{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

hund med på camping {{forumTopicSubject}}

Vi skal på familie ferie, med min bedre halvdels familie - det gør vi hvert år og er afsted i 4 dage.
Normalt bliver hundene passet når vi er afsted, men alle vores pasnings muligheder er gået lidt i vasken, så det ser ud til at de må med på ferie.

Vi skal på klim strand camping og bo i deres strand hytter.

Er der nogen herinde der kender området, med nogle gode steder vi kan tage på tur?

Hvordan gør i, når I har hundene med på ferie?
-vi kan jo ikke tage med på restaurant eller ud og bowle som alle de andre, så jeg kommer til at bruge ferien mere på hundene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund med på camping
  • #1   9. aug 2021 Vi har tit været på camping med vores hunde både i DK og udlandet (i telt). Det er superhyggeligt smiley Vores ferier er så tilpassede at vi har hunde med. Dvs. vi ser mest natur og ikke så mange museer og den slags smiley Vi har så bure i bilen som hundene kan sidde i med bagsmækken åben hvis vi alligevel skal et eller andet, hvor hundene ikke kan komme med. Kan i ikke gøre et eller andet tilsvarende?

  • #2   9. aug 2021 Det var slet ikke nogen dårlig ide Mette!
    Så kan vi da i hvert fald komme med ud og spise - er det ikke noget med man kan købe sådan en til bagsmækken i bilen, så den kan holdes åben?


  • #4   9. aug 2021 Ja der ser dejligt ud! Det er første gang vi skal være i klim, så det bliver spændende. Der ser også ud til at være ret hunde venligt!
    Er der et sted at gå tur du vil anbefale?


  • #5   9. aug 2021 Sam er altid med på ferie, om det er i sommerhus, camping eller telt smiley

    Ferien er altid tilrettelagt efter hund, så vi tager ikke steder, hvor han ikke kan komme med, restaurant kan i sagtens gøre sammen, så længe det er udendørs smiley
    Hele familien elsker at have Sam med smiley


  • #6   9. aug 2021 Vi kan desværre ikke planlægge efter hundene. Vi bliver knap 40 mennesker på turen, og jeg er den eneste der har hunde med.
    Så mig og hundene må være med til det vi kan, og så må jeg ellers finde på noget selv smiley


  • #8   9. aug 2021 Der findes massere af krog der kan holed bagsmækken åben samtid med at man kan låse bilen smiley Bare søg på google på fx 'krog til bagsmæk'. Jeg har selv en som jeg bruger, hvis ikke det er så varmt at bagsmække skal stå helt åben.

  • #9   9. aug 2021 Tak! Sådan en Krog skal vi helt sikkert have med!

    Eeej Christina det vil vi da gerne, hvis der bliver en dag, hvor vi alligevel ikke kan være med de andre smiley


  • #11   9. aug 2021 Øjebliksbillede fra vores campingferie - Abby er nok gået ind i seng. smiley

    Jeg tilpasser ferien efter, at der er aktiviteter for hundene, men de får altså helt uden jeg har dårlig samvittighed flere dage i min ferie, hvor de er alene hjemme på campingpladsen.

    Dette skyldes både, at jeg tror deres behov for at passe på min dyne er større end at lære at sejle kajak, men også fordi jeg nyder meget at tage på restaurant og de må ikke komme med - og det er ikke sikkert de var kommet med selvom de måtte

    Hvis vi spiser på den lokale kommer de tit med, medmindre at der er musikarrangementer. Hunde har en langt bedre hørelse end os andre, så jeg er faktisk ikke helt overbevist om, at de synes høj musik er en fornøjelse.

    Hundene og jeg lever fint med at vi så nok kun er sammen 22 timer i døgnet, for jeg vil gerne være en hundeejer, der også kan gå ud og spise, sejle kajak og gå til koncerter og øvrige musikarrangementer


    profilbillede
  • #12   9. aug 2021 Tak Christina! Det kan være jeg holder dig op på det smiley

    11# årh hvor håber jeg at mine kan finde ud af sådan noget - det vil gøre vores ferie noget kun skønnere!
    Jeg forudser nemlig desværre, at mig og hundene kommer til at bruge det meste af tiden for os selv, hvis ikke de kan lide at være alene i hytten.
    De er fint tilfreds med at være i bilen, men hvis sommeren kommer rigtigt tilbage, så er det jo ikke en optimal løsning!


  • #13   9. aug 2021 Årh det er selvfølgelig ikke muligt, hvis de ikke kan lide det.
    Vi har sådan en plastikdims på 30 cm til bagagerummet men selv med semi åbne vinduer bliver bilen alligevel forholdsvis varm - så personligt finder jeg den løsning stressende og bruges kun til lige at hente en liter mælk. Men tror det er fordi at jeg har lidt angst med to labrador med at åbne bagsmækken helt - fordi alle ved jo at en labrador vil klappes og skal have mad.
    Jeg hader folk der fodrer mine hunde.

    Har du mulighed for at have et kamera med så du kan se på din telefon om de sover?
    Med 40 familiemedlemmer tænker jeg, at hvis de kan finde ro, at de måske ville værdsætte den? Men det kommer helt an på om de ville kunne slappe af og bare sove tiden væk


  • #14   9. aug 2021 Nej, det har jeg desværre ikke. Men jeg kan jo teste det og være tæt på, så jeg kan høre hvis de ikke kan lide det. Thea er jeg ikke så bekymret for, hun lægger sig bare til at sove. Det er mere ham den gamle der kan have lidt svært ved at være alene nye steder.
    Jeg krydser for de kan!

    Jeg må indrømme jeg heller ikke tør lade bagsmækken stå helt åben, selvom de sidder i bur - med mindre bilen holder så vi altid kan se den. Så må jeg krydse for noget gråvejr! smiley


  • #15   9. aug 2021 Vores ferier er også tilrettelagt, at vi har hund. Men vi er så også "kun" i sommerhus, hotel hvor hund er tilladt eller ødegård i Sverige.

    I skal lige være opmærksom på, om hundene overhovedet må være alene i hytten, det må de nemlig ikke i lejede sommerhuse, så vi tager ham altid med og tilpasser aktiviteterne efter vejret.


  • #16   9. aug 2021 Orv tak skrigehunden - det skal jeg da have undersøgt!

  • #17   9. aug 2021 @11: Jeg tror ikke jeg ville turde lade mine være alene i teltet på campingpladsen smiley Mest af hensyn til de andre campister smiley Derfor er de altid i bilen hvis de skal være 'alene'.
    En Dobermann og en Irsk Terrier kan være en særdeles kreativ (telte er ikke særlig svære at bryde ud af når man har tænder smiley ) og larmende duo smiley


  • #18   9. aug 2021 Hahaha nej - inden campingvognen var Ziva og jeg afsted nogle gange kun i telt. Så var der også åbent i forteltet så det ikke blev for varmt ved fx wc tid men hver gang jeg kom tilbage, var hun kravlet ud og lå så fint foran på plænen.
    Hun har det bedst med at kunne se ud smiley

    Heldigvis har jeg to meget stille hunde. Abby prøver nogle gange om jeg vil advares om, at nabo vognen går op for at vaske op, men vi er blevet ok gode til at ignorere det.


  • #19   9. aug 2021 Vi havde hundene med på camping. De lå bare i bilen hvis vi skulle noget hvor de ikke kunne komme med.

    profilbillede
  • #20   9. aug 2021 Tjek at der må være hunde i hytterne. Det tillades langt fra alle steder.
    Jeg er af og til afsted i hytte med Iza. Hun kan sagtens blive tilbage i hytten, når jeg skal noget. Ellers ligger hun i bilen.
    Nogle steder kan man spise udenfor, og dermed have hunden med.


  • #21   9. aug 2021 Ring derhen først, men Svinkøv Badehotel i Fjerritslev skulle eftersigende tillade hunde i restauranten smiley og SÅ mange steder er der heller ikke at tage ud at spise deroppe smiley

  • #22   9. aug 2021 Hundene er velkomne for et lille beløb pr hund.
    Med tanke på at de kan være i bilen, er jeg ikke helt så bekymret. Havde slet ikke tænkt tanken med bilen, så tak!

    Så må jeg se om de opføre sig så pænt, at de kan komme med en anden gang også smiley


  • Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 4 Svar: 97
    #23   10. aug 2021 Vil godt lige slå et slag for “sølvdug” til at lægge over bilen på de varme dage, det virker, efter min mening, helt genialt selvfølgelig i kombination med åbne vinduer/bagsmæk smiley
    Fx her:
    https://dalumdyrehandel.dk/shop/silverdaekken-til-bil-4373p.html


  • #24   20. aug 2021 Tak for jeres svar!
    Alle mine bekymringer er blevet slået totalt til jorden!

    Hundene hygger sig. Især Thea har taget ferie livet til sig og har charmet svigerfamilien med hendes lange fjæs smiley
    Baby skal hjælpes lidt til ro, men nyder turene med familien.

    Hundene har det også fint med at være alene - det giver noget mere frihed.

    Vi får en fantastisk ferie! smiley


    profilbillede
  • #25   21. aug 2021 Fantastisk. Rigtig god ferie

Kommentér på:
hund med på camping

Annonce