{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare lidt tidsfordriv
  • #1   28. mar 2021 Imorgen kommer datteren forbi.

    tirsdag skal jeg til tandlæge i Kolding

    Jeg får penge på onsdag, så regner med jeg skal ud og kigge i den ny-åbnet maxi-zoo her i byen smiley

    Hvis jeg ikke er kattepasser henover påsken tror jeg at jeg vil se om kæresten vil hente mig, så jeg kan komme ud til dem lidt.


  • #2   28. mar 2021 Pille et hegn ned inden det vælter. Arbejde og træne hundehvalp smiley gå korte ture i skoven hvis min fod tillader det.

  • #3   28. mar 2021 Vi skal flytte i vores nye hus smiley Så det kommer påsken og de følgende uger til at gå med.

  • #4   28. mar 2021 Vores påske kommer til at gå med at male stuen, spille spil, en tur i Givskud og masser af krea gejl med vores piger smiley
    Og så skal jeg have givet den en skalle med træningen med Lulu, jeg har simpelthen været så doven de sidste par uger smiley
    Min træner lånte mig hans agility tunnel med hjem
    I dag, og det inspirerede lige manden til at han vil bygge en vippe til Lulu, så det skal vi også forsøge os med her i ferien


  • #6   28. mar 2021 Her vil påsken gå med indflytterhygge hos min søster og svoger. Ellers er det primært bare arbejde smiley

  • #7   28. mar 2021 Jeg pakker ud, pakker ned, gør rent, pakker ud, kører i Ikea, pakker ud, gør rent og pakker mere ud smiley

    Jeg tror at jeg har fået en forståelse for, hvordan det er at have ADHD. Og det er jeg virkelig ikke god til! Jeg drukner i kasser og rod, og min hjerne kan ikke kapere mængden af rod, så i stedet for at gå igang fra en ende af, laver jeg lidt her og der, og kommer ikke rigtigt i mål med noget smiley

    Til gengæld har jeg spist chokoladebudding til aftensmad smiley


  • #8   28. mar 2021 Jeg krydser fingre for at I alle sammen får et rigtigt lækkert Påske-vejr , så I ikke skal flytte ... lave hegn .... træne hunde ... pakke ud ... o.s.v. i regnvejr .
    Og god fornøjelse til dem der skal til fødselsdag og indflytterhygge . smiley

    Jeg har lige købt nye møbler til haven , så jeg håber også på sol og " sommer " smiley


    profilbillede
  • #9   29. mar 2021 Vi tager i sommerhuset og får åbnet for vand, gjort rent osv.
    Glæder mig til at komme hjemmefra.


  • #10   29. mar 2021 Jeg skal vænne mig til at have ponyerne hjemme. å en helt masse tilvænning i at trække ind/trække ud, og få lidt ro i maven omkring at de altså ikke forsvinder fordi jeg kigger den anden vej.

    Derudover så tror jeg at det er i påsken at min forlovede begynder at renovere vores soveværelse.. Der skal males loft, andet gulvtæppe, andet tapet + maling, flere stikkontakter og lidt andet diverse til.. så han skal nok få tiden brugt smiley


  • #12   29. mar 2021 Vi har påske udsalg på lageret, og klinikkerne må snart åbne op igen, så der er godt nok travlt nu, heldigvis har jeg 5 dages fri fra på torsdag af, det bliver sååå lækkert!
    De skal bruges på Sam, vi skal til hoopers træning en af dagene og rally konkurrence om lørdagen, og så håber jeg der er plads på intro hold hos equility som har fitness hal/bane.
    Og det kunne være fedt hvis der også bliver tid til en hel dags vandring smiley


Kommentér på:
Bare lidt tidsfordriv

Annonce