Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Louis Vuitton-halsbånd, hvor?
  • #1   31. aug 2007 Nu kommer jeg desværre yderst sjældent til København:-( Men jeg har da en kammerat som lige er flyttet til Brøndby, så det kan da være han kan lokkes på indkøb;-) Men jeg ville nu helst selv købe...

• #2   31. aug 2007 Ja du skal ind på strøget i deres butik. Ved at der er masser rundt om på nettet, men tror desværre at der er meget langt imellem de der er ægte.

smiley

• #3   31. aug 2007 Betinna
    må jeg sørge meget forsigtigt om hvorfor du har købt en hund uden stamtavle( kan læse i din profil at det var en tilfældighed at du fik hende) og så gerne vil give kassen for et ægte LV halsbånd???
    Mit spørgsmål er seriøst ment og jeg er som sådan ikke for eller i mod tavle hunde, dog kunne jeg ikke selv drømme om selv at købe uden...

Meget spændende om det ende med at blive til en hvepserede denne her tråd:-)

• #4   31. aug 2007 Du kan ringe til butikken i kbh og få dem til at sende det, det gør de gerne:)

• #5   31. aug 2007 har en veninde der laver dem af en LV kuffert hun havde der gik i stykker...men det hjælper dig nok ikke.. held og lykke med jagten smiley

• #6   1. sep 2007 Laila N:
    Hvad har det med et LV Halsbånd at gøre om hunden er med eller uden tavle ?
    Min har ikke tavle, og hun har ting af bedste kvalitet og pris alligevel.. Hun er ikke mindre hund, fordi der ikke fulgte papir med..

Betinna:
    Min veninde bestilte et over nettet, tror det var fra italien, men var ikke så dyrt at få hjem, der er garanti på det, og papirer på det ganske ægte.. smiley

Kommentér på:
Køb af Louis Vuitton-halsbånd, hvor?

Annonce