{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Sren J
Sren J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Hundeshampoo {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen kunne ikke lige finde noget om det jeg ville spørge om så jeg prøver lige her smiley
Jeg har en blandingshund som er en labrador/samojede spids. Han har meget problemer med skæl og især nede ved haleroden. Men det jeg så tænkte på var om der ikke er nogen helse butikker på internettet specielt til hunde?
Og en anden ting var om man kunne bade sin hund i babyolie eller er det en helt anden ph værdi? Grunden til det spørgsmål er jo at det olie der er i baby olien om den ikke var god til sådan en hunde pels?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeshampoo
  • #1   13. aug 2007 Du kan købe specielt shampoo både på nettetog hos din dyrlæge... Og måske det vil være en god ide at kontakte dyrlægen, da det jo kan være begyndende hudproblemer.

Tror bestemt ikke du skal bruge babtolie, da det jo er....til babyhud og ikke pels...(=:

• #2   13. aug 2007 Det kan også have noget med kosten at gøre,så jeg ville lige tale med dyrlægen under alle omstændigheder...

Kommentér på:
Hundeshampoo

Annonce