{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når der kommer en hund ?
  • #2   19. aug 2007 Hejsa maiken J,
    Vi havde 2 katte da vi fik vores lille charme trold Loke... De to det ellers meget pænt. Men der var lidt hvæsen og sprutten, men alligevel nysgerrighed!!

Da den ene fandt ud af at Loke endelig var sjov og lege med, så var der ikke mere ballade.

Men tror nu det kommer an på katten.

Har haft en kat engang og den kunne ikke tåle synet af hunde, den blev vild agressiv og kunne finde på at angribe andre hunde... Så det er først efter han gik bort vi fik hund.

• #3   19. aug 2007 Rocky er vokset op med vores to katte og det er gået helt fint.. smiley

• #4   19. aug 2007 Vores er da gode venner nå det passer vores katte den ene er meget snobbede og den anden er lidt større
    end hunden. Men de har affundet sig med det..

• #5   19. aug 2007 Det har jeg ikke MEN pt. har jeg naboens kat hylende i nattetimerne - de har lige købt hvalp ! ss

• #6   19. aug 2007 Hejsa

Vores hund er født på en kennel hvor der også var katte (8 styk tror jeg), så den har set katte hele tiden, og ser dem ikke som noget man skal lege med eller jage.

Vores kat var selvfølgelig nervøs og afventende, og selvom de ikke gider komme hinanden nær, så respekterer de vist efterhånden at der skal være plads til begge to. Heldigvis.

Vores kat er nok lidt af en tøsedreng skal det siges:-)

Vi gjorde det at vores soveværelse var hundefrit, så katten altid havde et sikkert sted indenfor at være.

Fungerer glimrende - selvom hunden da en gang imellem synes han skal lunte efter katten smiley

Jacob

• #7   20. aug 2007 Første gang havde vi hund i forvejen, det gik ikke godt da vi så fik kat. Så vidste hunden jo godt hvem der styrede.

Men da vi fik hvalp efter katten gik det super og de blev bedste venner.

• #8   20. aug 2007 Maiken J

mere en Godt... se på Emmas Profil smiley

• #9   20. aug 2007 Hej...

Jeg havde tre katte da jeg fik Baz... Det var et mareridt, de væste og og var meget stride overfor Baz...

Min ene kat, hun fandt hurtigt ud af, at han var da meget sjov den uldtot... Den anden tager det stadig stille og roligt, men synes han leger for vildt...

Den sidste var jeg desværre nødt til at finde et andet sted til, hun kunne ikke acceptere Baz og var ikke sig selv... Det var synd for hende, Baz og de andre katte... Så hun fik sig et trygt hundefrit hjem smiley

• #10   20. aug 2007 Det er gået rigtig godt, det kan også ses på billeder på Asti's profil..

• #11   20. aug 2007 De første 4 måneder boede Oliver (kat) på toppen af mine køkkenskabe, da jeg fik Luna hjem..

Og så gik der lidt mere tid, før han var helt tryg ved hende.. Men så var de også bedste venner derfra..

Kommentér på:
Når der kommer en hund ?

Annonce