{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Laura mødte kæmpen Zeus {{forumTopicSubject}}

Så mødte Laura endelig mit hjertebarn Zeus. Min brors Rottweiler....
Jeg havde Zeus meget i et par år og det var meningen at hjeg skulle overtage ham, men jeg kunne ikke finde et sted jeg kunne ha' ham smiley

Så vil altid se Zeus som min hund, der bare bor et andet sted.....

Idag var vi lige et smut ude og sige hej og Zeus begyndte straks at hyle da han hørte min stemme smiley ( savner ham ) men da han så så lille bitte Laura , fløj ørene helt op på hovedet af ham og han stod nærmest på kløerne for at komme hen og snuse...
Det var så sødt - Kæmpe mega Zeus og lille bitte Laura .... Mit hjerte smeltede helt over at 'mine to børn' endelig mødtes....
Dog ikke uden snor for Zeus er MEGET intensiv og Laura er meget lille .... Ville ellers gerne og Zeus har snakket med hunde uden snor, men det er ikke så godt med de små hunde når han er som han er... Og så har han dårlige hofter - er 11 år, men to år af sind, så hans hofter ville ikke kunne følge med......

Men Laura var superglad og hoppede op i ansigtet på ham og slikkede ham helt vildt og Zeus slikkede hende tilbage som om at hun var en sprød kylling der skulle spises.........

Er glad for at de har hilst på hinanden nu.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laura mødte kæmpen Zeus
Kommentér på:
Laura mødte kæmpen Zeus

Annonce