931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

SALG. Men hvorfor ingen henvendelser?? SALG. Men hvorfor ingen henvendelser??

Jeg har en dejlig hvalp jeg desværre er nødtil og komme af med igen. Men jeg har haft et opkald og det var ikke lige en dame som jeg brød mig så meget om. Hun aflyste nu også inden hun kom. Pyt nu med det men jeg har ikke fået andre opringninger. Hun skal bare opleves og så er man solgt.

Er det svært og sælge en hvalp der er 6 mrd? hun er blevet behandlet godt og passet efter alle kunstens regler. Har stamtavle, chip og fuldt udstyr.... Og så er hun efter dansk champion sølvvinder og jyllandsvinder...

Hvorfor er det så svært?

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SALG. Men hvorfor ingen henvendelser??
  • #1   23. aug 2007 hvorfor skal du sælge hende?

• #2   23. aug 2007 Det er svært at sige :o/ jeg vil eks. kun have en hvalp , på max 12 uger , da jeg selv vil have mulighed , for at præge dens første tid , og kun en der kommer, direkte fra opdrætteren :o)

• #3   23. aug 2007 måske prisen.. selvom man måske har brugt rigtig mange penge på hunden så hvis man skal af med den ser jeg personligt ikk på det som SALG af hunden men som videregivelse af hunden til ORDENTLIGE mennesker som kan tage sig af den nu hvor man ikke selv kan mere.. Jeg har selv måtte igennem turen da mine 2 hunde ikk kunne sammen, og selvom den unghund havde kostet mig noget nær 10.000 på 4 måneder blev han ikke solgt for Een krone da jeg bare så det som at jeg havde sat mig og hundene i den situation så jeg måtte løse den på bedst mulig hvis og det skal jeg da ikke modtage en krone for. men vi er heldigvis alle så forskellige, så det er bare min mening smiley held og lykke med hende

• #4   23. aug 2007 jeg vil ikke bare give hende væk. fordi dem der virkelig brænder efter en hund også vil give prisen for hende. så er jeg også sikker på at hun ikke ryger til en hvalpefabrik hvor de bare vil bruge hende til avl. Jeg har snakket en del med opdrætter der har rådet mig til og holde prisen.

grundet til at jeg skal af med hende er at jeg er blevet syg.

• #5   23. aug 2007 har du ikke kontakt med opdrætteren til din hvalp? Hun burde kunne hjælpe dig

• #7   23. aug 2007 Hvad med at kontakte din opdrætter ?

de plejer da nogen gange og vil tage hvalpen tilbage .

• #8   23. aug 2007 * Skiilotte * - mange sjæle een tanke ang. at kontakte opdrætteren :-))

• #9   23. aug 2007 Jette M - det lyder som om du har været mega uheldig - og er taget godt ved næsen af en "flink og veltalende sælger" men godt du har erfaring med racen (?) eller brugshunde - Normalt kan man godt få en 6 mdrs hvalp hjem og hunden fungerer fint - man kan også adoptere ældre hunde - har selv bortadopteret en 2-årig tæve der nu bor sammen med en hanhund og det går fint - det du skriver med at man skal kende ejeren er en god ide - og helst bibeholde kontakten til den man har købt eller solgt hunden til ........

• #10   23. aug 2007 Ch *Papirløse Hunde * hvor har du ret - hjem er vigtigst når en hund omplaceres - spørgsmålet er blot hvor hurtigt skal denne hvalp have et nyt hjem ? at finde det rigtige hjem kan tage mange måneder ved jeg af egen erfaring

• #11   23. aug 2007 Hvis opdrætteren er seriøs og går meget op i hvor hendes/han´s hvalpe ender henne så vil de med sikkerhed hjælpe med at finde et nyt sted til til din hvalp.

• #12   23. aug 2007 Pia P.
    Jeg giver dig helt ret. Jeg har heldigvis god erfaring med brugshunde, og familien og jeg havde også undersøgt racen dobermann RIGTIG meget inden valget. Vi var også forberedte på "udfordringer", da vi ved vores besøg konstaterede, at ejerne boede i en lejlighed på 1. sal i midtbyen. Ikke fordi, der er noget i vejen med dét - Vi bor bare selv på landet med masser af plads til en stor og aktiv hund (og hundefører-erfaring). Så vi undrede os selvfølgelig over, hvad 2 unge mennesker i en lille lejlighed skulle med en meget sød "lille" hund, der bare ville blive rigtig stor !!
    Men skidt nu være med det. Vi var forberedte og vi trives alle.
    Jeg ville heller ikke være bange for at adoptere en ældre hund, da der er forskel på en privat sælger eller et internat / kennel. Især internater sælger ikke, hvis familie og hund ikke passer sammen (kennel har jeg ingen erfaring med). Og alle vores øvrige dyr er også fra internater el.lign.
    Snudemøzzz

• #13   23. aug 2007 Pia P.
    Jeg vil dog lige tilføje, at vi ikke har nogen kontakt til de tidligere ejere. De har haft kontaktet os. Havde hørt (ved ikke hvor) at han var blevet rigtig god, stor, flot og velfungerende. Var meget interesseret i at få ham igen !!
    Ville gerne komme på besøg, men vi har pænt takket nej.

• #14   23. aug 2007 Jette M - godt den hund kom til jer - og underligt der nu blev udvist interesse fra tidl ejer - godt I har beholdt hunden ............

Kommentér på:
SALG. Men hvorfor ingen henvendelser??

Annonce