581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ørebetændelse?? Ørebetændelse??

Er der nogen af jer der har prøvet det?? Igår rensede jeg Batties ene øre, for det var mørkerødligtbruntsnavagtigt - ingen sår intet ellers at bemærke, bortset fra mængden af snaven - jeg rensese det med vatrondeller, vatpinde og lunkent vand - brugte kun få vatpinde, få ørehullet hans er dælme stort og jeg var bange for at tabe en vatpind (den ville forsvinde ind i det sorte) - der har ikke været kløen, ømhed eller andre tegn på ørebtændelse, men naboen mener så at det kan være det. Det lugtede heller ikke grimt, som betændelse ellers gør. Jeg går til dr. dyr imorgen, men ville lige høre om der var nogle erfaringer, har læst at ca 20 % af alle hunde får det og det kan være allergi, øremider eller fremmedlegeme i øregangen, og tro mig jeg har ikke tabt en oplukker eller andet inde i der der store hul SS

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørebetændelse??
  • #1   21. aug 2007 gg nadia, men han er helt rød nu og i det andet øre er der også begyndt at rødme og der har jeg ikke rodet..
    Han rystede meget på hovedet igår, men det tænkte jeg var alt det lunke vand der rendte ind SS

• #2   21. aug 2007 Det behøver ikke være ørebetændelse..
    Det kan ganske enkelt bare være noget skidt, og det er nemlig som du beskriver det.
    Så hvis ikke hunden ryster på hovedet eller klør, ville jeg da bare nøjes med at købe en ørerens, og så rense ørene op..

• #3   21. aug 2007 Nå, mit indlæg kom efter... smiley
    Er øret varmt, eller er det bare rødligt??

• #4   21. aug 2007 LoooooL til den med oplukkeren ;o)

Men ellers Øv. Det kan være vildt irriterende, men det er da godt at det ikke umiddelbart virker til at genere ham

• #5   21. aug 2007 Og jeg har da også prøvet med Gilbert, at han fik ekstremt meget snask i øret, men ikke viste tegn på ubehag, og det viste sig så at der havde siddet noget nede i øret og generet.

• #6   21. aug 2007 hæhæ belinda du fandt oplukkeren gggg
    Det der er mystisk er, at igår var der intet i det andet øre, men nu er det rødt..
    Som sygeplejerske er jeg vant til at snuse til tingenene såsom sår med videre, det lærer man at kunne sige hvilken bakterie det nu end er, men det er jo på mennesker - og jeg syns ikke hans ene øre lugter anderledes, men kan se der er lidt krummelurer, rødmen og ikke disideret sårskorper..han klør han over det hele pga mygpiggene, de æder ham så det er svært at afgøre hvad der er hvad ihhhhhhh, skulle fanmde have læst til dyrlæge istedet for..GG

• #7   21. aug 2007 Da min hund var yngre havde hun øremider, som var ret standhafttige - og de blev ved med at komme igen....

Nogle gange skabte hun sig og kløede som en gal i øret... andre gange bemærkede hun det slet ikke...

Men har intet gæt på hvad det er, andet end det!!! - Og så længe han er frisk og ikke er generet af det - ja så er det vel gode tegn....

• #8   21. aug 2007 Der er jo ihvertfald ikke noget der er spildt, hvis du tager ham til dyrlægen, om ikke andet får han noget smertestillende og noget antibiotika.
    Er hans ører meget grumset?? og beskidte? For så kan det evt være øremider??

• #9   21. aug 2007 næh, det er mere som ørevox men mørkebrunligtrødligt...ikke snask men øresnav GGG

• #10   21. aug 2007 Ok, så tror jeg ikke det er øremider, men synes du skal tage til din dyrlæge, hvis han er irriteret af det. Så laver dyrlægen nok mikroskopi, og finder en årsag.. smiley

• #11   21. aug 2007 godnat for iaften og tak for rådene SS

Kommentér på:
Ørebetændelse??

Annonce