{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Dejlig hundedagpleje {{forumTopicSubject}}

Normalt er balto hjemme en time om morgnen fra jeg kører på arbejde ti kæresten kommer hjem.

I denne uge skulle han så på kursus i odense, så vi skulle begge køre kl 6 og var ikke hjemme igen før kl 16.30
Derfor havde jeg aftalt med svigerfar og mor om de ikke ligge kunne kigge over til middag, og se om alt var ok.

Mandag var han så over at lege med deres hunde 3 timer
Tirsdag var har derover i 4 timer og de havde ham med ved stranden
Onsdag var han derover i 3 timer og så havde svigerfar lavet et tov han kunne lege med her hjemme
Torsdag også i 3 timer, hvor svigermor ikke kunne sove tilmiddag fordi han pev, lagde sig så til at sove da hun stod op hihi
fredag i 5 timer og da jeg kom hjem var der ingen hund, vild panik troede jeg han var hoppede over hegnet, men på vej ud af havelågen se jeg svigermor kommer gående med alle 3 hund, da havde da lige været ved stranden .

En dejlig dagpleje og jeg er glad for Balto og deres hunde kan sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejlig hundedagpleje
  • #1   25. aug 2007 det lyder som en super dagpleje, sådan en vil jeg også have.. når min far passer bella, lufter han hende bare, kunne ikke tænke på at tage hende med hjem, ikke fordi hun ikke må komme derover, men han tænkr bare ikke så langt... men sidst jeg havde barnepige på, var i 4 dage, der bode min kammerat her, det var jo fedt nok.. at han så også gjore hele hytten rent for mig, var da kun en fed bonus.. smiler

• #2   25. aug 2007 Jamen jeg for din kammeat til rengøring og du for svigerfar til dagpleje
    det er jo en ren vind vind situation
    hihi

Jeg er også glad for de tager sig godt af ham.
    Balto har også lært at svigerfar er = fis og ballade for han hører INTET når svigerfar kommer her

• #3   25. aug 2007 Det må være en skøn fornemmelse at vide, ens hund har det pragtfuldt når man ikke er hjemme..........

Husk at fortælle hvor glad du er, det betyder så meget at få ros :o)

Kommentér på:
Dejlig hundedagpleje

Annonce