Ørebetændelse?? Ørebetændelse??
Er der nogen af jer der har prøvet det?? Igår rensede jeg Batties ene øre, for det var mørkerødligtbruntsnavagtigt - ingen sår intet ellers at bemærke, bortset fra mængden af snaven - jeg rensese det med vatrondeller, vatpinde og lunkent vand - brugte kun få vatpinde, få ørehullet hans er dælme stort og jeg var bange for at tabe en vatpind (den ville forsvinde ind i det sorte) - der har ikke været kløen, ømhed eller andre tegn på ørebtændelse, men naboen mener så at det kan være det. Det lugtede heller ikke grimt, som betændelse ellers gør. Jeg går til dr. dyr imorgen, men ville lige høre om der var nogle erfaringer, har læst at ca 20 % af alle hunde får det og det kan være allergi, øremider eller fremmedlegeme i øregangen, og tro mig jeg har ikke tabt en oplukker eller andet inde i der der store hul SS
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
Han rystede meget på hovedet igår, men det tænkte jeg var alt det lunke vand der rendte ind SS
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 84
Det kan ganske enkelt bare være noget skidt, og det er nemlig som du beskriver det.
Så hvis ikke hunden ryster på hovedet eller klør, ville jeg da bare nøjes med at købe en ørerens, og så rense ørene op..
jul 2006
Er øret varmt, eller er det bare rødligt??
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Men ellers Øv. Det kan være vildt irriterende, men det er da godt at det ikke umiddelbart virker til at genere ham
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
mar 2006
Det der er mystisk er, at igår var der intet i det andet øre, men nu er det rødt..
Som sygeplejerske er jeg vant til at snuse til tingenene såsom sår med videre, det lærer man at kunne sige hvilken bakterie det nu end er, men det er jo på mennesker - og jeg syns ikke hans ene øre lugter anderledes, men kan se der er lidt krummelurer, rødmen og ikke disideret sårskorper..han klør han over det hele pga mygpiggene, de æder ham så det er svært at afgøre hvad der er hvad ihhhhhhh, skulle fanmde have læst til dyrlæge istedet for..GG
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
Nogle gange skabte hun sig og kløede som en gal i øret... andre gange bemærkede hun det slet ikke...
Men har intet gæt på hvad det er, andet end det!!! - Og så længe han er frisk og ikke er generet af det - ja så er det vel gode tegn....
jul 2006
Er hans ører meget grumset?? og beskidte? For så kan det evt være øremider??
mar 2006
jul 2006
mar 2006
Ørebetændelse??