1.133 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Han stjal hyggen Han stjal hyggen

Åh ja. Så skete det simpelthen. Hunden har stjålet hyggen!
I går da min mand kom hjem, var det til resterne af en fest. Bombay havde simpelthen fået åbnet skuffen med snacks. Han havde hygget sig med en pose Matadormix, nogle Sismofytter og en pose (rå) popcorn.

Det er et døgns tid siden nu, og han har endnu ikke haft problemer med maven og er frisk som han plejer, så det er jo et mindre mirakel. Han fik for en sikkerheds skyld skånekost i går, bare for at kunne forebygge lidt. Og chokoladen havde han heldigvis slet ikke rørt.

(For god ordens skyld må jeg hellere sige, at jeg har omrokeret i køkkenet nu...)

Lad det være en lektie i at huske at få udryddet slikskabene. Skynd dig at spise det, så snart det er købt, for du kan ikke være sikker på, det er der senere. Egentlig bør du straks gå ud og tjekke, om der skulle være noget, du ikke har fået spist endnu... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han stjal hyggen
  • #1   17. aug 2021 Haha, lille bandit smiley smiley smiley

Apropos sismofytter, så havde jeg engang en kollega, som troede at sismofytter var en kønssygdom smiley

• #2   17. aug 2021 Minder mig om dengang Mocca var en bette vaps, og jeg i et uopmærksomt øjeblik havde ladet skuffen med mel osv stå åben... smiley

Det skulle lillepjevsen da udnytte til fulde, så hun fik da liige fat i æsken med kakaopulver i, og den skulle da have sig en rusketur, skulle den! smiley - Jeg siger jer, der var f'cking kakao overalt - vapsen havde det fantastisk - ejeren havde lyst til at skyde både hund og sig selv!..

• #3   17. aug 2021 A - Åh nej dog! smiley

Nissen - Sådan en fejl begår man kun én gang, tænker jeg. Vi troede også, vi havde hvalpesikret hjemmet, men ikke når han går i skufferne. Prøver han igen i dag, så bliver han skuffet, for nu står der bare krus dernede...

• #5   17. aug 2021 #2, Nissen, det vækker minder det der smiley

Min første tæve åbnede skabe, og hun blev rigtig god til det. Men inden jeg helt havde gennemskuet omfanget af hendes evner, kom jeg hjem fra arbejde og fandt, at hun havde taget en bøtte med hvedemel ud af skabet og med ind i stuen, væltet det ud over gulvtæppet og ædt så meget, hun kunne. Blandingen af hvedemel og spyt sad utrolig godt fast i gulvtæppet, og jeg fik det aldrig helt af.

Siden den dag har alt mel, sukker, pasta og lign. boet i et højt hængeskab herhjemme. smiley

• #7   17. aug 2021 Min gamle Malle fik engang i sine unge dage fat i en flaske madkulør. smiley
    Bryggers og køkken var sølet til, men jeg var trods alt så heldig at hun ikke havde taget det med ind i stuen. smiley
    Jeg siger jer, at det er det værste jeg nogensinde har prøvet. Man vasker og vasker og vaskerog vasker, og det bliver ved med at være brunt smiley

• #8   17. aug 2021 Anni, havde det nu været i 80’erne, skulle du bare have malet nogle orange klatter også, og så havde du været helt med på moden smiley

• #11   18. aug 2021 Her til morgen har han været i skuffen igen. Der står nu krus i stedet for snacks. Han valgte så at stjæle et krus og ligge og slikke på inde på tæppet... smiley

Kommentér på:
Han stjal hyggen

Annonce