{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.660 visninger | Oprettet:

At drikke sin hund fuld. {{forumTopicSubject}}

Vi bor nabo til nogle tyske håndværkere der er på genemrejse i Danmark, de har 2 muskelhunde, forleden dag da de sad i haven sammen med deres hunde lod jeg mærke til at de sad og gav hundene øl, synes det var en ret mærkelig opførsel, men tænkte nå, de skal nok lige smage eller noget. Men da jeg så flere timer senere skulle lufte hundene inden vi skulle i seng, sad de der stadig og hundene lå på jorden og så ærlig talt helt færdige ud, så rejste den ene mand sig og tog hvad der lignede en flaske vodka og hældte ned i munden på hunde, jeg blev mildest talt forfærdet og råbte over hækken alverdens eder, men de forstår desværre ikke dansk. De blev ihvertfald træt af at høre på mig for de rejste sig... Og nu kommer det værste. De måtte bære den ene hund ind, da den simpelthen ikke kunne gå. Jeg ringede straks dagen efter til min dyrlæge som så ville tage sig af sagen. Men desværre her til morgen, havde de pakket deres ting og skulle videre. Så nu ved jeg ikke hvor de er. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på de stakkels hunde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At drikke sin hund fuld.
Kommentér på:
At drikke sin hund fuld.

Annonce