1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Himalaya tyggestænger Himalaya tyggestænger

Andre som har erfaring med de her Himalaya tyggestænger?

De skulle have virkelig lang tyggetid, hvilket også ville være rart, hvis det var rigtig med den pris, man betaler for dem.

Men efter ca. 10 min med den har Asti allerede spise 1/3 del af den og hun er jo ikke engang en stor hund???????

I kan selv se hvor langt lille myre nåede på samme tid, men hun kører heller ikke med fuld tandsæt lige for tiden ??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Himalaya tyggestænger
  • #1   8. dec 2021 Herhjemme holder de en evighed, Tessa gider dem overhoved ikke, så ja den er dyrt købt??

• #3   8. dec 2021 Det kan du læse her

profilbillede
  • #4   8. dec 2021 Er de meget hårde for tænderne ? Som gevir og horn ?

• #5   8. dec 2021 maya: Herhjemme ville begge hunde gerne spise dem, men jeg havde da forventet at de holdte i noget længere tid.

• #6   8. dec 2021 Har samme erfaring som maya, whipperne gider dem ikke. Heller ikke Bianchi, hvis madglæde ellers kan få en labrador til at ligne en hund med spisevægring smiley

• #7   8. dec 2021 I sender dem bare her hjem, så skal de nok blive spist endda hurtigt smiley

• #8   8. dec 2021 Har du prøvet kaffetræ?
    Det er altså noget der holder.
    Det var lige meget, had Gaddafi fik, så holdt det kun ganske kort tid, men kaffetræ det holdt flere måneder

• #9   8. dec 2021 Jeg købte S til Dorit og M til Bella. Dorit kværnede sit på et kvarter, men efterfølgende har Bellas holdt (til Dorit) i flere uger.

Min pointe er, at du bare skal købe et større til Asti smiley

• #10   8. dec 2021 Hmm, første gang Umi fik sådan en himalaya dims, holdt den i lang tid.
    Næste gang havde hun åbenbart fået smag for det, så den blev kværnet ret hurtigt - virkelig meget hurtigere end prisen er værd!

Nu har hun bare sådan et bøffelhorn, det har ikke helt samme lækkerhedsværdi, men holder da længere smiley og lugter ikke.....

• #11   8. dec 2021 Jeg har både bøffelhorn, kaffetræ og gevir liggende herhjemme, Asti har bare mistet ind for det.

Lille myre tygger i det.

Fünke: Jeg kan love dig for at sådan en bøffelhorn lugter, så der er blevet gnavet i det i længere tid smiley

• #12   8. dec 2021 Her holder de evigt, for Tucker nægter også så meget som at smage på dem smiley

• #13   8. dec 2021 Kaffetræ forstår jeg ikke ideen med - jeg kan da også pille barken af en pind fra haven og slæbe den med ind, så hvorfor betale for en stump fancy træ?
    - her havde det nyhedsværdi i ca 10 min, hvorefter jeg kunne samle de splinter sammen han havde kreeret og siden har det blot været endnu en ting at flytte rundt med, når der støvsuges.. indtil jeg så smed det ud.

De der mælkenogen gider han godt i begrænset omfang, men de holder ikke længe nok til at være prisen værd. Så han får sine ben og ellers et gevir eller en klov i ny og næ.

• #14   8. dec 2021 Michelle: Klov giver jeg ikke efter at jeg opdagede at de splitterede til syle skrape stykker.

• #15   8. dec 2021 About: okay ja det har en.. lille aroma.. når det er blevet gnavet rigtig vådt og "blødt", men det kommer ikke i NÆRHEDEN af den reelle lugt fra sådan en yak tyggeting du kan lugte i den anden ende af sofaen smiley smiley

• #16   9. dec 2021 About - Sten splintrer dem ikke. Det gjorde reiki. Så det kommer nok an på hvor ihærdig en tygger man har smiley

• #17   9. dec 2021 Vi har overvejet de Yak, men synes godt nok også det er dyrt. Her bliver alt spist. Kaffetræ holder passende længe og det samme med horn. Vores hunde ligger altid og gnaver i træ eller horn, når vi selv sidder i sofaen om aftenen. Kaffetræet "splintrer" ikke som almindelig træ. Her bliver de spist rub og stub. Bøffelhorn en spises også. De ligesom skraber flager af, og tygger dem. Sådan et godt gennemgnavet og vådt horn STINKER! ofte kigger jeg rundt i stuen om én skulle have efterladt en klat...
    Så gnaveting er kæmpe hit her. Jeg tvivler på at Yak-stængerne vil holde.
    Kamelpandelapper holder også temmelig længe i forhold til så meget andet "tørret", men ikke en halv dag.

• #18   9. dec 2021 Det kaffetræ vi havde splintrede nu ganske meget.

• #19   9. dec 2021 Det er en anden type "bløde" splinter. Måske dine hunde bare splittede træet. Vores spiser alt. Der ligger intet tilbage på gulvet. Det gælder både de danske og udenlandske vi har købt i løbet af årene. Ej heller fra diverse lyngrødder..

• #21   9. dec 2021 Er det ikke dem man kan putte i mikroovnen, og så puffer de op og bliver sprøde?

• #22   9. dec 2021 Krøllet
    Jo det er det.

Til hunde der tygger meget, vil jeg slå et slag for det nye legetøj maxi zoo har fået. Det hedder benebone, lavet i nylon med smag, fåes i flere størrelser.

Ved at en kunde bla har købt et af de store, til sin makulator af en cane corso. Hun var meget begejstret for holdbarheden

• #23   9. dec 2021 Salla de svarer nok til Nylabone.
    Må kigge engang. Tak.

• #24   9. dec 2021 Det kan godt være splinterne er blødere Louise - havde dem i hvert fald over det hele efter hans 5 min hygge med træet.

Hmm nylabone o.l. har jeg ikke prøvet - det kan da ikke være super sundt, hvis de spiser af det? Synes ellers det lyder smart, hvis ellers hunden kan lide det

• #25   9. dec 2021 Vi har kun splinter hvis de stjæler brænde eller andet træ. Det smager åbenbart ikke ligeså godt haha.
    Nylabone har eksisteret i mange år. Vi havde ét til vores første hund i starten af 90'erne, og tror det er en del ældre end det.
    Jeg er meget enig. Det lyder ikke så sundt.

• #26   9. dec 2021 Michelle
    Meningen med benebone og nok også nylabone, er ikke at de skal æde det.

• #27   9. dec 2021 Jeg syntes ikke om, at give hunden plastik med henblik på at den skal spise det. Jeg har lidt svært ved at forlig mig med den tanke.

• #28   9. dec 2021 Mine hunde elsker ostestængerne!
    Jeg giver de største og de holder da endda i nogen dage. Giver jeg mindre størrelser kværner de dem på ingen tid, og det er de lige dyre nok til, synes jeg : smiley

• #29   9. dec 2021 Salla - men det gør de vel, æder det altså? Nok ikke lige rub og stub, men hvis de bruger det som gnaveting, så ryger der vel også noget ned. Noget andet er så, at jeg ikke tror Sten ville være interesseret ret længe, men de gamle jeg havde ville helt sikkert have gjort deres bedste for at spise det/tygge noget af det.

• #30   10. dec 2021 Vi har ikke prøvet de der, da vi pt. Undgår noget der er “mad” ligger fremme. Mynte tror hun ejer det hele hvis det er ben, hud, horn osv.
    Men kaffetræet - det er vi filme glad for! Umami (og flere af de andre også) elsker at tygge i det, det slides stille og roligt, og Mynte gider det ikke. Win/win.
    Hvalp får stillet sit “ødelæggelses-behov”. smiley

Vi købte på zooplus til langt billigere penge end mange andre steder smiley

• #31   10. dec 2021 Vi har også købt og prøvet Kong chewstix ultra bone - den er hel endnu og tydeligvis mere kedelig end kaffetræet. Og den larmer af h til på flisegulv smiley

Kommentér på:
Himalaya tyggestænger

Annonce