Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvepsestik..?
  • #2   16. aug 2007 Alve blev faktisk stukket sidste sommer inde i øret. Han skreg og hylede på en ret speciel måde - så han kom til dyrlæge og fik smertestillende. Det er nok jer selv der bedst kan bestemme hvor slemt det er - stakkels Homer..

• #3   16. aug 2007 Jeg fik knipset hvepsen væk og den er nu død.. Og kan se at broden stadig sidder på hvepsen.. Han virker lidt træt og oev meget i starten.. Nu slapper han mere af, men virker stadig lidt bedrøvet.. Ser det lige lidt an og hvis det virker mistænksomt, så ringer vi til dyrlægen..

• #4   16. aug 2007 Von Bierlich: Hvad er histaminer?

• #5   16. aug 2007 Zia løb vist ind i et en masse hvepse her forleden ..

Hun blev stukket i alt 4 gange, på næsen , på siden , på rumpen .. Og nede ved de ædlere dele .. hehe .. av av ..

Hun slikkede sig der hvor hun ku nå, og så sprøjtede jeg hende med sådan noget gejl som vist skal tage smerten .. hehe ... smiley

• #6   16. aug 2007 Histaminer er mod allergi. man får det for at dæmpe hævelsen og evt. overfølsomhed.

• #7   16. aug 2007 Okay.. Men lukkede apotekerne ikke kl. 19?
    Han er træt nu, men savler ikke eller noget.. Men sådan som han tonsede rundt + smerterne der har været kan jo sagtens gøre ham træt.. Han er holdt op med at pive nu..

• #8   16. aug 2007 Von Bierlich: Det gør vi skam også.. smiley
    Ellers må jeg lige tage ham med på dyrehospitalet i morgen, hvis han virker lidt sløv og stadig ser ud til at have smerter.. Har været i praktik der i denne uge, så kan sagtens lige tage ham med og få ham tjekket hurtigt, hvis den nu skulle være gal..

Kommentér på:
Hvepsestik..?

Annonce