{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Flexadin {{forumTopicSubject}}

Jeg har i længere tid givet Charlie tilskud til hans led. Han har fået flexadin plus, men hvad er enlig forskellen på de forskellige flexadin der er advanced, advance orginal og plus.
Jeg synes selv at sammensætningen er bedst i plus, da den indeholder Glucosamin og djævleklo ?

Er der en af jer kloge hoveder der kan fortælle mig hvad de forskellige udgaver er godt for smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flexadin
  • #1   28. jul 2021 Det er to vidt forskellige produkter - som at sammenligne æbler og pærer.

    Advanced (både i original og den “nye”) er med en særlig type collagen, som virker ved at det “vaccinerer” imod gigt. Den type collagen aktiverer kroppens immunsystem, så det lærer ikke længere at bombardere det. Resultatet er, at kroppen holder op med at angribe gigten, og altså bremser den proces i gigt, hvor leddet nedbrydes og der dannes kalk/knogle uden om.

    Plus-udgaven er et standard tilskud, som smører og lindrer lidt, men som ikke bremser udviklingen af gigt.

    Optimalt set skal man give begge produkter, hvis hunden har gigt. De skal bare ikke gives sammen, men den ene morgen og den anden aften.


Kommentér på:
Flexadin

Annonce