832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Myggestik Myggestik

Har været en del plaget af myg i nat, og Møffe har reddet sig nogen myggestik på ryggen. Staklen kan slet ikke finde ud af hvad hun skal gøre ved sig selv og render rundt og prøver at klø sig op af alt muligt og ruller rundt på gulvet i håb om at få kløen til at forsvinde.

Nogen gode husråd der kan hjælpe den lille stakkel? Har self. ikke mere kløestillende shampoo og det er jo søndag så tror heller ikke lige jeg kan få fat på noget. Så frem med idéerne, for har godt nok ondt af hende.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myggestik
  • #1   19. aug 2007 jeg lytter med :)... det kunne da være rart at vide

• #2   19. aug 2007 Nogen der ved om fakta evt sælger hundeshampoo?
    For kunne jo måske være heldig at de havde noget kløestillende så. (og virker sådan noget overhovedet lindrende ved myggestik, eller kun ved "alm" hudproblemer)

Den der ligger her har nemlig søndagsåbent

• #3   19. aug 2007 Jeg ved ikke, hvad du kan gøre ved kløen. Men fremover kan du spraye hende med noget, der hedder Citronella

Kan ikke finde et link, men i min Poppi dyrhandel fandt jeg noget der hedder:

Vitakraft Nature Spray med Citronella..

Det kan man spraye over hunden..

Jeg bruger selv hvidløg i Luna's mad og synes ikke hun har nævneværdige problemer med myg..

Jeg bruger hvidløgsgranulat og drysser en teskefuld over hendes tørfoder hver aften..

Jeg lægger lige et billede ind i et album under Luna's profil

• #4   19. aug 2007 Det vil jeg da på udkig efter så.

Synes nu heller ikke Møffe plejer at være plaget af myg. Det er faktisk første gang jeg kan huske overhovedet at have oplevet en hund være så plaget af det.

Hun har godt nok kun 3 men de klør åbenbart meget slemt (eler osse er hun bare sart *G*)

Har givet hende en flaske med ekstra lækre guffer, for at aflede hende lidt. Tænkte at hvis hun stopper med at klø sig, aftager kløen nok osse.

Men stakkels hund at blive stukket et sted hvor hun ikke engang selv kan nå:o(

• #5   19. aug 2007 Australien Bodycare Tea Tree Oil er super til at lindre bla kløe fra insketbid *S*

Du kan evt læse lidt mere her hvad det osse er godt for/til

http://www.alternativ.info/public/natur2000/teatree.htm

Håber du kan finde lindring til Møffe's stik

En venlig hilsen
    Ninna Oline.

• #6   19. aug 2007 Ninna -Flasken hjalp for denne gang, nu hygger hun sig rigtig med den, g nøges med at tage en rulletur en gang imellem, så nu tror jeg jeg vilgå ind og sove.

• #7   19. aug 2007 Det var lækkert at høre Michelle *S*

nat-nat

• #8   19. aug 2007 måske skulle du finde fluesmækkereb frem og lukke vinduerne for natten eller sætte myggenet op hvis det skal være åbne- jeg ser gerne efter hvor de kunne sidde , bal tæt ved lyset, eller lofte , ved vinduet og vægene- jeg slog 3 - 4 stykker ihjel igår inden jeg gik i seng - Jeg kan ikke holde den summende lyd ud ...

• #9   19. aug 2007 Jeg havde også myggenet op, men så besluttede viceværten at vores facader skulle spules, så ned måtte myggenettet.. Og så var det så mørt, at det gik fra hinanden.. Men det skal jeg helt klart have op igen..

Hader fluer, myg og edderkopper og andre ulækre kryb

• #10   19. aug 2007 Hun var med på arbejde i nat, så det var der hun blev "spist". hjemme bliver vinduerne bare lukket fo natten:o)

Kommentér på:
Myggestik

Annonce