Så enten er denne halten efterhånden en tillagt vane eller også er den desværre nok gal med hende.

Denne weekend bliver i hyggens tegn og ingen tænken på om hun nu må få en ekstra godbid osv......vi skal blot "nyde" hinandens selskab i tilfælde af billederne ikke er til hendes fravør.

Skulle de vise hun har brug for endnu en operation er jeg i syv sind om jeg skal udsætte hende for det...

Hendes humør fejler dog ikke noget, hun er præcis så glad som hun plejer og kommer med legetøj og vil lege, men puha det er nogen kedelige overvejelser man skal gøre sig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fie halter....
  • #1   10. aug 2007 Ej Rene.........Ingen negative tanker !

Jeg krydser alt for jer, og håber det bedste af hele mit hjerte.

• #2   10. aug 2007 Ja det er aldrig sjovt at tænke på hvor slet det KAN vise sig at være3 men håb på det bedste og God bedring med tøsen
    Send lige en besked når i ved noget, tænker på jer og krydser min finger

• #3   10. aug 2007 nææ det er ikke sjove tanker og de kostede lidt søvn inat smiley

På den anden side vil jeg gerne også selv være forberedt på værste tilfælde.

Kiropraktoren har jo før kunne klare denne halten og Fie har kunne lege med de andre hunde om søndagen og gå normalt mandag.

Skal nok skrive når jeg har fået billederne gået igennem med dyrlægen.

Finder de ikke noget på billederne vil jeg have en anden til at kigge på dem, finder han ikke noget er næste skridt en termografi af hende.

• #4   10. aug 2007 Øv altså René.
    Det er ikke godt med hende Fie :o(
    Håber ikke det er noget alvorligt.
    Rigtig god bedring med hende!

• #5   10. aug 2007 Tak Anita *S*

• #6   10. aug 2007 Stakkels jer.....Puha, det er ikke rart når vuffen ikke er på toppen. Krydser alt hvad krydses kan for at det ikke er noget " alvorligt"..... Hvem skal rtg hende ?

• #7   10. aug 2007 God bedring til Fie...

• #8   10. aug 2007 Marianne

Det skal min almindelige dyrlæge Birgitte schjøth, kan hun ikke se noget håber jeg hun kan få Claus Sloth til at kigge på billederne, det var ham der opererede Fie

• #9   10. aug 2007 Rene...Ja hun er jo også god....Hold op hvor jeg føler med jer...Håber bare det bedste...

• #10   10. aug 2007 Øv René, det er noget værre noget med hende Fie:-(

Men ikke give op:-( Og ikke disse tanker.

Ved godt du skal være forberedt på det hele, men jeg håber at det er noget der kan fixes.

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for på mandag..

• #11   10. aug 2007 Jeg forstår godt at du godt vil være forberedt på eventuelle dårligdomme, René, men jeg er helt sikker på at hvad end der plager Fie kan ordnes så hun vil være smertefri igen!
    Jeg håber at I, på trods af smerterne og ubehaget, vil hygge jer i weekenden, og så krydser jeg fingre på mandag!

• #12   10. aug 2007 For dælen da osse.. Syntes I har været nok igennem.. smiley
    Håber det bare er et eller andet ubetydeligt..
    Kender jo desværre alt,til det at forberede sig på det værste

Mange tanker til dig og krydser alt på mandag

• #13   10. aug 2007 Min mavefornemmelse siger mig det ikke er en ubetydelig ting og håber selvfølgelig jeg tager grueligt fejl.

Men Fie har jo altid gået "sjovt" og ikke som andre hunde, det gør så at jeg godt kan frygte f.eks slidgigt i området omkring hoften.

Hvis der skal indgreb til i samme ben som tidligere har været igennem en operation, så er jeg meget i tvivl om hvad der skal ske, sidste gang havde hun et ½ års genoptræning og det er lang tid, alternativt kunne man måske smertedække hende og give hende 5-6 rigtig gode måneder....

Håber jeg i det mindste kan få en diagnose så jeg har noget at forholde mig til og ikke skal sidde og bryde hovedet med alt muligt og umuligt.

• #14   10. aug 2007 Åhh Rene .

Det er jeg ked af at høre , men som du nok har bemærket er jeg af den opfattelse , at kan du hjælpe hende og er hendes chancer gode ,så gør det , men ser det skidt ud , så vælg hvad du mener er rigtigt at gøre .

Mange tanker og knus
    Sanne

• #15   10. aug 2007 Rene.. Øv,med din fornemmelse..

Håber i finder en diagnose,så du slipper for de dårlige tanker..
    Jeg havde nok valgt,som skrevet på forbudt forum,at ta direkte til Claus..

Du slipper for at skulle igennem en kons,med et udfald der måske gør at du igen skal vente på en tid..

• #16   10. aug 2007 Det er noget skidt:-(

Men håber også at du får en diagnose, så du har noget at forholde dig til.

Jeg håber din mavefornemmelse er forkert.

Kommentér på:
Fie halter....

Annonce