{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Lupanish
Lupanish
Tilmeldt:
16. jan 2021
Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40

Hjemmelavet godbider {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg gået godt igang med at se på hjemmelavede godbidder og falder over et godt godt tilbud på lamme og gede hjerter og lever...

Men må hunde få det?
Jeg vil koge og tørre dem

Hvis muligt så hurtigt svar, for vil køre derop i eftermiddag


Lokale historier fra Hadsten
Vi giver dig de bedste, lokale historier fra Hadsten på Vores Hadsten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet godbider
  • #2   26. apr 2021 Ja, endelig da!!

    Den skal ikke leve af det (med andre ord, pas på med mængden, som med alt andet). Du kan med fordel koge hjerter, som er super fine og faste i kødet. Lever er lidt mere irriterende, fordi det smuldrer, så det ville jeg nok skære ud i små stykker og tørre i ovnen (100 grader i 4-5 timer).


  • Lupanish
    Lupanish Tilmeldt:
    jan 2021

    Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40
    #3   26. apr 2021 I sidste uge kogte jeg lever og det gik fint, så tænker at koge det igen inden det bliver skåret ud og tørret...
    Må nok erkende at tanken om at røre ved det råt, få maven til at vende sig lidt.

    Jeg har fundet det på en gård tæt på os... Håber lidt de kan blive leverandør i lidt forskelligt til Viggo


  • Lupanish
    Lupanish Tilmeldt:
    jan 2021

    Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40
    #4   26. apr 2021 Min tanke var at lave forskellige typer godbidder, blande dem og fryse dem ned i portionsposer

  • Lupanish
    Lupanish Tilmeldt:
    jan 2021

    Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40
    #6   27. apr 2021 Så er der shoppet...

    profilbillede
  • #7   27. apr 2021 Forstår slet ikke nogen synes kogt lever er så slemt - altså det dufter sa ikke ligefrem af roser, men synes ikke det er værre end då meget andet hundeguf. Sjovt som vores næser opfatter så forskelligt smiley

    Sten er stor fan af ged, men det er ikke såd nemt at skaffe, så er lidt misundelig smiley
    Min mor har anskaffet geder, men med de første kid kun et par måneder gammel har det lidt lange udsigter før der kan laves hundeguffer ud af dem smiley
    Hest synes mange hunde også er lækkert hvis du bor så det er til at skaffe (kun få slagterier slagter hest)


  • Lupanish
    Lupanish Tilmeldt:
    jan 2021

    Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40
    #8   27. apr 2021 Jeg var hos Dyssegården i Roskilde, hvis nogen mangler... Er igang med at pakke og hold da op, det blev til mange poser...

    Man man egentlig fryse vandet det er kogt i og bruge til væske til de hundekiks jeg os har tænkt på at lave?


Kommentér på:
Hjemmelavet godbider

Annonce