{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.007 visninger | Oprettet:

Det der hundetv {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste, der bombarderes med reklamer for hundetv på FB? jep, jeg har nysgerrigt klikket på dem, nok derfor de dukker op så hyppigt smiley
Nå, men jeg kender ikke alle trænerne, men er da stødt på Lea Nor tidligere og det sammen med at de i en af reklamerne faktisk taler om videnskab ift leg som belnning mm fik mig til at tro, det var sådan en vidensbaseret moderne tilgang.

Nu ser jeg så, at de også har serier med Ditte Young - ok, så er det da i hvert fald ikke vidensbaseret smiley

Er det rigtigt forstået, at det er lidt som Netflix, man betaler for adgang til videobiblioteket, men ikke med direkte instruktørfeedback?

Nogen der bruger det? Hvorfor/hvorfor ikke?

Har lidt svært ved at forstå det, jeg tager af og til onlinekurser, men der får jeg jo netop feedback på min egen træning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der hundetv
  • #1   3. apr 2021 Jeg kender primært Lea Nor og hun er en super dygtig træner, med moderne tilgang osv.

    Så hvis man ser bort fra clairvoyance delen, så tror jeg de har en masse brugbart at byde på:)

    Jeg har i hvert fald planer om at skulle ind og lure lidt ??


  • #2   3. apr 2021 Jamen Lea Nor kender jeg også sådan af omtale som dygtig.
    Jeg har ingen planer om tilmelding, jeg er bare nysgerrig smiley hvis jeg skal tage noget online, vil jeg hellere betale det mere og så få feedback på min træning frem for kun at se video/beskrivelser ala hvad man kunne læse i bøger o.l. (eller sådan forestiller jeg mig det i hvert fald smiley )

    Jeg var bare overrasket over at se en clairvoyant på en side hvor jeg antog, at fokus lå på træning og at affærd kan ændres og arbejdes med fremfor sådan noget "hokus pokus"... så tænker jeg jo straks - jamen hvad med resten. Er det også mere touchy-feely frem for reelle, dokumenterbare metoder?

    Så ja, jeg blev nysgerrig om nogen mon kendte mere til det smiley


  • #4   3. apr 2021 Det slipper man jo så ikke for - de her kommer nu ikke på videoer, bare på startsiden og kommer jo fordi jeg klikker på alt muligt hunderelateret, så jeg er nu ikke utilfreds, bare nysgerrig smiley

  • #5   3. apr 2021 Jeg tænkte lidt det samme som dig, da jeg så at de havde indgået et samarbejde med Ditte Young - mener ikke det er så lang tid siden?

    Jeg læste til gengæld også en kommentar på Facebook, hvor de svarede ret specifikt på at det ikke påvirkede deres træning generelt: det var ikke noget de begyndte at nævne og anbefale på deres hold/kurser - dette ville fortsætte uændret.

    Det er i hvert fald, hvad de har sagt, men jeg har ikke selv benyttet mig af det endnu. Det er jo lidt en spøjs kombination at skulle indgå et samarbejde med én "som hende". Deres videoer dukker også dagligt op på min FB, men jeg har ligesom dig betvivlet hvor meget jeg personligt ville få ud af mine penge for sådan noget kig-og-lær, selvom de helt sikkert er super dygtige smiley


  • #6   3. apr 2021 Funke - dejligt det ikke kun er mig, der fik den tanke. Jeg betvivler ikke deres evner, det ser jo umiddelbart ud til, at de I hvert fald har success med egne hunde (kender dem ikke rigtigt ud over lea nor), og umiddelbart ser det jo også i høj grad ud til at fokus er på leg, positiv forstærkning osv.
    Jeg fik bare sådan en "øøh okay... skal der nu lægges vægt på DEN slags i træningen" da jeg så hun var med... altså køber man den slags, så er det helt fint for mig, det er så bare ikke der jeg skal træne.
    Kan ikke helt lade være at tænke, at hvis det ikke det havde nogen indflydelse på deres træning/tilgang til hunde, hvorfor så have det med?
    Jeg går næsten lyst til at købe adgang bare for at se smiley


  • #7   3. apr 2021 Haha du må endelig skrive, hvis du gør det - jeg har fået indtrykket af at det nærmere er et "ekstra tilbud" som ikke har noget med deres træning at gøre, men det er lidt sjovt, at man så overhovedet indgår et samarbejde. Man må jo være villig til at arbejde sammen på en eller anden måde, så helt urelateret er det vel ikke?

    Men jeg kender heller ikke umiddelbart mere til det end dét (jo og så én, der har taget instruktøruddannelsen gennem dem, som er meget "du må ikke skælde ud, hunden skal shapes, den skal tænke selv", men det kan jo lige så godt bare være hendes eget personlige standpunkt)


  • #8   3. apr 2021 Jeg har heller ikke selv købt adgang, men tænkte at det var en super god idé første gang jeg hørte om det! Da jeg var yngre og hestepige havde jeg abonnement på Epona.TV, det var samme princip, små korte videoserier med forskellige trænere og vidst nok også dyrlæger om forskellige emner. Det var sååå spændende og lærerigt for mig! smiley

    Men, ligesom dig, følte jeg også at det faldt lidt til jorden da jeg så at Ditte Young var med. Da jeg også havde håbet at det var videnskabeligt baseret. Og når jeg ser på emnerne nu synes jeg ind til videre at de ser ud til at henvende sig meget til nye hundeejere.
    Men jeg tror til gengæld også at man kan få super meget ud af det som ny hundeejer!

    Jeg ved at Lea Nor har skrevet en bog sammen med Ditte Young, som hedder "Læg din pote i min" så de må være enige om tingene smiley Jeg har dog ikke selv læst den.


  • #9   3. apr 2021 Jeg kan godt huske epona - har dog aldrig selv haft abonnement.
    Jeg har luret lidt på siden, og ja, der er en del der umiddelbart virker til at henvende sig til førstegangsejere, men under "temaer" er der da også et om hundesport - jeg antager det går i dybden på lidt mere avanceret niveau


  • #10   3. apr 2021 hvis de vil tjene penge er der ikke et marked i DK, med mindre tingene har ændret sig markant de seneste fem år.

  • #11   3. apr 2021 Lens - mon ikke corona har rykket på noget. Lea Nor har jo i øvrigt haft online træning længe, ved så ikke hvornår det er blevet til hundetv sammen med de andre.
    Og kan da se flere er dukket op over de seneste år - dogwhisperer har kørt nogen tid efterhånden og så lige en reklame for noget ala hundetv (altså konceptet, betal adgang for et bibliotek af videoer til selvstudie + FB gruppe) med en mand, vist mest fokuseret på "hyggetræning" og basal opdragelse.
    Googler man ser der ud til at være ret mange online tilbud... så jeg går altså ud fra, at de trods alt laver lidt penge på det.


  • #12   3. apr 2021 jeg tror ikke der er nok købere til dette koncept blandt danske ejere men jeg håber det da for ejerne og dem.

  • #13   3. apr 2021 Men Lens - i hvert fald dogwhisperer og Lea Nor har kørt i langt tud efterhånden. Det havde de vel næppe gjort, hvis det gav bragende underskud, så der må jo være en del kunder der køber.

  • #14   3. apr 2021 Jeg kunne forestille mig der er et stigende antal hundeejere der benytter sig af denne model, fordi de kan træne når det passer dem og hvor det passer dem, og de skal ikke af med en masse penge. ?? Lidt lige som man ser mange der køber kost/trænings programmer online, der er dog ofte også noget tilbagemelding på, men ved at gå online spare man tid, og ofte også penge.. ??

    Jeg har før overvejet at prøve det, fik det bare ikke gjort. Synes det ser smart ud hvis ikke man er helt sat med træning og har fuldstændig styr på det. Ulempen er selvfølgelig at det altid er godt at få syn på udefra. Det kunne også være en måde at snuse lidt til forskellig trænings former for så måske at gå videre med det der fanger en.. ??


  • #15   3. apr 2021 Altså jeg har taget onlinekurser, men så har det været et specifikt emne og det har været med video, hvor der er tilbagemelding på det man laver.
    Det er noget dyrere, men tænker jeg har fået en hel del mere ud af det, end jeg ville have fået af bare at få tekst + video til selvstudie.


  • #16   3. apr 2021 Jeg har set nogle af de første videoer, da jeg var medlem af “boblen” og fik gratis adgang.
    Det var gode videoer men meget elementært og grundprincipper. Ikke rigtig noget jeg fik noget nyt ud af.
    Ditte kender jeg intet til men det lyder ikke som noget for mig.


  • #17   3. apr 2021 Kender heller ikke Ditte indgående - hun bruges meget i hesteverdenen, men ordet clairvoyant er nok til at jeg rakker pænt nej.

  • #18   4. apr 2021 mig bekendt er der ikke særligt mange penge i den her model i DK.

    hvem siger at de nævnte tjener penge på det? og endelig er online undervisning ikke for mig at sammenligne med den model her.

    men det er dejligt hvis ejere vil betale for det. det håber jeg. der går utallige utrænede hunde rundt


  • #19   4. apr 2021 Lens - man kører vel næppe en forretningsmodel i flere år, hvis den ikke giver overskud.


  • #20   4. apr 2021 de kører da ikke denne model.

    jeg tvivler iøvrigt på at hviskeren får mange til at betale plus 30.000 for ophold, men det er min personlige holdning


  • #21   4. apr 2021 Jeg har det, men der er desværre for lidt interessant at hente for mig derinde fra, jeg vil så gerne inspireres og lære nyt, det er lidt for intetsigende emner mange af dem, der har været et par gode jeg har kunne bruge, men i forhold til der kommer nye hver måned, er det for lidt intetsigende emner for mig smiley

  • #22   4. apr 2021 Lens - altså Hundetv er da cirka samme koncept som Boblen var før, så vidt jeg kan se, så selvom det nu hedder noget andet og er udvidet lidt med flere trænere, så kan man vel godt sige det har kørt længe.
    Så vidt jeg kan se, køber man abonnement, og så længe man betaler, har man så adgang til et bibliotek af videoer.
    Så vidt jeg kan læse er det samme koncept dogwhisperer bruger.
    Jeg skal jo ikke kunne sige, hvor stor en check de hiver ud hver måned, men gav det underskud blev man vel ikke ved at satse på den model - og der kom næppe flere og flere til


  • #23   4. apr 2021 jeg ser det nu som en anden model og det er nok derfor vi er uenige. hvorfor ændrer noget der virker kunne man også spørge.

    lige som man kunne spørge herinde

    hvor mange ejere vil købe abonnement til det?

    desværre forsvindende få er mit bud

    men dit bud kan være lige så godt og det håber jeg som sagt det er. der er mange der kunne have gavn af det men indtil videre har markedet ikke været til stede, alene fordi så få vil betale for præcis den model her


  • #24   4. apr 2021 Men hvad er det du ser som anderledes? Metoderne ja men konceptet er da det samme, abonnementbaseret online træningsvideoer + adgang til en medlemsgruppe + evt særlige "events" online.

    Men selv hvis vi siger det er vidt forskellige tilbud. Begge dele har eksisteret et godt stykke tid - hvad er din grund til at tro, det ikke lader sig gøre?


  • #26   4. apr 2021 jeg kender koncepterne og mener ikke de er helt ens. bortset fra hviskeren der er hemmeligheden selv... det er dygtige folk men de har ikke kun online og mange har online en til en og med direkte feedback. de kræver ikke abonnenter. De der gør henter deres hovedindkomst på andre måder fx via hold mm

    jeg kommer ikke til at lave en stor sammenligning af dem alle. Hvis man vil ud og lære om forskellene må man selv i gang.

    men der er naturligvis en grund til at man forsøger sig med noget nyt. man ændre ikke på et koncept der virker.

    jeg har stor respekt for at de forsøger og jeg håber du har ret i at rigtig mange ejere vil være med for for at drive en virksomhed på abonnement skal der virkelig mange med hvis det skal kunne betale sig.

    jeg kender flere hvor det ikke kunne og hvis disse lykkes vil jeg blive utrolig glad for så har de danske ejere rykket sig.

    hvad får dig til at tro at rigtig mange vil tilmelde sig egentlig? jeg tror da de færreste herinde vil, og det gælder ret repræsentativt.

    Jeg ville fx ikke. jeg vil mødes fysisk og de råd jeg søger online får jeg gratis.


    men vi kan da spørge i forum

    vil du købe abonnement til det koncept her?

    jeg håber mange ejere vil svare.

    hvis jeg tager fejl bliver jeg glad.
    men tro mig, der skal virkelig mange abonnementer til at skabe overskud i en forretning bygget på abonnement. jeg kan lige spørge om et tal hos en jeg kender der arbejder med den slags. han kan sikkert sige hvor mange ejere der skal med.

    jeg skal nok vende tilbage med hans svar... https://signupacademy.com/

    jeg håber jeg tager fejl. men det handler meget om ejernes mindset og behov. de der virkelig træner har ofte ikke dette behov er min oplevelse, og de der ikke gør, vil ikke betale... desværre

    det er trods alt 800 ca årligt. der er 450.000 ejere i DK. det hele koster kassen at producere, alle skal have løn, der bruges utallige timer og kvaliteten skal være tv ala kvalitet før folk vil betale. der skal klippes, ideudvikles, optages, laves manus, markedsføring, SoMe, presse, omtale...... de seneste jeg kender der prøvede mistede en million kroner på det. deres pris var 39 kroner for livslang medlemskab til ejeren....

    det er noget nemmere at lave et hold.

    men jeg kender flere af dem og de er sgu dygtige så jeg håber det bliver en bragende succes


  • #27   4. apr 2021 Lens - selvfølgelig laver de andet, der er vist ingen der har påstået andet. Men hvis det hver måned giver underskud så fortsætter man jo ikke med samme koncept. Da det hed Boblen blev der også tilbudt IRL kurser, hold osv. For mig at se er dette blot en udvidelse af samme koncept.

    Jeg er egentligt lidt ligeglad med, hvor mange HG'er der vil have abonnement jeg finder ikke HG ret repræsentativ for hunde-DK.
    Jeg har i øvrigt ikke udtalt mig om, hvorvidt jeg satser eller håber på det kan køre rundt eller om hvor mange jeg tror vil tilmelde sig, jeg konstaterer blot, at det jo har eksisteret i flere år, så mon ikke allerede kører rundt.
    Jeg har jo ikke set årsregnskaber, så det er da muligt jeg tager fejl, men taget i betragtning hvor meget en som Lea hiver hjem på et weekendkursus, ville jeg da antage, at man ret hurtigt droppede onlinedelen og kørte IRL-kurser i stedet, hvis det kørte med bragende underskud... hun skal trods alt også have mad på bordet.


  • #28   4. apr 2021 der skal normalt rigtig mange abonnementer til at skabe overskud på abonnement virksomheder. jeg håber da de har mange med. men jeg tror ikke danske ejere vil betale.



  • #29   4. apr 2021 Lens - men igen.. det har jo allerede kørt dom abonnement i flere år. Nu er det så udvidet med flere trænere og nyt navn... Men det car allerede abonnementbaseret da det hed boblen.

    Altså for mig er det jo ligemeget om det kører eller ej - jeg undrer mig bare over du så skråsikkert kan duge, at det kan ikke køre i DK, når lignende koncepter har kørt længe


  • #30   4. apr 2021 jeg tror ikke på at konceptet i dk, nej. for mig siger det ikke noget om en virksomheds overskud hvor mange år den har eksisteret

    vi kører vist i ring.

    kender du mange ejere der er abonnent?



  • #31   4. apr 2021 Hmm jeg kan nu heller ikke lige følge den med forskellige modeller, hvad der virker/ikke virker osv?

    Altså det handler vel ikke om hvorvidt det kan køre rundt eller "håbe det bliver en succes" - det ér da allerede succesfuldt. Det er jo ikke noget der først lige er startet op og nu skal vi til at se udviklingen af det.

    Man kan jo mene om det hvad man vil - om man så kan bruge det til noget eller ej - men der er i hvert fald tilpas nok efterspørgsel til, at sådanne online-tilbud har kunne betale sig, og derfor blive ved med at køre rundt.


  • #32   4. apr 2021 så alle virksomheder med en vis årrække på bagen skaber overskud og er en succes pga de har eksisteret længe?

    det er nok der vi ikke kan enes. sådan måler jeg ikke på de ting.

    måske har de andre grunde til at holde det i gang?

    måske er det et sideprojekt fordi de tjener på andre måder?

    det kan ingen vide.

    det eneste jeg siger er at jeg ikke tror at der er mange danske hundeejere der vil være med i den slags koncepter. desværre. men derfor kan en virksomhed jo sagtens fortsætte og måske tager jeg fejl. det håber jeg da

    måske har markedet ændret sig. Det ville være fantastisk


  • #33   4. apr 2021 ville i bruge det?

  • #34   4. apr 2021 Det er vel irrelevant hvad de har ved siden af - men endnu desto mindre grund til at bruge ressourcer på et ekstra tiltag hvis det gav et stort underskud?

    Det er bare lidt spøjst at udtale sig om at det ikke kan køre og markedet ikke er til det, når det altså allerede ér i fuld sving smiley

    Måske du kender nogen, det ikke har virket for, men det virker da i en eller anden grad for dem her.
    Om vi her på HG ville bruge det ved jeg ikke helt, om man kan vurdere ud fra? Måske, måske ikke.


  • #35   4. apr 2021 at noget eksisterer siger ikke om der er et marked og heller ikke hvor stort. Ej heller hvad de får i løn.

    jeg tror ikke der er et stort marked. Det er da mærkeligt at kalde min holdning spøjs. dialog fremmer det i hvert tilfælde ikke.

    vi kommer vist ikke nærmere enighed, og jeg har vist forklaret mig. jeg håber som sagt de har en masse ejere med og at jeg tager fejl, for der er et behov.


    Andreas skriver:

    Godaften Helle

    Det vejledt ikke koste ret meget at drive sådan en tjeneste, for videoerne skal kun produceres én gang, men kan ses af mange abonnenter, der vis deres medlemskab betaler for at få adgang til dem. Så det er en skalerbar forretning. Marketing og evt. lønninger vil sikkert være de største udgifter.

    Hvor mange medlemmer der skal være, for at generere overskud, er umuligt at sige - det afhænger af virksomhedens udgifter, herunder til løn.

    1.000 medlemmer á 79 kr. giver 63.200 ex moms om måneden, hvilket for mange af den type virksomheder vil gøre, at ejeren er i stand til at leve af forretningen.

    Du ønskes en god påske.

    Mvh Andreas


    ,.......

    Jeg er ikke enig i at det ikke skal produceres nye videoer. Hvordan ellers fastholde abonnenter?

    Jeg ved ikke hvad de får i løn eller hvor mange der er involveret udover trænerne. Dem jeg kender som tog 39 kroner var 3 trænere og to filmfolk. De havde en investor. De kunne ikke desværre.

    Det er ikke irrelevant hvad de har ved siden af hvis de skal have brød på bordet. De tjener måske løn der og bygger dette op. Det er da fint.


    men jeg håber de her kan og jeg ønsker dem succes med projektet.




  • #36   4. apr 2021 ville i købe abonnement i det Funke og Michelle?

    Hvorfor eller hvorfor ikke?
    Hvorfor tror I at mange ejere vil?

    Jeg har forklaret hvorfor jeg ikke vil, og hvorfor jeg ikke tror mange vil, omend jeg beklager at de ikke vil og håber jeg tager fejl


  • #37   4. apr 2021 Lens - og det der skrives der bekræfter da umiddelbart at der ikke er de helt store udgifter forbundet med det. Jo, der skal laves nyt... Men der er jo næppe tale om 50 nye videoer om måneden.

    Nej umiddelbart ville jeg ikke købe den slags abonnement (har begrundet i begyndelsen af tråden) eller hvis, så formentligt pga et specifikt emne, f.eks leg (som de har en serie med) og således formentlig ikke for en lang periode.
    Men hvad jeg ville købe siger jo ikke meget om hundeejere generelt... jeg ville heller aldrig købe bullerboxen men det lader da til at eksistere endnu.

    Nej at noget har eksisteret længe er ikke det samme dom at det er en kæmpe succes... Men er der bragende underskud bliver man næppe ved.
    De laver andre aktiviteter også, så det er næppe meningen, onlinedelen på sigt skal stå alene og hive en en hel månedsløn hjem per mand... Men uden overskud var det næppe noget man blev ved med.

    Der er altså tale om en forretningsmodel med flere år på bagen - de har haft tid til at finde ud af, om det er noget, der kan betale dig for dem.

    Og et er hvad vi tror og synes - noget andet er, at du lagde ud med ret kategorisk at konstatere at der ikke er et marked i DK... har du overvejet at den du kendte bare ikke tilbud det, folk ville have?

    Og jeg kendte da flere, der havde abonnement på Boblen - lur mig om ikke samme mennesker ville købe abonnement på hundetv, det er trods alt samme eller lignende metoder, setup osv


  • #38   4. apr 2021 det må vi håbe. Jo flere der træner jo bedre så det er dejligt hvis markedet har ændret sig. Selv kender jeg for mange der ikke er lykkedes til at tro det men det er dejligt hvis de her kan





  • #39   5. apr 2021 Jeg kunne godt finde på at købe abonnement til noget online træning ala hundetv. Jeg overvejede det faktisk kraftigt, da vi lige havde fået Lulu i december, og der var lange udsigter til at vi kunne få plads på et hold “irl”.
    Nu går vi så til træning to forskellige steder, og starter endnu et sted d. 13/4, så vi får hvad vi har brug for.

    Et familie medlem som fik hvalp for et par måneder siden, hun ville dog aldrig så meget som overveje det. Hun har to gange været med til træning på et af de hold jeg går på, og nu mener hun at hun har lært alt og at hun ikke har grund til at gå til træning med hvalpen mere smiley
    Men sådan er folk nok bare forskellige....


  • #40   5. apr 2021 Det giver da ingen mening at lave online træningstilbud, hvis det ikke kan betale sig. Og det kan det også. Anonementsordninger er geniale (særligt for dem der tjener pengene på det), for folk tænker "det er ikke så dyrt og jeg melder mig ud lige om lidt", men det får mange alligevel ikke lige gjort, eller de venter på den næste fede serie af videoer der kommer.
    Jeg tror at hundeTV har eller kan få mange medlemmer, blandt andet fordi de henvender sig så bredt: der er alt fra hvalpen alene hjemme til træningsøvelser, lidt om spor, PH osv.

    Jeg var inde og lure da de havde en gratis uge og for mig er indholdet for bredt og for "ikke-informativt". Jeg tænker at det henvender sig mere til den nye eller ikke så erfarne hundeejer, som ikke træner med en bestemt sport for øje.
    På det tidspunkt jeg var der (for nogle måneder siden) synes jeg at der var for lidt indhold til prisen, men der er vist kommet mere til siden.


  • #41   5. apr 2021 Jeg har brugt meget online træning.
    Men intet af de danske tilbud har rigtig fanget mig.
    Jeg tænker dog at det online kursus Miriam og Niel lige har startet kunne være super interessant. Men det henvender sig jo mest til eliten.
    Og der er jo flere gode onlinekurser til diverse emner som FVF, løbefelter, fart og motivation osv.
    Jeg har været medlem af Susan Garrett i 5 år og hendes programmer har virkelig ændret mit syn på og tilgang til hundetræning.
    Generelt kan man jo lære noget af næsten alle, siges der.
    Men at finde det princip der passer til en selv og ens hund kan være svært og dyrt. Fordi man ofte først finder ud af det når man er medlem og HAR betalt.


  • #42   5. apr 2021 Om det kan løbe rundt, give overskud eller ej er nok et spørgsmål om hvor kendt et navn man starter med, det betyder rigtig meget at mange har hørt navnet før og tillægger det kvalitet.
    Det ville ikke kunne løbe rundt hvis en helt almindelig ikke særlig kendt træner starter op, jeg syntes at kunne huske at du Lens startede noget tilsvarende på et tidspunkt, eller husker jeg helt fejl? Men det vil naturligvis ikke kunne gå hvis ingen ved hvem du er og hvad du står for smiley


  • #44   5. apr 2021 Bodil ja vi startede noget for snart mange år siden.. mener det var i 2011..ish, så det var et af de første med katte og måske det eneste. det lukkede pga sygdom hos hende der stod bag hundedelen som primær.

    Desværre er sygdom enhvers herre, men det var sjovt. vi fik aldrig løn. så længe nåede vi ikke at eksistere men vi var passionerede på andre områder og det er derfor jeg mener at andet end løn kan drive en virksomhed. vi tjente penge andre steder og ønskede at arbejde dette op.

    vi andre overvejede at fortsætte uden hende men droppede det da vi ikke rigtig synes markedet var klart til vores koncept, kun med kattene, og de var ret tidskrævende at arbejde med, og vi synes det var svært at finde en ny til hundedelen som kunne matche hende, vi desværre måtte sige farvel til som medvirkende tidligt i projektet.

    så vi nåede aldrig rigtig i gang. fik lavet en sæson på begge arter.

    siden har flere forsøgt uden held til at få ejerne med. vores styrke var begge arter, kattedelen trak mange flere end hundene, men jeg ved sgu ikke om jeg gider rejse rundt igen med katte og træne dem foran kameraerne. det var virkelig en oplevelse men enormt svært med katte.

    jeg er fandens stolt over at jeg kunne. det er næppe et projekt andre sådan lige kaster sig over med det dyr. jeg ville ønske jeg havde nogle af vores fraklip. i guder katte er røvhuller når de synes de vil være det. smiley

    man kan sagtens have en virksomhed af andre grunde end penge, men vores koncept var det katteejere der tog ind især. hundedelen tog længere tid, nok fordi ejerne har flere tilbud og så også fordi jeg er den eneste i DK der har den tilgang til at arbejde med katte som jeg har. mange vidste derfor hvad det var de kunne forvente. som du rigtigt skriver.

    men desværre nåede vi aldrig rigtig i gang.

    det er derfor ikke det projekt jeg basere min holdning på men andre, hvor folk kun har haft hunde med. vores stikker lige som ud som unikt, indtil den dag en træner gør mig kunsten efter og så håber jeg de gemmer deres fraklip. smiley

    kæft det var sjovt! jeg havde helt glemt hvordan vi grinede af de katte i studiet. smiley




  • #45   5. apr 2021 krumme
    en skam folk måske lægger deres penge der fremfor hos de andre. Nor er super dygtig, Miriam også. Men den første er bedst til markedsføring..... uretfærdigt men sådan virker det desværre.

    jeg tror dog ikke mange betaler 30.000 plus for et ophold i en stald.... så er folk da godt dumme... der er masser af bedre trænere billigere


  • #46   5. apr 2021 Jeg har ikke fået (men får sikkert nu :p)

    men jeg får rigtig mange irrelevante reklamer, så er begyndt at trykke skjul og irrelevant. så kommer der ikke kun de samme reklamer hele tiden smiley


  • #48   5. apr 2021 det er pokkers.... men han er skide god til markedsføring.... de andre kommer forhåbentlig mere efter den del. de har mere at byde på tør jeg vædde med uden at have set deres videoer!

  • #49   5. apr 2021 Lens - har du overvejet, at det dine bekendte tilbud bare ikke car det, kunderne søgte? At det ikke skyldes at folk ikke vil købe abonnement på træning, men at de bare ikke ville købe DET træningsabonnenent - det er immervæk ikke "one size fits all" og som andre påpeger betyder det jo noget, om det er et i forvejen kendt navn, hvilke metoder, hvor brugervenlig er siden, hvad er emnerne osv.



  • #50   5. apr 2021 ja det kan sagtens være.

    men du må også forstå at jeg naturligvis farves i min holdning når jeg ser fem forsøge og mislykkedes. vi baserer jo vores holdning på vores erfaringer og mine er dårlige

    men hvad er der egentlig så provokerende ved den holdning? jeg siger at jeg ønsker de lykkes og få mange med.

    jeg kan ikke rigtig se hvordan min holdning kan medføre så meget debat. det er jo bare en holdning. andre har andre

    og sådan er det jo, alt efter hvad vi har set og lært af at se. smiley

    jeg håber de har mange med og får mange med og som jeg skrev i mit første indlæg, at markedet har flyttet sig de seneste fem år


  • #51   5. apr 2021 Lens - for mit vedkommende, fordi du kommer ind i tråden blot for meget skråsikkert at afvise at den slags kan løbe rundt (hvilket jo faktisk ikke var det jeg spurgte om, ikke engang tæt på) og så ikke kunne fremlægge andet end "fordi nogen har prøvet det og det virkede ikke" og så i øvrigt lige fange (endnu en) ekspertven - som egentlig ikke helt bakker din påstand op.
    - så er det lidt ligemeget at flere jo faktisk har kørt det som en del af deres forretning i flere år, for DU har sandheden.

    For mig er det ret ligemeget om deres forretninger løber rundt, men jeg provokeres af den lidt arrogante måde du skriver på, særligt når du egentlig ikke har noget at have det i andet end "andre er ikke lykkedes med det"


  • #53   5. apr 2021 det må du undskylde Michelle. det var aldrig min hensigt at fremstå arrogant eller på andre kedelige måder i din tråd.

Kommentér på:
Det der hundetv

Annonce