{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Kastrationen har båret frugt {{forumTopicSubject}}

Ja, eller hvad man nu kan sige. Rasmus er jo blev kastrat her for ca. 5 uger siden snart.
Naboens tæve, schæfer, plejede han jo at elske når hun var i løb. piv piv piv....

MEN, de sidste 3 dage, har hun rendt heroppe hos os, piv piv til ham, og han har været fuldstændig lige glad. I aftes var hun her igen, da vi legede i haven, han var mere intra. i mine godbidder og i at hun ingen fik, end i hendes dufte :)))) Bare sååå dejligt...

Men jeg forstår ikke hun er så intra. i ham, når han er kastrat ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastrationen har båret frugt
  • #1   25. aug 2007 Der ka gå længe før hans hormoner er kommet på plads ;O)

  • #2   25. aug 2007 aha, så dem kan hun stadig lugte ? stakkels hende hi hi, især når han er total lige glad, og bare lige lege med bold :)))

  • #3   25. aug 2007 Det var lidt dejligt at høre....at de falder lidt til ro, altså.
    Min Bassemand fik fjernet stingene i mandags efter en kasteration. Han stak af fra os hele tiden...op til byen....1,5 km. herfra.Han skulle på damesjov. Dyrlægen sagde at der ville gå 2mdr. før hormonerne var ude af systemet. Så nu er han i snor indtil da. Vi har nu meldt os til hundetræning, så han kan være sammen med andre hunde.


  • #4   25. aug 2007 EJ...dorthe....er det rigtigt........griner. hvor gammel er din da.?

  • #5   25. aug 2007 Buddy skubber stadig løs på alt.. selvom det ikke er i løb smiley

  • #6   25. aug 2007 Stiff har lige haft hende´s første løbetid og Tyson var da vildt interesseret i hende ... og hoppede på hende ..... selvom det er 7 måneder siden han mistede perlerne ... og Stiff var ikke sen til at vende den rigtige ende til når han var i nærheden.

  • #7   25. aug 2007 Chanti blev kastereret da han kun var 10 uger...hans ene sten drejede på vej ned og skulle fjernes omgående ellers ville der gå kold brand i...derfor har.han aldrig prøvet at være hanhund...men trods det var han helt vild sidst da Carla var i løbetid han ville parre hende hele tiden og Carla kunne slet ikke lade Chanti værre.. de var lige gode om det begge to...Chanti er 3 år han har aldrig ladet sig mærke med noget når Duchessè har været i løbetid...det er også først for kort tid siden han er begyndt at lette ben...


  • #8   25. aug 2007 Min lille Mickey, er knap 11 år og blev kastreret for næsten 1 år siden, tæverne elsker ham stadig, men han ser helt flov ud, når de sådan gør kur til ham, og ellers ser han på mig, ligesom om han vil sige "mor jeg kan ikke huske, hvorfor de piger burde være så dejlige".

  • #9   25. aug 2007 Britta

    Har han skiftet adfærd selvom han blev kastreret så sent???
    Grunden til jeg spørg, er at min blanding skal kastreres 3 uger inden han bliver 3, og synes måske det er lidt sent hvis det skal virke.....


  • #10   25. aug 2007 Alexandra, på nogle områder har han, ex markerer han ikke mere, som har har gjort i alle årene og så hyler han heller ikke i 3 uger mere hvergang 1 af tæverne er i løb og det kan jeg lover dig for at vi er meget lykkelige for, men ellers er der ikke den store forskel, han er lige så "sær" som han plejer at være - - griner

  • #11   25. aug 2007 Hehe ok vildt nok at det kan ændre bare lidt på en så gammel hund. Har altid fået at vide at ved 2,5 år er det ved at være sidste chance, men nu har jeg da fået lidt nyt håb igen!!!
    Nu er det ikke fordi han er storslem, men for at undgå evt. magtkampe mellem hundene, får de begge kuglerne af.Ja og hvis man så som bonus kan få det med at han piver og kan finde på at hoppe over hegnet, når der hunhunde i løb, så er det jo bare herligt...:-)


Kommentér på:
Kastrationen har båret frugt

Annonce