Han stjal hyggen Han stjal hyggen
Åh ja. Så skete det simpelthen. Hunden har stjålet hyggen!
I går da min mand kom hjem, var det til resterne af en fest. Bombay havde simpelthen fået åbnet skuffen med snacks. Han havde hygget sig med en pose Matadormix, nogle Sismofytter og en pose (rå) popcorn.
Det er et døgns tid siden nu, og han har endnu ikke haft problemer med maven og er frisk som han plejer, så det er jo et mindre mirakel. Han fik for en sikkerheds skyld skånekost i går, bare for at kunne forebygge lidt. Og chokoladen havde han heldigvis slet ikke rørt.
(For god ordens skyld må jeg hellere sige, at jeg har omrokeret i køkkenet nu...)
Lad det være en lektie i at huske at få udryddet slikskabene. Skynd dig at spise det, så snart det er købt, for du kan ikke være sikker på, det er der senere. Egentlig bør du straks gå ud og tjekke, om der skulle være noget, du ikke har fået spist endnu...
sep 2017
Følgere: 552 Emner: 159 Svar: 10.966
Apropos sismofytter, så havde jeg engang en kollega, som troede at sismofytter var en kønssygdom
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 373
Det skulle lillepjevsen da udnytte til fulde, så hun fik da liige fat i æsken med kakaopulver i, og den skulle da have sig en rusketur, skulle den!
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.413
Nissen - Sådan en fejl begår man kun én gang, tænker jeg. Vi troede også, vi havde hvalpesikret hjemmet, men ikke når han går i skufferne. Prøver han igen i dag, så bliver han skuffet, for nu står der bare krus dernede...
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.515
Min første tæve åbnede skabe, og hun blev rigtig god til det. Men inden jeg helt havde gennemskuet omfanget af hendes evner, kom jeg hjem fra arbejde og fandt, at hun havde taget en bøtte med hvedemel ud af skabet og med ind i stuen, væltet det ud over gulvtæppet og ædt så meget, hun kunne. Blandingen af hvedemel og spyt sad utrolig godt fast i gulvtæppet, og jeg fik det aldrig helt af.
Siden den dag har alt mel, sukker, pasta og lign. boet i et højt hængeskab herhjemme.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 35 Emner: 190 Svar: 10.576
Bryggers og køkken var sølet til, men jeg var trods alt så heldig at hun ikke havde taget det med ind i stuen.
Jeg siger jer, at det er det værste jeg nogensinde har prøvet. Man vasker og vasker og vaskerog vasker, og det bliver ved med at være brunt
sep 2017
Følgere: 552 Emner: 159 Svar: 10.966
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.413
Han stjal hyggen