{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Det gjorde så ondt at se på. . . {{forumTopicSubject}}

Her til aften var jeg på arbejde, på en cafe inde i midt byen, og min mor og søster er på besøg. . så kommer min søster`s kæreste og hans bror, de er udlændinge og jeg kan ikke særlig godt med dem, da de ikke er særlig søde mod deres hunde. . Nå men så har de siddet der på min cafe en time eller to , og så går den ene ud i bilen og kommer tilbage igen med hans nye hund jeg lige skal se. . OG ind kommer han med en Pittbull Rednose HVALP PÅ 5½ uge, som de har hentet i weekenden i Polen, lige så snart han stak den i armene på mig det dumme BIIIIB begyndte tårene bare at løbe ned af mine kinder, jeg tog den med ud bagi , og pakkede den ind i min trøje og græd for den stakkels lille hvalpe baby der burde ligge og putte hos sin mor og sine søskende, istedet havde den nu ligget i flere timer ude i hans varevogn i en træningstaske... Den var så lillebitte og så meget en baby, at han burde ha sådan en omgang som han aldrig glemmer, for at eje sådan en lille skat.. Den stakkels lille hvalp kan da aldrig nogensinde blive normal .. Mit hjerte græder stadig for den lille hvalp, jeg følte desværre ikke jeg kunne gøre noget, da de er syge i hovedet simpelthen(og min søs må da være dum som en dør at bifalde en sådan ting) men en ting ku jeg gøre og det var at SMIDE dem big time ud af min cafe-jeg kunne simpelthen ikke kigge på det svineri smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det gjorde så ondt at se på. . .
Kommentér på:
Det gjorde så ondt at se på. . .

Annonce