517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tusinde tak til jer alle... Tusinde tak til jer alle...

Som i fleste nok ved, blev Tyson min egen lille putte, aflivet d. 10/8-07. Vi er nu ved at komme oven på. Men hold op en hård kamp de efterfølgende dage har været.

Vi savner ham ufattelig meget. Nogle dage kommer vi bedre igennem end andre. Nogle gange skal der slet ingen ting til, før vi sidder og græder, og savner ham. smiley
Igår hentede vi Tyson's urne, Så han står trygt inde i soveværelset. Håber vi kan komme videre nu, hvor det hele er overstået.

Alle jer som skrev de dejlige varme ord til os i den svære tid, var bare rigtig dejligt. I kan tro, at der var det bare rigtig dejligt at have HG, hvor man kunne få lidt trøst.

Zizou vores anden hund på 9 mdr. har taget det pænt. Hun var lidt underlig og deprimeret den første dag, men ellers er hun glad og fræk igen. smiley

Og det skal da ikke være nogen hemmelighed, at vi er på udkig efter en ny hund. Når man er vant til at have 2, kan man altså ikke undvære den dobbelt glæde man får ved at have 2 hunde. smiley

Endnu engang, TUSINDE tak til jer alle sammen.

Knus fra Lea

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tusinde tak til jer alle...
  • #1   22. aug 2007 hvis folk ikke helt ved hvad jeg snakker om...

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=118401

Beanmor... Ja for pokker... smiley
    Og jo tak... Vi har ikke super travlt med en ny hund, men dukker den rigtige hund op, så slår vi til. smiley
    Skal ud og kigge på en kennel i næste uge. så det bliver spændende. smiley

• #2   22. aug 2007 Puha jeg sad da helt og fik en klump i halsen over at læse den anden tråd smiley
    Men kan så fuldt ud følge dig, har været igennem en oplevelse der minder frygtelig meget om din, så kan kun fortælle at jeg virkelig føler med hvad du lige har gennemgået, men igen vil jeg mene at det er den helt rigtige beslutning som du har taget, for med alt det arbejde du har gjort for at gøre ham til en bedre hund virkede ikk, så var det lige så godt for ham som for jer at han fik ro...

• #3   22. aug 2007 Og så vil jeg da lige tilføje et held og lykke med jeres kommende hund;o) Det er virkelig med til at hele såret/sorgen efter den gamle hund...

• #4   22. aug 2007 beanmor.. Vil gerne have endnu en staffordshire bull terrier. Det er en dejlig hund. Men der skal så være stamtavle på den vi skal have. Det er der ikke på zizou.

Betina. Ja tusinde tak. dejligt folk kan forstå vores beslutning. Det varmer meget. smiley og tusinde tak. smiley

• #5   22. aug 2007 Hej Speedy og Lea,

Velbekommen.

Dejligt at læse at I er ved at have det lidt bedre.

Det er så svært for os mennesker at håndtere døden, selvom den er en del af livet....hvis du forstår.

Jeg kondolere & Jeg føler med jer.

I kærlighed
    Ninna Oline.

Kommentér på:
Tusinde tak til jer alle...

Annonce