{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Stakkels lille Sally {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skiftede foder for ca. 10 dage siden til lille Sally. Samme nat fik hun nærmest et kolik lignende anfald med seriøs kvalme og der af besværet vejrtrækning, seriøs rumlemave og tydelig smerter og uro. Efter en tur i haven hvor jeg egentlig var på vej i tøj til at køre mod en dyrlæge (jep så nervøs blev jeg) fik hun kastet mavens indhold op inkl. foder fra flere timer siden og nyindtaget græs. Og der kom ro på hende igen. Og hun kunne besværet falde til ro og sove videre på maven af mig.
Jeg tolkede det som om det hurtige foderskifte kunne være årsag. Men forsatte hende på foderet, som egentlig har fungere fint. Super lidt afføring, fast og pæn og stor mad lyst.

Det skete så igen i nat. Ingen fysisk aktivitet igang sætter det, det kommer ud af det blå efter vi er gået til nat. Men rumlemave og kvalme så vi andre vækkes af det. Uro - en hund der ikke viger en cm. Fra min hals. Vender og drejer sig. Ud i haven og kast op og få noget at drikke og så falder hun til ro igen, dog med lidt forsat hikke.

Jeg sidder nu og holder lidt øje med hende inden vi går til ro igen om lidt, og tænker det er slut med det foder. Spørgsmålet er nu blot om jeg bør skifte hende over på det gamle igen langsomt eller som det er fra i morgen 100% bum.

Hvad havde i gjort i den situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille Sally
Kommentér på:
Stakkels lille Sally

Annonce